Broer contact verdwenen?

22-02-2018 17:26 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-02-2018 14:55
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zonder dat je de reden geeft van de contactbreuk kunnen we hier weinig zinnigs zeggen.
Alle reacties Link kopieren
lieve schat, ga eerst eens aan je eigen problemen werken voordat je contact ga zoeken met je broer
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Heb je überhaupt enig idee waarom hij geen contact meer met je wilt of kwam het uit het niks voor jou?
Alle reacties Link kopieren
Brejules schreef:
22-02-2018 17:33
Heb je überhaupt enig idee waarom hij geen contact meer met je wilt of kwam het uit het niks voor jou?
Kwam echt uit het niets.....
Even loepen leert dat je sowieso nogal problemen hebt met contact onderhouden. Zoek daar hulp voor.
Alle reacties Link kopieren
Koffiehagedis schreef:
22-02-2018 17:33
Zonder dat je de reden geeft van de contactbreuk kunnen we hier weinig zinnigs zeggen.
Ik weet niet wat de reden is....ik ben bereid om mijn excuses aan te bieden maar ik liet het maar gewoon gaan. Misschien omdat ik vroeger in mijn jeugd veel met me zus optrok en minder met hem??? of misschien omdat ik anders 'leef' dan hem?
Ah.. Daar ben je weer..... :cheer2:
Ik miste de verhalen over je familie al....
Ik zou je broer, net als je zus, met rust laten. Ze geven duidelijk aan dat ze dat willen, toch!?!?!?!? Respecteer dat dan en ga aan jezelf werken....
Werken lukt alleen als het niet te ver is
JelenaAulest schreef:
22-02-2018 17:38
Ik weet niet wat de reden is....ik ben bereid om mijn excuses aan te bieden maar ik liet het maar gewoon gaan. Misschien omdat ik vroeger in mijn jeugd veel met me zus optrok en minder met hem??? of misschien omdat ik anders 'leef' dan hem?
Vast wel. Maar je wil het niet horen.
Alle reacties Link kopieren
Hij zal er hoogstwaarschijnlijk een goede reden voor hebben, en het lijkt me sterk dat je niet zou kunnen bedenken wat?

Of je broer is knettergek, dat kan natuurlijk ook nog, maar aangezien hij nog wel contact heeft met jullie zus lijkt me dat ook onwaarschijnlijk.

Kan je geen brief schrijven?
Gewist.
anoniem_283719 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 17:53
93.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mogelijk nog via een brief of je zus één poging wagen om te achterhalen waar het hem in zit.
Breng dit goed. Geen verwijten. Geen druk.

Iets in de trend van;
Ik respecteer dat je geen contact met me wilt. Ik zou echter wel graag een ding willen weten en ik hoop dat je daar de tijd voor wilt nemen. Kun je aangeven wat ik anders had kunnen doen zodat ik in de toekomst niet weer dezelfde fout maak bij anderen?

Dat zou nog een opening kunnen geven. En op zijn minst een idee waar het ligt. Verder zou ik hem met rust laten en hem naar jou laten komen.
Erg zuur. Maar je kunt mensen niet dwingen met je om te gaan, en teveel pushen zou hem nog verder van je af kunnen duwen. Mogelijk als het beter met hem gaat dat hij ooit weer contact met je opneemt.
KyloRen schreef:
22-02-2018 17:52
Thanks, aangepast. Vergeten dat ‘t niet mocht :facepalm:

Misschien kun je even gaan paaldansen om al je zorgen te vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Zonnebloem1996 schreef:
22-02-2018 17:46
Hij zal er hoogstwaarschijnlijk een goede reden voor hebben, en het lijkt me sterk dat je niet zou kunnen bedenken wat?

Of je broer is knettergek, dat kan natuurlijk ook nog, maar aangezien hij nog wel contact heeft met jullie zus lijkt me dat ook onwaarschijnlijk.

Kan je geen brief schrijven?
Ja ik leef op mijn eigen manier en hij wilde altijd controle over mij hebben....in ieder geval ik heb twee jaar terug tegen hem gezegd ja ik zou weer graag een band met jou willen hebben maar....niks
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eerlijk gezegd geen zin in de drama....en wil hem gewoon laten maar die schuldgevoelens....terwijl ik toch heb geprobeerd....
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er niets van dat je niet weet waarom...
Laat hem met rust.
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
22-02-2018 17:59
Ik geloof er niets van dat je niet weet waarom...
Laat hem met rust.
Ik weet het echt niet...ik denk dat ik onbewust misschien iets heb gedaan maar hij is ook geen persoon die zijn grenzen aangeeft en ook duidelijk aangeeft...ik ben ook geen mindreader.
Hi Nicole!
Alle reacties Link kopieren
JelenaAulest schreef:
22-02-2018 18:04
Ik weet het echt niet...ik denk dat ik onbewust misschien iets heb gedaan maar hij is ook geen persoon die zijn grenzen aangeeft en ook duidelijk aangeeft...ik ben ook geen mindreader.
Moest je misschien met de bus én de fiets naar hem toe en had je daar geen zin meer in?
Wat naar dat je niet weet waarom en geen flauw idee hebt.

Vind het jammer dat je broer dat zo heeft besloten van de een Op andere dag als ik mij niet vergis.

Hoe was die dag, waren er bijzonderheden?
Meisje meisje meisje toch.

Wat een leven.
Alle reacties Link kopieren
Oh brother :facepalm:

Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je hem onzegbaar gekwetst of teleurgesteld en is dat niet te repareren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
[quote=Donna1971 post_id=28185334 time=1519327169 user_id=290325]
Wat naar dat je niet weet waarom en geen flauw idee hebt.

Vind het jammer dat je broer dat zo heeft besloten van de een Op andere dag als ik mij niet vergis.

Hoe was die dag
anoniem_364536 wijzigde dit bericht op 23-02-2018 21:15
54.74% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven