Collega

08-02-2012 21:55 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke nu ga ik gewoon even flink zeuren. Pff ellendige dag!

Ik leg het even uit. Ik werk in een team van meiden die elkaar al ruim 10 jaar kennen. Vriendinnen geworden inmiddels, komen ook bij elkaar thuis. Super leuk. We werken met kinderen, dus voor mij een top baan. Ik ben alleen wel een aanpoter. En opzich hebben wij het gewoon goed. Geen luizenbaantje, maar even lekker zitten en lezen met de kids word bij ons regelmatig gedaan. Ik moest daar wel aan wennen, ben altijd bezig. Hou het graag schoon, heb altijd plannen, en zit geen seconde stil. Nu is het zo dat ik een collega heb waar ik 3 dagen mee werk die ontzettend negatief is. Moe en lamlendig komt ze binnen, stort zich op de bank en grijpt iedereen aan voor een praatje. Dat is niet erg. Maar het stoort me nu al weken en er is geen vooruit gang. Ze zit soms zo 1 a 2 uur niks te doen. Verplaatst zich hooguit een aantal keer. In de pauze gaat ze ook vaak slapen. Ik vraag haar wel eens of haar batterij op is of iets. Maar dan zegt ze dat ze veelte laat naar bed gaat of toe is aan een nieuwe baan. Het frustreert mij soms zo. Omdat ik dan die kar alleen trek maar ook omdat ze sfeer er niet beter op word. En ik kan natuurlijk naar mijn leidinggevende gaan maar het probleem is dat hun allemaal vriendinnen van elkaar zijn. Maar aan de andere kant het word steeds erger.

Zo ik ben klaar met mijn gezeur.
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
valt het alleen jou op , of ook de rest van het team.

raar dat ze gaat slapen in haar pauze...
Misschien is ze ziek? Slapen in de pauze zou ik me zorgen om gaan maken.
Ze heeft een computer spel ofzo dat speelt ze tot diep in de nacht. Dus dat slapen kan daar door komen.
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Aha, in dat geval zou in duidelijk er wat van zeggen. Dus geen batterij grapjes meer.
Als het echt een vriendin van je is kan je haar toch gewoon op aanspreken.

Zo moeilijk is dat toch niet.

Waarschijnlijk hebben andere collega's hier ook al wel wat van gemerkt maar durven ook niks te zeggen.

Werk is werk en dat staat los van de vriendschap.
Het is mijn vriendin niet. Ik ben er later bij gekomen. Ondeling zijn alle collegas al heel lang vriendinnen.
geen tips maar wil wel zeggen dat ik je motto geweldig vindt TO!
quote:sunanda schreef op 08 februari 2012 @ 22:57:

Het is mijn vriendin niet. Ik ben er later bij gekomen. Ondeling zijn alle collegas al heel lang vriendinnen.

Ah okey, op die fiets.

Dan zou ik haar daar nog gewoon op aanspreken hoor.

Gewoon op het moment dat het gebeurt.

Grote kans dat de meiden in da vriendinnengroepje het erg lastig vinden om dit bij haar aan te kaarten.

Kijk wat ze in haar pauze doet moet ze zelf weten, maar tijdens werkijd moet ze toch van haar kont af komen.

Ik zou steeds hele specifieke dingen aan haar vragen als ze zit.

Hey, wil jij dit even doen dan doe ik dat even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven