Burnout! Het vervolg

09-02-2011 17:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Burnout? Het begin.

Hier kunnen we verder. Verder met onze verhalen, verder met troostende woorden, verder met goede adviezen, verder met 'klagen', verder dingen van ons afschrijven. Kortom verder met het schrijven over ons leven met een burnout en het herstel daarvan.
Wat is het hier rustig.

Ik heb redelijk gewerkt vandaag. Niet veel te melden eigenlijk. Werd wel moe aan het eind van de middag, maar zit nu nog redelijk overeind. Morgen weer vroeg vanwege afspraak met lg. Dan wil ik het CSR traject met hem bespreken.

Mijn buik maakt lawaai. Moet ongesteld worden en dan doen mijn darmen vaak moeilijk. Maar als dat het is... Als ik nu weer zonder al teveel emo-trubbels door deze week heen kom, dan denk ik toch dat het al heel goed is geweest dat ik terug ben gegaan op de Marvelon en die merkloze troep eruit heb gegooid.
Wat is het toch rustig hier?? Heeft iedereen het zo druk met allerlei leuke dingen of gewoon te moe van het gezellige weekend?

Merk dat mijn lichaam er erg aan moet wennen, dat ik weer regelmatig aan het eten ben. Heb de wc nog nooit zo vaak van binnen gezien

Vanmiddag ook nog 1 1/2 uur gewandeld was wel een klein beetje duizelig maar stukken minder als de afgelopen tijd.

Had vandaag weer eens een kickbox bootcamp dvd opgezet, dat viel tegen. Pff... na 10 minuten was ik al helemaal afgepeigerd. Was zelfs al aan het zweten...hahahaha.

Hoe is het verder met jullie?
Hoe is het mogelijk he zonnestaal, dat we dan in dezelfde minuut een berichtje plaatsen...
Hee Lief, had helemaal niet gezien dat je er ook was....

Zie je tegen het gesprek op met je lg? Hoeveel uur per dag werk je nu?

Alleen al vanwege dat stomme ongesteld zijn, wilde ik vroeger graag een jongen zijn. Ben ook altijd blij als die dagen weer voorbij zijn.

Ben op zoek naar heerlijke gezonde en makkelijke recepten. Het liefste gooi ik alles in één wokpan zonder al te veel poespas.
Rauwe andijvie op je bord.

Gesneden fruitsalade van de AH erop (of verse mango)

Pecannoten of hazelnoten aanbakken in een droge pan

2 eetlepels honing erbij, laten doorbakken

3 eetlepels zilveruitjes erbij, meebakken,

Gerookte kipfiletreepjes erbij, goed doorwarmen

Eventueel wat brokjes geitenkaas op de mango, warme spul erover, eet smakelijk

In een wilde bui kun je de kip vervangen door uitgebakken spekjes maar dan moet je twee pannen afwassen

Ovenschaal invetten

Pasta koken, twee minuten te kort

400 gram spinazie op een laagje water laten krimpen, afgieten

In de ovenschaal een potje groene pesto (90gram, AH), vier geknipte gedroogde tomaatjes, een handvol garneeramandelen, beetje kaasflakes, spinazie, pasta, goed mengen

Gerookte kip erop. Kaas erop.

30 minuten afgedekt op 200C

Goddelijk.

Ik zie niet op tegen gesprek met lg. Alles beter dan de ba.
600 gram kruimige aardappels koken, 25 minuten

Groene kool in repen, laatste tien minuten laten meekoken.

In koekenpan spekjes of bacon uitbakken

aardappels en kool afgieten en met vlees met een vork door elkaar stampen. Ik wil er dan ook nog worst bij

500 gram zuurkool beetje laten uitlekken

1 zoete appel in stukjes met 1 ui in stukjes met 126 gram spekjes bakken tot appel zacht is. Pureren met keukenmachine/staafmixer en stap voor stap zuurkool toevoegen tot egaal roze goedje. Lauwwarm eten met veel vesgemalen peper. Ik doe er gebakken aardappels bij en een simpel stukje vlees.
Die recepten zien er lekker uit. Ga ze van de week eens proberen.

Wat zijn kaasflakes?

Succes morgen. Je klinkt in ieder geval erg sterk!
Heb meteen maar even een Word bestand gemaakt met daarin jouw overheerlijke recepten.
Die flakes zitten in een zwart zakje, bij de geraspte kaas. Van Grozette. Kon net neit op de naam komen.

http://www.supermarktaanb ... raspte-kaas-zak-100-gram/

Ik heb dat heel erg. Dat ik niet op namen kan komen. Ik had het vandaag over die band waaar ik heen ga binnenkort, en iemand zei: Hoe heten die ook alweer? Nou, dat weet ik dan echt niet he. Groot zwart gat. En een uur later, dan weet ik het weer. Kom vast een beetje dom over dan.
quote:zonnestraaltje1 schreef op 28 februari 2011 @ 21:00:

Heb meteen maar even een Word bestand gemaakt met daarin jouw overheerlijke recepten.

Dat moet je nog maar afwachten

Ze zijn allemaal voor twee personen en de ovenschotel voor vier. Dus dan kan je voorlopig voort.
Oh en deze is ook lekker:

500 gram sperciebonen vijf minuten koken

300 gram gehakt rullen, beetje water toevoegen en Gyroskruiden uit een zakje

Sperciebonen erdoorheen roeren, in een ingevette ovenschaal.

Aardappelschijfjes erop en oude geraspte kaas.

Half uur in de oven tot knapperig.

Of je marineert kip in de Satemarinade van Conimex.

Rijst koken (ik neem pandanrijst)

Kip bruin bakken, zak met 400 gram Chinese roerbakgroenten erdoor roerbakken, scheut ketjap Manis erdoor, risjt erdoor.

Lekker met Satesaus en een gebakken ei en Seroendeng.
Dat is voor mij ook wel erg herkenbaar hoor, dat je niet op bepaalde dingen kan komen. Dat is nu wel veel erger trouwens...

Het is alleen zo lullig als er een bekende voor je neus staat en je dan niet meer op zijn/haar naam kan komen

Of als ik erg moe ben, dan kom ik nog eens niet meer uit mijn woorden. Heel fijn als dan net iedereen naar jou luistert.

Gelukkig draag ik tegenwoordig mijn haren altijd los, dan valt het niet zo op als ik weer sta te blozen. Alhoewel....

Ben anders een echte lekkerbek (alleen af en toe lui uitgevallen) en vind veel lekker. Zolang het maar niet al te vet is.

Kan niet anders dat ik heerlijk ga smullen.
Uhm... Dat allereerste recept met die rauwe andijvie op je bord? Dat moet spinazie zijn... Zie je, dat gebeurt dan zomaar. Kan je flink mee blunderen ja, haha!

Ik ben alleen thuis en ik verveel me. Ik heb vies avondeten gehad, daarna een bak cruesli, en daarna nog wat koekjes die ik vond, van die rolletjes voor op je ijs. Ik meot ongesteld worden en zit te schrijven over lekker eten. Mèn.

*gaat weer verder zoeken naar lekker eten, zou er nog kaas zijn?*
Ook ongesteld, was er van overtuigd dat er nog m&ms waren, heeft vriend gister de zak leeggevreten toen ik in bed lag hoe dúrft ie.

zonnestraal, ik heb ook wel wat recepten, alleen op dit moment geen puf om ze te typen. Andere keer ok?
Jij bent ook erg.... schranserd...hahahaha

Vies avondeten?? Wie heeft er gekookt
Ben erg benieuwd Maris...

Is dit de Bo ongesteldheidsweek?? Bij mij zal het ook niet lang meer duren.
Ha. Heb nog een zure haring gevonden. Had gister bietensalade, lust je dat?

400 gram gekookte bietjes in reeepjes (k&k uit koeling)

4 eetlepels zilveruitjes

4 eetlepels Amsterdamse uitjes, gehalveerd

4 augurken in plakjes

2 zure haringen in stukjes

1 kleine ui, gesnipperd

1-2 eelepels slasaus, van die ouderwetse

2 eetlepels Remouladesaus

eventueel beetje peper en zout
Ik heb een recept van AH gemaakt. Bah, smaakloos zeg

Andijviepasta

Vandaar die vergissing

*ja sorry, ik ga toch op zoek naar de kaas... een keer per maand mag het, toch?*
Ha maris, hoe is het nu? Moe dus, maar wel positief? Kut he, dat je zo geveld kan zijn door leuke dingen.

*kun je nagaan als je naar je werk moet... Niet leuk *
Heb het nog nooit gehad, ben erg benieuwd.

Zie nu zoveel lekkere dingen voorbij komen (ben nog net niet aan het watertanden). Behalve die zure haring, want dat lust ik dus echt niet. Bah!

Vind het wel grappig, ik maak toch heel erg snel steeds hetzelfde. Terwijl er zoveel heerlijke recepten zijn. Het brengt me weer op ideeën om zelf wat te knutselen.

Ben b.v. gek op tonijn in blik. Nu zie ik in jouw recept zilveruitjes staan. Dat is zo heerlijk in een zelfgemaakte tonijnsalade.
De bietensalade kun je ook met zoute haring doen, schijnbaar. Of met aardappels.

Oh en die tonijnsalade, ga je die nu maken? Kom eraan!

*jeeeeeeeeemig wat erruugggg.....*
Merk dat ik moe begin te worden.

Ga vandaag een poging doen om voor 0.00 uur te slapen. Het is al nu maanden dat ik pas tegen een uur of 2 mijn ogen dicht doe.

Er zijn ook nog veel teveel leuke series op tv.

Truste meiden.
Lief, tegen de tijd dat jij hier bent is die tonijnsalade allang op
Nou, dan ga ik maar aan mijn boek werken
Kom even zwaaien, welterusten allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven