Eenzaamheid...

12-11-2010 19:01 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geachte allemaal,

Ik schrijf dit omdat ik op dit moment (eigenlijk al lang) heel eenzaam voel.

En dacht laat me het van me afschrijven en kijken hoe anderen reageren of ook zich zo voelen.

Het begon eigenlijk toen ik mijn beste vriendin met mijn toenmalige ex zag na een week dat het uit was.

Sinds die tijd ben ik mijn andere vriendinnen uit het oog verloren ( een vetrok naar het buitenland en de andere kregen een kinderen en een ander leven). Ik ben eigenlijk het vertrouwen een beetje kwijt ben.

dit is 11jr geleden. En had wel andere vriendinnen sinds mijn schooltijd maar dat ging ook snel over. Heb wel al 9jr een vriend, maar die heeft ook niet veel vrienden. Tijdje geleden mijn baan kwijt geraakt door de crisis en sinds dien ging het berg afwaarts. Heb weinig meer te besteden (eigenlijk niets meer).

Ik zie er niet slecht uit, ben erg creatief, maar mijn vertrouwen in de maatschappij is gewoon weg.

Afz een hopeloos gevalletje.
Alle reacties Link kopieren
Lees je graag? Er zijn plenty zelfhulpboeken en er vast wel iets wat je aanspreekt. Waar ik veel aan gehad heb, is 'heel je leven' van Louise Hay, en bijv. spiegelogie.

Hier onder een paar linkjes waar je veel boeken kunt kopen.

Klik hier

of hier

O ja, gratis e-boeken zijn er ook, maar dan moet ik even op zoek.

Hier zijn ze Het boek 'leef lekker' is gratis te downloaden en vond ik een aanrader. Weet niet zeker of dit het gehele boek is, zelf heb ik nl. de papieren versie gelezen.
quote:Bloempie2008 schreef op 13 november 2010 @ 08:24:

En ik zit nu in schone kleren achter mijn latoppie, ga nu ontbijten en daarna mijn bed verschonen. Er wordt niet meer op de bank gehangen vandaag!Zo hee, wat was je vroeg! Zo ver ben ik nog niet, maar ik mag van mezelf niet meer langer dan 9 uur in mijn bed liggen. Fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven