de dagelijkse sleur zo zat
maandag 27 februari 2012 om 15:34
hallo allemaal
ik weet dat ik veel topic open dus dit gaat verlopig de laaste worden.
Maar moet dit even kwijt, de laaste tijd is er zo onzettend veel gebeurd in mijn leven ik ben niet depresief maar vind het leven gewoon even heel erg zwaar.En vooral heel oneerlijk ,ik weet dat er ook wel een andere periode komt.Maar nu slaap ik vaak meer dan 12 uur ik lig vaak avonds van ellende om half acht al in bed..De dagelijkse sleur valt me ook zo onzetende tegen word er rusteloos van, Ik probeer met hobby,s leuke dingen doen en veel te lezen de sleur te doorbreken maar nu lukt dat net niet genoeg
wie geeft mij een schop onder me kont ?
ps ben laag geleterd
ik weet dat ik veel topic open dus dit gaat verlopig de laaste worden.
Maar moet dit even kwijt, de laaste tijd is er zo onzettend veel gebeurd in mijn leven ik ben niet depresief maar vind het leven gewoon even heel erg zwaar.En vooral heel oneerlijk ,ik weet dat er ook wel een andere periode komt.Maar nu slaap ik vaak meer dan 12 uur ik lig vaak avonds van ellende om half acht al in bed..De dagelijkse sleur valt me ook zo onzetende tegen word er rusteloos van, Ik probeer met hobby,s leuke dingen doen en veel te lezen de sleur te doorbreken maar nu lukt dat net niet genoeg
wie geeft mij een schop onder me kont ?
ps ben laag geleterd
maandag 27 februari 2012 om 15:39
maandag 27 februari 2012 om 16:27
Les je als laaggeletterde de "normaal geschreven"boeken of de speciale uitgaven(via bieb). Die boeken speciaalvoor laaggeletterden hebben dezelfde inhoud als het originele boek, alleen iets makkelijker geschreven. Het leest leuker als je het makkelijker kan volgen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 27 februari 2012 om 16:32
@niles dat klopt maar lezen kan ik dan weer goed
heb een probleem met schrijven en rekenen. niet met lezen.
ik weet dit soort dingen om dat ik abasadeur laagleterheid ben en vaak vrijwilgerswerk doe hiervoor.
@luni ga ik ook doen mag eindelijk rekenles ga volgen net gehoord ben zo blij als een klein kind nu ;D
heb een probleem met schrijven en rekenen. niet met lezen.
ik weet dit soort dingen om dat ik abasadeur laagleterheid ben en vaak vrijwilgerswerk doe hiervoor.
@luni ga ik ook doen mag eindelijk rekenles ga volgen net gehoord ben zo blij als een klein kind nu ;D
maandag 27 februari 2012 om 16:44
Ik ben het helemaal eens met bovenstaande posts! Wat ook werkt is sporten/bewegen. Ik zelf ben ik op Zumba gegaan, want fitness, hardlopen of steps vond ik niet leuk genoeg en kon ik daardoor niet volhouden. Maar door bewegen voel je je ook weer energieker, en haalt je hopelijk uit de sleur!
In ieder geval, kop op!
In ieder geval, kop op!
woensdag 29 februari 2012 om 21:06
Ff heb het even moeilijk
Ik dacht dat,ik een leuke vriendin had gevonden zon anderhalf jaar geleden.
Was in het begin,ook erg leuk.Samen dingen ondernemen.
maar nu is ze verhuisd naar een woongroep en heeft ze mij niet meer nodig,
gisteren zei ze zogenaamd voor de grap.Dat ze mij alleen nog op de kookclub wau zien.
Ben erg verdrietig,erover .kon ik nou net gebruiken not.
Morgen sporten hopelijk alles even van me afzeten.
Ik dacht dat,ik een leuke vriendin had gevonden zon anderhalf jaar geleden.
Was in het begin,ook erg leuk.Samen dingen ondernemen.
maar nu is ze verhuisd naar een woongroep en heeft ze mij niet meer nodig,
gisteren zei ze zogenaamd voor de grap.Dat ze mij alleen nog op de kookclub wau zien.
Ben erg verdrietig,erover .kon ik nou net gebruiken not.
Morgen sporten hopelijk alles even van me afzeten.
woensdag 29 februari 2012 om 21:53
donderdag 1 maart 2012 om 07:54
@divafiary Het klinkt misschien erg direct, maar ik bedoel het niet verkeerd, maar voel je je misschien eenzaam? want je plant je week helemaal vol, met allerlei activiteiten naast je werk, maar nog steeds voel je je niet gelukkig. Je noemt het een sleur, maar volgens mij is dat het niet. Mis je fijne, leuke mensen om je heen? Mischien heb ik het helemaal verkeerd hoor, maar dat gevoel kreeg ik door je laatste post.
donderdag 1 maart 2012 om 08:05