Burnout! Het vervolg
woensdag 9 februari 2011 om 17:27
zondag 17 april 2011 om 13:20
ik zit me trouwens al de hele ochten druk te maken betreft de keelpijn/heesheid. Zag net een wit puntje op een van de amandelen zitten en ben opeens weer bang voor van alles en nog wat. Is toch die stomme angststoornis die nog lang niet over is. Kan mezelf niet tot bedaren brengen en gewoon maar verkouden zijn.
zondag 17 april 2011 om 17:38
He zon, nu doe je het weer, foei! op iedereen reageren maar niet over jezelf vertellen. Kom je nog even terug om te laten weten hoe het met jou gaat?
Abc, mn duimen draaien hoor! Jeetje wat spannend. Bij mij werkt aIeve feminax erg goed bij menstruatiepijn, veel beter dan gewoon paracetemol. Misschien een tip voor jou, alhoewel ik niet weet of het te vergelijken is qua hormonen.
Choco, lastig dat je zoveel angsten hebt. Misschien een ab-kuurtje? Als je holtes ook ontstoken zijn...
5x5, jammer dat je activiteiten niet doorgaan, je had je er wel op verheugd toch? Maar voor jezelf misschien wel beter dat je het nu wat rustiger aan kan doen. Heb je een leuk weekend gehad met je gezin?
Lief, hoe is/was je meidendag? Wat hebben jullie voor leuks gedaan? Kon je het wat volhouden?
Hier gaat het best heel goed! Ben gisteren nog naar de verjaardag geweest en dat was erg gezellig. Voelde me prima, lekker gekletst en gelachen met elkaar. En....... zonder pam! Jiehoe! Vanmorgen toen ik opstond waren de eerste uren wat zwaar, was erg moe. Maar eigenlijk trok dat vrij snel bij. De zon had daar zeker een aandeel in Kreeg een smsje of ik ook op het terras kwam, en daar had ik eigenlijk wel zin in. Dus lekker geluncht op terras met 6 vriend(inn)en, gezellig. Daarna nog langs een vriendin gereden die net een nieuw huis heeft gekocht, en vanaf 14u was ik weer lekker thuis. Lekker in de tuin gezeten en nu op de bank. Rustig avondje samen... en morgen.... werken!!!!!!!!
Abc, mn duimen draaien hoor! Jeetje wat spannend. Bij mij werkt aIeve feminax erg goed bij menstruatiepijn, veel beter dan gewoon paracetemol. Misschien een tip voor jou, alhoewel ik niet weet of het te vergelijken is qua hormonen.
Choco, lastig dat je zoveel angsten hebt. Misschien een ab-kuurtje? Als je holtes ook ontstoken zijn...
5x5, jammer dat je activiteiten niet doorgaan, je had je er wel op verheugd toch? Maar voor jezelf misschien wel beter dat je het nu wat rustiger aan kan doen. Heb je een leuk weekend gehad met je gezin?
Lief, hoe is/was je meidendag? Wat hebben jullie voor leuks gedaan? Kon je het wat volhouden?
Hier gaat het best heel goed! Ben gisteren nog naar de verjaardag geweest en dat was erg gezellig. Voelde me prima, lekker gekletst en gelachen met elkaar. En....... zonder pam! Jiehoe! Vanmorgen toen ik opstond waren de eerste uren wat zwaar, was erg moe. Maar eigenlijk trok dat vrij snel bij. De zon had daar zeker een aandeel in Kreeg een smsje of ik ook op het terras kwam, en daar had ik eigenlijk wel zin in. Dus lekker geluncht op terras met 6 vriend(inn)en, gezellig. Daarna nog langs een vriendin gereden die net een nieuw huis heeft gekocht, en vanaf 14u was ik weer lekker thuis. Lekker in de tuin gezeten en nu op de bank. Rustig avondje samen... en morgen.... werken!!!!!!!!
zondag 17 april 2011 om 19:10
Je dag klinkt goed, Maris (wel weer druk, maar zolang je dat kan hebben is het prima natuurlijk).Heel veel succes morgen op je werk. Ik zal aan je denken.
Aleve mag ik niet ivm andere medicijnen, ik zal het dus met paracetamol moeten doen.
Zon, hoe is het met jou? Lief, hoe was je meidendagje, wat hebben jullie gedaan?
Choco, misschien voor de zekerheid toch even langs de huisarts. Dat weet je zeker wat het is.
Wij hebben de hele middag bij vrienden in de tuin in de zon gezeten, lekker hoor dit weer. Nu lekker een avondje op de bank hangen voor de tv.
Aleve mag ik niet ivm andere medicijnen, ik zal het dus met paracetamol moeten doen.
Zon, hoe is het met jou? Lief, hoe was je meidendagje, wat hebben jullie gedaan?
Choco, misschien voor de zekerheid toch even langs de huisarts. Dat weet je zeker wat het is.
Wij hebben de hele middag bij vrienden in de tuin in de zon gezeten, lekker hoor dit weer. Nu lekker een avondje op de bank hangen voor de tv.
zondag 17 april 2011 om 20:10
Heb vanmiddag mijn hart al op hyves gelucht.... dat heeft me wel goed gedaan om het even van me af te schrijven.
Ben net thuis, het was echt gezellig. We hadden een feestje. Lekker gegeten en veel gekletst met fam. Had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden.
Maris, succes morgen. Zie je er tegen op of heb je er ook echt zin in om weer aan de gang te gaan?
Je klinkt in ieder geval super positief!
Ben net thuis, het was echt gezellig. We hadden een feestje. Lekker gegeten en veel gekletst met fam. Had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden.
Maris, succes morgen. Zie je er tegen op of heb je er ook echt zin in om weer aan de gang te gaan?
Je klinkt in ieder geval super positief!
zondag 17 april 2011 om 20:12
Maris, succes morgen!
Ik heb een goede maar wel vermoeiende dag gehad. Kippenhok geweest, bij mij thuis. Zal op Hyves wel toelichten.
Nu misselijk van het snoepen (en de goed gelukte carrotcake) maar voldaan op de bank. Heb een superleuk kadootje gekregen van een vriendin, zomaar, en ik ga er nu maar mee spelen tot ik instort en naar bed ga.
Fijne avond allemaal.
Ik heb een goede maar wel vermoeiende dag gehad. Kippenhok geweest, bij mij thuis. Zal op Hyves wel toelichten.
Nu misselijk van het snoepen (en de goed gelukte carrotcake) maar voldaan op de bank. Heb een superleuk kadootje gekregen van een vriendin, zomaar, en ik ga er nu maar mee spelen tot ik instort en naar bed ga.
Fijne avond allemaal.
zondag 17 april 2011 om 20:46
quote:_maris_ schreef op 17 april 2011 @ 19:48:
wat lief Lalie, dank je!!
Lees je hier alleen soms om mij een hart onder de riem te steken (wat ik echt superlief vind!) of heb je zelf ook ervaring hiermee eigenlijk?
Allebei eigenlijk Ik heb geen BO gehad, maar ik heb wel een periode van enorme angst- en paniekaanvallen gekend. Dit ontstond na een drukke periode vol veranderingen, de spreekwoordelijke druppel zeg maar...Dus ik herken veel van jullie verhalen.
Plus dat je nog steeds mijn buuv bent ook al schrijf je niet zo heel veel meer op het andere topic.
wat lief Lalie, dank je!!
Lees je hier alleen soms om mij een hart onder de riem te steken (wat ik echt superlief vind!) of heb je zelf ook ervaring hiermee eigenlijk?
Allebei eigenlijk Ik heb geen BO gehad, maar ik heb wel een periode van enorme angst- en paniekaanvallen gekend. Dit ontstond na een drukke periode vol veranderingen, de spreekwoordelijke druppel zeg maar...Dus ik herken veel van jullie verhalen.
Plus dat je nog steeds mijn buuv bent ook al schrijf je niet zo heel veel meer op het andere topic.
zondag 17 april 2011 om 21:21
Oh ja laal, nu je het zegt, weet ik het weer. Niks persoonlijks hoor, gewoon het geheugen van een deurkruk Hoe ben je daar uitgekomen? Heb je therapie oid (gehad) ? En hoe gaat het met de kleine? Ik hoop tzt hier minder te gaan schrijven en weer meer bij jouw buurtjes gaan medio augustus weer naar het zh, en dan zal er een traject volgen... Hoe en wat nog geen idee, nog niet zo mee bezig op het moment.
Ik lig in bed nog even tv kijken met een kopje thee en voor de zekerheid vast een lading mekatonine onder mn tong truste!
(zon, ik ga morgen op hyves lezen )
Ik lig in bed nog even tv kijken met een kopje thee en voor de zekerheid vast een lading mekatonine onder mn tong truste!
(zon, ik ga morgen op hyves lezen )
zondag 17 april 2011 om 21:33
Sorry, ben nogal ego vandaag, geen puf om alles te lezen...
Voel me nog steeds verrot, naast de heesheid en snotkop begint mijn keel nu echt zeer te doen. Als het morgenochtend nog niet beter is ga ik toch maar even langs de dokter, duurt nu wel lang genoeg zo.
Nu maar lekker naar bed, heb genoeg gehad van deze dag.
Voel me nog steeds verrot, naast de heesheid en snotkop begint mijn keel nu echt zeer te doen. Als het morgenochtend nog niet beter is ga ik toch maar even langs de dokter, duurt nu wel lang genoeg zo.
Nu maar lekker naar bed, heb genoeg gehad van deze dag.
zondag 17 april 2011 om 21:59
Ik heb een aantal gesprekken gevoerd met een psychologe. Dat heeft mij echt enorm geholpen. Plus dat ik niets uit de weg ben gegaan. Het kostte me af en toe zo veel moeite, stress en angst...maar uiteindelijk stond ik op een concert tussen duizenden mensen uit mijn dak te gaan zonder pammetje. Dat was een enorme stap voorwaarts. Al met al heeft het 9 maanden geduurd voordat ik angstvrij was. Af en toe voel ik nog wel een paniekkriebel, maar ik durf te zeggen dat ik er voor 99% van af ben.
Met Jeetje gaat alles goed, alweer 20 maanden en het zonnetje van mijn hart.
Ik begreep inderdaad al dat augustus een spannende maand gaat worden voor jullie. Al begrijp ik heel goed dat je daar nu nog even niet zo mee bezig bent. Eerst dit.
Wij gaan zo rond mei proberen voor een tweede.
Hopelijk slaap je lekker vannacht en nogmaals succes morgen!
Met Jeetje gaat alles goed, alweer 20 maanden en het zonnetje van mijn hart.
Ik begreep inderdaad al dat augustus een spannende maand gaat worden voor jullie. Al begrijp ik heel goed dat je daar nu nog even niet zo mee bezig bent. Eerst dit.
Wij gaan zo rond mei proberen voor een tweede.
Hopelijk slaap je lekker vannacht en nogmaals succes morgen!
zondag 17 april 2011 om 22:25
Hier wel een redelijk goede dag gehad, voelde me iets beter dan voorgaande dagen, maar nog wel rustig aangedaan. Wat dingen in huis, verder gewoon genoten van de kinderen en het weer.
Nog geen puf om bij te lezen, maar Maris, jou wil ik alvast veel succes wensen op je werk! Zal me hier wel alleen voelen, haha. Nog even en dan ben ik ook weer wat meer aan het werk. Ene kant wel fijn weer, maar ook heel erg wennen denk ik.
Nog geen puf om bij te lezen, maar Maris, jou wil ik alvast veel succes wensen op je werk! Zal me hier wel alleen voelen, haha. Nog even en dan ben ik ook weer wat meer aan het werk. Ene kant wel fijn weer, maar ook heel erg wennen denk ik.
maandag 18 april 2011 om 10:24
Maris, veel succes vandaag!
5x5, fijn dat je je weer wat beter voelt. Wanneer begin je weer met werken?
Hier nog steeds niet beter. Ook niet erger gelukkig en mijn holtes doen ook niet zo'n pijn meer. Maar mijn stem is nog steeds niet terug en slikken is nog erg pijnlijk. Vanmorgen de huisarts gebeld, allereerst voor de uitslag van bloedprikken van vorige week; alles was in orde. En heb gelijk maar even gevraagd of het nodig was een afspraak te maken vanwege mijn keel enzo. Maar moest het nog even aanzien, als het erger wordt of in een week niet over dan moest ik even langskomen. Verder gewoon veel keelpastilles nemen en veel drinken.
Over een uurtje naar de psycholoog. Ben benieuwd hoeveel ik kan praten, na 5 minuten komt er echt bijna geen geluid meer uit namelijk. Maar afzeggen kan niet meer, anders moet ik betalen.
5x5, fijn dat je je weer wat beter voelt. Wanneer begin je weer met werken?
Hier nog steeds niet beter. Ook niet erger gelukkig en mijn holtes doen ook niet zo'n pijn meer. Maar mijn stem is nog steeds niet terug en slikken is nog erg pijnlijk. Vanmorgen de huisarts gebeld, allereerst voor de uitslag van bloedprikken van vorige week; alles was in orde. En heb gelijk maar even gevraagd of het nodig was een afspraak te maken vanwege mijn keel enzo. Maar moest het nog even aanzien, als het erger wordt of in een week niet over dan moest ik even langskomen. Verder gewoon veel keelpastilles nemen en veel drinken.
Over een uurtje naar de psycholoog. Ben benieuwd hoeveel ik kan praten, na 5 minuten komt er echt bijna geen geluid meer uit namelijk. Maar afzeggen kan niet meer, anders moet ik betalen.
maandag 18 april 2011 om 10:53
De komende 2 weken is nog rustig, deze week werk ik woensdag een paar uurtjes en de week erna donderdag. Verder nog wat thuiswerk daarnaast. Vanaf de week erna ga ik 2 dagen per week (ong. 2/3 uurtjes en dan opbouwen).
Maris, veel succes!
Choco, succes bij de psych en nog wat zonnestraaltjes naar jouw kant, hopelijk voel je je snel wat beter!
abc, een spannende week deze week voor jou! Ik ga heel erg duimen meid!
Lief, het klinkt alsof je een leuk weekend heb gehad.
Maris, veel succes!
Choco, succes bij de psych en nog wat zonnestraaltjes naar jouw kant, hopelijk voel je je snel wat beter!
abc, een spannende week deze week voor jou! Ik ga heel erg duimen meid!
Lief, het klinkt alsof je een leuk weekend heb gehad.
maandag 18 april 2011 om 19:48
Maris, hoe is het gegaan op je werk?
Abc, ik denk nog altijd aan je!
5x5, heb je er zin in, je werk?
Choc, hoe was het bij de psych?
Zon, hallo-ho! Hoe gaat het? Pieker je nog veel of gaat het beter?
Ik verveelde me, ik verveel me, en ik ga me morgen weer vervelen. Ik begin ervan over de zeik te gaan. Morgen ga ik maar eens bij bmw langs of ze nog tips en trics heeft, want ik heb mijn hele cognitieve en politieke trucendoos opengehad vandaag, maar het heeft niet geholpen.
Ik overweeg me zonder overleg gewoon 25 uur beter te melden, maar dat is zeker niet politiek verantwoord?
Abc, ik denk nog altijd aan je!
5x5, heb je er zin in, je werk?
Choc, hoe was het bij de psych?
Zon, hallo-ho! Hoe gaat het? Pieker je nog veel of gaat het beter?
Ik verveelde me, ik verveel me, en ik ga me morgen weer vervelen. Ik begin ervan over de zeik te gaan. Morgen ga ik maar eens bij bmw langs of ze nog tips en trics heeft, want ik heb mijn hele cognitieve en politieke trucendoos opengehad vandaag, maar het heeft niet geholpen.
Ik overweeg me zonder overleg gewoon 25 uur beter te melden, maar dat is zeker niet politiek verantwoord?
maandag 18 april 2011 om 20:22
Het ging wel ok. Eigenlijk alleen maar gekletst en koffie gedronken met allerlei collega's die blij waren me weer te zien Er was maar één idioot die vroeg of ik een leuke vakantie had gehad. Doe mn best om dat los te laten Dat gaat me het ene oor in, en het andere uit. Uiteindelijk was ik al een half uur langer dan de bedoeling was.... was zo druk aan de klets!
maandag 18 april 2011 om 20:40
Woensdag
En dan volgende week weer 2x2, en dan kijken hoe het ging, en hoe we op gaan bouwen.
Irritant dat je je zo stierlijk verveelt op je werk zeg. Ik zou inderdaad wat initiatief nemen hierin, 25u beter melden misschien niet Ik weet eerlijk gezegd ook niet zo goed wat dan wél... weet natuurlijk ook niet wat de (on)mogelijkheden zijn bij jou op de werkvloer.
En dan volgende week weer 2x2, en dan kijken hoe het ging, en hoe we op gaan bouwen.
Irritant dat je je zo stierlijk verveelt op je werk zeg. Ik zou inderdaad wat initiatief nemen hierin, 25u beter melden misschien niet Ik weet eerlijk gezegd ook niet zo goed wat dan wél... weet natuurlijk ook niet wat de (on)mogelijkheden zijn bij jou op de werkvloer.
maandag 18 april 2011 om 20:49
Ik denk dat ik tóch zelf werk ga oppakken en dat dan rapporteer aan persoon in kwestie, met kopie naar lg. Beetje hand en span diensten. Als hij dan zegt dat ik dat had moeten overleggen, meld ik dat ik op mijn werk ben om te werken, en mijn eigen werk af had. Dat kan je me toch niet kwalijk nemen toch? Maar jammer is het wel ja, dat het zo moet.
maandag 18 april 2011 om 21:13
Lief, wat balen zeg dat ze nog steeds niks doen om jou goed te begeleiden met opbouw van je werkzaamheden. Het lijkt me erg lastig om hiermee om te gaan. Is jouw lg niet snel op zijn p.... getrapt als je zelf teveel initiatief gaat nemen?
Maris, super dat het zo goed is gegaan vandaag. Is het nu ook verder helemaal geregeld, dat je collega je gaat begeleiden ipv je lg?
Ben de rest weer eventjes kwijt.
Het valt me wel erg op, dat eigenlijk bijna iedereen zo'n rustige opbouw heeft (gehad) Ben dan zelf wel weer meteen in het diepe gegooid.
Maris, super dat het zo goed is gegaan vandaag. Is het nu ook verder helemaal geregeld, dat je collega je gaat begeleiden ipv je lg?
Ben de rest weer eventjes kwijt.
Het valt me wel erg op, dat eigenlijk bijna iedereen zo'n rustige opbouw heeft (gehad) Ben dan zelf wel weer meteen in het diepe gegooid.
maandag 18 april 2011 om 21:44
Ik vermoed, dat als ik met de juiste argumenten kom, dat dat wel meevalt, Zon. Hij is er donderdag pas weer, en opperbaas zou hem vandaag bellen om over werk voor mij te overleggen, maar heb tot en met 1400 niets gehoord. En toen zaten de vijf uur erop. Ik denk dat opperbaas een langere p*k heeft dan lg. Maar ja, wie kan me nou kwalijk nemen dat ik mijn best doe om te reintegreren door werk te doen? Beter dan geen initiatief/zelfstandigheid tonen door uit mijn neus te eten.
Ik had ook gedacht dat jij eerst stommetjeswerk zou moeten doen, maar blijkbaar hebben ze dat niet voor je kunnen verzinnen. Ruilen?
Ik had ook gedacht dat jij eerst stommetjeswerk zou moeten doen, maar blijkbaar hebben ze dat niet voor je kunnen verzinnen. Ruilen?