betekenis droom!

24-02-2014 11:21 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

ik droom al een tijdje dat mijn partner afstandelijk doet.. en ik wil toch wel eens graag weten wat dit betekent. In het echt gaat alles prima maar ik droom dus al een tijdje dat die afstandelijk is tegenover mij... weet iemand wat deze droom betekent?
Helemaal niks. Dromen zijn bedrog. Echt.
Grapje. Het betekent dat hij aan het seks Smssen is met een collega.
quote:Nemesis. schreef op 24 februari 2014 @ 11:23:

Helemaal niks. Dromen zijn bedrog. Echt.Dit. Dromen is het verwerken van dingen die je overdag ziet. Veel soaps gezien of een film?
Niks.
Niets!

Ik droom regelmatig dat ik ons kind op de toonbank bij de slager laat staan;

- we hebben geen kind

- zijn hier ook niet mee bezig

- ik haal mijn vlees en vleeswaren bij de supermarkt

- laatste keer dat ik bij een slager ben binnen geweest was (?) 10 jaar geleden ofzo.
Ooit heel levendig gedroomd dat vriend vreemging. Had hem een stomp verkocht toen ik wakker werd

Ook ooit gedroomd dat vriend de relatie verbrak, voelde me in mijn droom enorm leeg, toen werd ik wakker en het was een enorme opluchting dat hij gewoon naast me lag.
Het betekent vermoedelijk dat het je iets doet, in negatieve of positieve zin, en in voldoende mate om het in je dromen te verwerken.
Of dromen echt iets betekenen, zijn boeken over volgeschreven.

Je kunt er in geloven of niet.

Je kunt zelf wellicht bedenken wat de droom zou kunnen betekenen. Misschien ben je bang voor het moment dat je vriend je wat minder aandacht gaat geven??
Verlang je naar meer nabijheid (emotioneel) van je partner?
Algemene tips over dromen:

mensen in je droom zijn altijd aspecten van jezelf.

een kind kan ook een geesteskind zijn, dus project of plan.

Je partner wordt opgevoerd door jezelf in je droom omdat je iets ten opzichte van je gevoelens van hem beseft, of er bang voor bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven