Ben zo onrustig en heb veel behoefte aan mensen om me heen..

10-12-2010 17:55 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Standaard een aantal keren per jaar heb ik de enorme behoefte te gaan stappen en veel mensen te zien / spreken. Ben een meid van 35 met 2 jonge kinderen en stappen doe ik eigenlijk niet of nooit meer...

Het is net of ik wat mis in mijn leven waardoor die onrust er is. Veel dingen van vroeger (had een super jeugd) zou ik graag weer terug willen, vooral die gezelligheid van vrienden.

Ik voel me soms heel eenzaam terwijl dat op zich niet nodig is..

Wie herkent dit?

gr marleen
Maar je kan soms toch ook even lekker uitgaan?
Inderdaad, als je zo'n bui hebt, lekker met een aantal vriendinnen afspreken en gaan stappen.

Heb je af en toe nodig, ook als moeder met kids.
Probleem is, als ik zo'n bui heb is iedereen om me heen druk met de kids of andere sociale verplichtingen. Iedereen heeft steeds meer zn eigen leventje lijkt het....Toevallig heb ik binnenkort idd iets gepland maar is nog even wachten.... Heb er mega veel zin in!

Nog een probleem is dat het niet bij een enkele bui blijft... Heb het momenteel zelfs dagelijks......
Misschien is het dan ook fijn om hier wat rond te hangen? Ik heb dat zelf wel, als ik me eenzaam voel (ik herken precies wat jij aangeeft in je post) dan ga ik viva forummen. Dan heb ik ook een beetje het idee onder vriendinnen te zijn.

En ja, het is idd lastig als je echt zin hebt om er echt op uit te gaan dat je dan opeens erachter komt dat mensen om je heen al iets te doen hebben. Maar misschien kun je bijvoorbeeld ook alleen iets gaan doen? Naar een klaverjastoernooi ofzo, ik kan niet echt goed iets bedenken, maar vaak zijn er wel activiteiten waar je dan alsnog heen kunt gaan?
Waar woon je? Misschien kun je hier een oproepje doen om te gaan stappen, of mag dat niet?
Een meid van 35?

Doe jezelf een lol en noem jezelf een vrouw van 35.
quote:Mayaelf schreef op 10 december 2010 @ 17:58:

Inderdaad, als je zo'n bui hebt, lekker met een aantal vriendinnen afspreken en gaan stappen.

Heb je af en toe nodig, ook als moeder met kids.

Even geen moeder, maar loeder
Helemaal eens met Rob. Een meid ben je niet meer Al een jaar of 15 niet meer sorry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven