Dubbele dosis ad.?
zaterdag 16 mei 2020 om 17:40
Ik ken het ja, erg vervelend, huilen helpt bij mij wel.
Hoe gaat het nu met je?
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
zondag 17 mei 2020 om 20:33
Hey wat lief dat je dat vraagt!
Ach soms beter wat soms kut m’n spieren trillen m’n hart klopt snel en hard en dan die paniekgolven ik vind het erg klote maar ik probeer het er te laten zijn en dat is moeilijk en gewoon te doen.
Maar leuk is het niet
Ben heel bang dat het zo blijft
maandag 18 mei 2020 om 00:52
Punttaart schreef: ↑17-05-2020 20:33Hey wat lief dat je dat vraagt!
Ach soms beter wat soms kut m’n spieren trillen m’n hart klopt snel en hard en dan die paniekgolven ik vind het erg klote maar ik probeer het er te laten zijn en dat is moeilijk en gewoon te doen.
Maar leuk is het niet
Ben heel bang dat het zo blijft![]()
Dansen helpt mij ook trouwens.
Wat is de aanleiding dat je met AD bent begonnen? Hoef je niet uitgebreid te vertellen hoor. Heb je het idee dat ze al aanslaan, soms duurt het even. Weet de huisarts dat je zo in paniek bent, misschien kan hij/zij je nog wat ondersteunen zolang de AD nog niet werkt.
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
maandag 18 mei 2020 om 11:46
Ik slik de ad al veel langer hoor , daarom verbaast me me de terugval zo.*Hestia* schreef: ↑18-05-2020 00:52Dansen helpt mij ook trouwens.
Wat is de aanleiding dat je met AD bent begonnen? Hoef je niet uitgebreid te vertellen hoor. Heb je het idee dat ze al aanslaan, soms duurt het even. Weet de huisarts dat je zo in paniek bent, misschien kan hij/zij je nog wat ondersteunen zolang de AD nog niet werkt.
Maar blijkbaar kan dat gewoon helaas....
dinsdag 19 mei 2020 om 20:06
woensdag 20 mei 2020 om 00:23
Hey ja dat wel heb gisteren emdr gehad en werd vandaag wakker met een paniekaanval pfff
Lig u wee in bed en hoop zo te slapen ben zo moeeeeeee
Man snapt er de ballen van dat is wel klote want dat geïrriteerde van hem helpt niet echt mee