Dubbele dosis ad.?
maandag 11 mei 2020 om 00:23
maandag 11 mei 2020 om 00:27
Gebeurtenis: een tablet teveelPunttaart schreef: ↑11-05-2020 00:23Nee ik loop in huis rond
Gebeurtenis tablet teveel
Gedachtes nu word ik heel erg ziek
Maar arts zegt kan geen kwaad dus daarop vertrouwen
Gevoel angst en paniek
Maar hoeft niet vertrouwen hebben
Gedrag helemaal overstuur
Maar ga gewoon naar bed
Gevolg paniek enorm
Hoeft niet
Gedachte: veel mensen zullen een hogere dosering slikken en die worden ook niet ziek. Zelfs de arts zegt dat het geen kwaad kan.
Gevoel:
Gedrag: De arts zal niet liegen, dus er is niets aan de hand. Ik ga even wat ademhalingsoefeningen doen.
Gevolg: ik ontspan meer en slaap dan ook beter.
maandag 11 mei 2020 om 00:32
Dank je wel nemain ik ben in bed gaan liggen en nu denk ik hoe lang kun je daar last van hebben mss wel morgen ook nog ofzo ik weet het stomNemain• schreef: ↑11-05-2020 00:27Gebeurtenis: een tablet teveel
Gedachte: veel mensen zullen een hogere dosering slikken en die worden ook niet ziek. Zelfs de arts zegt dat het geen kwaad kan.
Gevoel:
Gedrag: De arts zal niet liegen, dus er is niets aan de hand. Ik ga even wat ademhalingsoefeningen doen.
Gevolg: ik ontspan meer en slaap dan ook beter.
maandag 11 mei 2020 om 00:39
Je hebt geen last van die pil (gedachte). Daarom heb je een paniekaanval (gevoel). Daardoor ga je zweten en trillen en duizelig worden (gedrag). Daarmee bevestig je aan jezelf dat die pil echt schadelijk is (gevolg).
maandag 11 mei 2020 om 00:58
Paniek is echt vervelend. Zeker als je het gevoel kent, weet je dat het ook weer over gaat. Al heb je die overtuiging juist niet als je in paniek bent. Lastig.
Zingen is echt wel een goed idee, welk lied zing je weleens hardop? Probeer dat nu ook eens. Wie weet kun je jezelf uit de paniek zingen, vooral omdat je er ademhaling voor nodig hebt, die juist tijdens een paniekaanval lijkt te stokken.
Zingen is echt wel een goed idee, welk lied zing je weleens hardop? Probeer dat nu ook eens. Wie weet kun je jezelf uit de paniek zingen, vooral omdat je er ademhaling voor nodig hebt, die juist tijdens een paniekaanval lijkt te stokken.
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
maandag 11 mei 2020 om 01:00
Heb net een liedje Gezongeb en gelopen lig nu in bed maar de paniek blijft stromen bah*Hestia* schreef: ↑11-05-2020 00:58Paniek is echt vervelend. Zeker als je het gevoel kent, weet je dat het ook weer over gaat. Al heb je die overtuiging juist niet als je in paniek bent. Lastig.
maandag 11 mei 2020 om 01:05
maandag 11 mei 2020 om 01:08
Ja klopt ik krijg mezelf er niet af probeerde net een spel te doen maar pffff ik blijf echt zo bang
Ik baal echt van mezelf bah zwak en stom
maandag 11 mei 2020 om 01:16
Jaaa
Zaterdag naar de stad geweest eb bij vriend wezen eten en vandaag waren mijn stiefkinderen hier voor Moederdag
Heel veel dove gekregen
Heb jij ook paniek?
maandag 11 mei 2020 om 01:23
Oh heerlijk het ging met mij ook goed maar terugval verschrikkelijk echt ik dacht dat krijg ik niet meer ....met ad en therapie gehad
Ja een jurkje rood met bloemen
maandag 11 mei 2020 om 01:28
Ik denk dat de hersenen paniek opslaan en soms stiekem eruit laten om ons onaangenaam te verrassen.
Klinkt als een weergaloze jurk
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
maandag 11 mei 2020 om 01:36
maandag 11 mei 2020 om 01:39
maandag 11 mei 2020 om 05:03
Heb ik ook wel eens gehad. Ik had zeker weten 2x op, wilde vitamines nemen en dacht bij het doorslikken: shit, verkeerde, die had ik al op... ook meteen paniekaanval, herkenbaar dus! Maar ik heb het ook overleefd zonder er iets van te krijgen. Hopelijk ben je in slaap gevallen na je laatste bericht?
Vertrouwen - als je alles loslaat, heb je twee handen vrij
maandag 11 mei 2020 om 06:59
Alleen met sommige ouderwetse tricyclische antidepressiva kan je je dood slikken. Een beroemde ster heeft zich vroeger per ongeluk doodgemediceerd met zo'n middel. Sindsdien let men erop en kan je dat middel niet meer in dodelijke hoeveelheden kopen. De tegenwoordige middelen zijn relatief onschuldig en daar voel je je alleen niet lekker van in overdosis.
Je zal de dag moeten uitzingen.
Je zal de dag moeten uitzingen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 11 mei 2020 om 08:19
Ik hoop dat je inmiddels lekker wat geslapen hebt
Iedereen is anders maar wat voor mij werkt bij paniek is afleiding : tv/netflix en mezelf geruststellen: o ja, dit is paniek, wat vervelend zeg, maar paniek overleef ik, dat gaat al tijd weer voorbij. Het enige wat ik hoef te doen is het verdragen en dat kan ik wel.
Mijn valkuil is dat ik aan de slag moet om de paniek zo snel mogelijk weg te werken en als dat niet binnen 30 seconden lukt, dan faal ik. Gevolg: nog véél meer paniek.
Iedereen is anders maar wat voor mij werkt bij paniek is afleiding : tv/netflix en mezelf geruststellen: o ja, dit is paniek, wat vervelend zeg, maar paniek overleef ik, dat gaat al tijd weer voorbij. Het enige wat ik hoef te doen is het verdragen en dat kan ik wel.
Mijn valkuil is dat ik aan de slag moet om de paniek zo snel mogelijk weg te werken en als dat niet binnen 30 seconden lukt, dan faal ik. Gevolg: nog véél meer paniek.