bang voor partner...

26-06-2011 15:03 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
we hebben ong 3 jaar een relatie, wonen anderhalf jaar samen..

hij is 50 en ik 24.. hij heeft zn halve leven vast gezeten, weet niet precies waarvoor allemaal (weet alleen dat het niet om kleine dingen gaan)..

we gaan ieder weekend naar de kroeg, niemand durft met mij te praten omdat hij in die 3 jaar van onze relatie wel 16 man en 3 vrouwen heeft geslagen(of een kopstoot heeft gegeven) de laatste 6 7 weekenden hebben we ruzie, nu heb ik er genoeg van en wil bij hem weg.. maar hij heeft tegen mij gezegd dat hij mij zou kapot steken of over hoop zou knallen als ik bij hem weg durf te gaan.... en nu komt het waar mn hart in mn keel klopt... mijn vader is naar iemand geweest die dingen voorspelt.. en ik geloof er eigenlijk niet in maar nu zei die vrouw dat ik gevaar loop.. verder zei ze niks maar maakte wel een hand gebaar..duim omhoog en de wijsvinger en middelvinger naar voor.... pistool gebaar dus.... ik weet niet wat ik moet doen.. zit er over na te denken om ergens anders in de wereld te gaan wonen, dat heeft zijn ex ook gedaan heb ik gehoord.....
ga als de sodemieter naar een blijf van mn lijf huis en doe aangifte!
Een waarzegger hoeft niet te vertellen dat je niet in een gezonde situatie zit.

Wat je zou kunnen doen is een natuurlijk verloop geven van einde relatie. De tijd nemen en eigenlijk interesses fingeren, dingen doen die hem niet boosmaken, maar ook niet bepaald opwinden.

Dit alleen als je ECHT geen andere keuze hebt dan weggaan. Helaas komen die situaties voor.
quote:mimootje schreef op 26 juni 2011 @ 15:05:

ga als de sodemieter naar een blijf van mn lijf huis en doe aangifte!Compleet mee eens!
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
wat mimootje zegt dus...

Heel veel sterkte!
Ga weg daar aub, zeker nu het nog kan
Hoe kom je aan zo'n vent?? Jouw leeftijd en iemand met zo'n verleden. Hoe laat je in hemelsnaam zoiets ontstaan dat je ook nog gaat samenwonen. Of was hij toen nog een lot uit de loterij?

ga als de sodemieter naar een blijf van mn lijf huis en doe aangifte!Wegwezen inderdaad. En misschien kun je er toch achter komen waar hij voor gezeten heeft? Zorg dat je je tegenstander kent! De grootste fout is een inschattingsfout.
Pak je spullen en ga op een moment dat je zeker weet dat hij niet thuis is. je hoeft niet naar een ander land, ga in eerste instantie naar een blijf van mijn lijf huis.

Heb je nog goed contact met je familie?
Inpakken + Wegwezen..............
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

ga als de sodemieter naar een blijf van mn lijf huis en doe aangifte!hier heb ik niets aan toe te voegen!!!
Tip; zoek een Blijf-van-mijn-lijf-huis zo ver mogelijk bij de thuis-plaats vandaan. De kleiner de kans dat mensen de vrouw snel op het spoor zijn...

Meldpunten:

Voor informatie over opvang en advies aan mishandelde of met mishandeling bedreigde vrouwen, plegers van geweld, familie, vrienden, bekenden, hulp - en dienstverleners.

Meldpunt Amsterdam 020 - 611 60 22

Meldpunt Vrouwenopvang Flevoland 0900 - 202 06 34

Meldpunt Rachida Den Haag 070 - 392 57 74

Meldpunt Hera Gelderland 026 - 389 49 45

Meldpunt Noord-Brabant 0900 - 202 11 25

Meldpunt Vrouwenopvang Overijssel 0900 - 433 33 33

Meldpunt Rotterdam 010 - 476 16 80

Meldpunt Utrecht 0900 - 230 03 00

Vrouwenopvanghuizen in Nederland:

Bieden opvang, hulp, begeleiding, informatie, advies en consultatie aan mishandelde vrouwen en hun eventuele kinderen.

* = Hebben ook mogelijkheden voor zwangere meiden en/of tienermoeders.

Drenthe

Emmen 0591 - 64 83 42

Flevoland:

Emmeloord , Zeewolde, Dronten en Urk 0900 - 202 09 98

Flevoland:

Almere en Lelystad 0900 - 202 06 34

Friesland:

Leeuwarden 058 - 213 03 84

Gelderland:

Apeldoorn, Nijmegen en Oosterbeek 026 - 389 49 45

Groningen:

Groningen * 050 - 579 87 41

Limburg:

Heerlen 045 - 571 16 84

Venlo 077 - 354 99 45

Maastricht* 043 - 321 41 38

Noord - Brabant:

Eindhoven 040 – 295 04 56

Breda* 076 – 565 05 50

Den Bosch* 073 – 692 59 71

Goirle* 013 – 543 30 73

Noord - Holland:

Alkmaar 072 - 562 03 56

Amsterdam 020 - 611 60 22

Amsterdam* 020 – 699 33 99

Beverwijk 0251 - 24 26 27

Den Helder 0223 - 63 81 50

Haarlem 020 – 611 60 22

Hilversum 035 – 623 40 50

Zaandam 075 - 615 90 89

Overijssel:

Twente en Zwolle 0900 - 433 33 33

Utrecht:

Amersfoort 033 - 479 20 85

Utrecht* 030 – 259 98 14

Zeeland:

Vlissingen* 0118 - 46 98 69

Zuid - Holland:

Dordrecht 078 - 614 14 51

Rotterdam* 010 - 476 16 80

Leiden 071 – 573 08 70

Rhasida Meldpunt 070 – 392 57 74

Vlaardingen 010 – 234 39 92

Gouda* 0182 – 68 94 41 (voor tienermoeders)

0182 – 52 72 46

Den Haag* 070 – 392 57 74
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Run!!!
Vluchtplan:

* Leg een tas klaar met dingen die je nodig denkt te hebben als je moet vluchten, zoals een identificatiebewijs (bijvoorbeeld een paspoort), wat extra kleding, toiletartikelen, geld, en evt. spullen waar je aan gehecht bent.

Bewaar deze tas op een veilige plaats, bijvoorbeeld bij een vriendin.
Wat vindt je vader van deze situatie? En hoe kom je in vredesnaam aan zo'n man???
volledig eens met alles , en onthou, jou bang maken is zijn enige machtsmiddel, probeer niet bang te zijn ookal is het nog zo moeilijk.

been there done that , ik ben er gelukkig goed af gekomen (vraag alleen niet hoe)

ik hoop dat alles goed komt

bovenop alle hele goede tips hier,

*schrijf alles op wat hij doet en wanneer hij dat doet

*verwond hij je , maak er foto`s van

*bewaar dreig smsjes/telefoontjes/mail etc

*geef hem aan bij de politie , die kunnen jou ook naar een blijf van mijn lijfhuis sluizen

ik wens je veel kracht en wijsheid
ja ik heb nog goed contact met mn familie,

mijn vader die heeft al langer gezegd dat ik bij hem weg moet,

trouwens niet alleen hij, iedereen heeft het mij gezegd...

ik ben sinds vrijdag nacht niet thuis geweest omdat hij 3 man het plat geslagen in de kroeg... en nu zit ik dus bij mn vader maar weet niet wat ik nu moet doen moet ik laten weten dat ik hier ben... moet ik gewoon naar huis gaan...

ik ben bang dat hij op mijn zit te wachten op de bank met n gun in zn hand.....
hij heeft mij nog nooit op een slechte manier aangeraakt... alleen wel gezegd dat hij me af zou maken als ik weg ga...

hij is ook heel bezitterig en jaloers...
Heel veel sterkte.

Het moment dat je wegloopt loop je het meeste gevaar. Plan dit dus goed. Zorg idd dat je al spullen het huis uit hebt op een veilige plaats. Ga niet bij familie of bekenden zitten, hij komt je daar als eerste zoeken. Een blijf van mijn lijf oid is echt het beste.

Vertel niemand precies waar je bent, wat ze niet weten kunnen ze ook niet vertellen.

Ga weg nu het nog kan, dit gaat echt niet beter worden.
Ga naar één van de anonieme huizen dan. Je verwacht logica van iemand die alleen maar agressie kent.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Inderdaad, eens met de rest. Over dit verhaal KAN geen twijfel meer mogelijk zijn. Zoek alsjeblieft hulp van buitenaf en probeer rationeel ipv emotioneel te denken!
en waarschuw je dierbaren. Zodat zij ook uitkijken, je weet maar nooit.
Ik zou zo een meldpunt bellen want hier heb je echt proffesionele hulp bij nodig. Sterkte!
Idd zo snel mogelijk hulp zoeken en zeker niet terug naar huis gaan..

Wat zag je in hemelsnaam met je 24 jaar in zo'n ouwe kerel en dan ook nog eentje met een strafblad van een 10.000 pagina's dik...

Bel 1 van die nummers die hier gegeven zijn en ga weg zo snel als je kunt..
Als hij zo gevaarlijk is, begrijp ik niet zo goed,dat je bij je vader durft te gaan zitten.

Kom zelf *gelukkig al lang geleden* ook uit een soortgelijke relatie,maar ik had het lef niet bij familie te gaan zitten, dat is toch een van de eerste plaatsen waar je gezocht wordt.

Ook zou ik,als je al 3 dagen weg bent,niet eens meer nadenken over terug gaan, ook niet voor wat kleding,of andere dingen.

Al dat soort dingen zijn van latere zorg,lijkt me

En als hij een bekende van de politie is, is er vaak met hun wel te regelen om je spullen daar een keer weg te halen.

Ook kunnen ze je vaak wel helpen met het zoeken naar een blijf van mijn lijf huis waar je terecht kunt

Sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven