En daar zijn we weer: de zomer-en zonliefhebbers

27-05-2018 15:11 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
:sun:

Praat hier mee over zalig zonnige dagen en lange zwoele avonden! B-)
Al een account? Log dan hier in.
patatjedubbelmayo schreef:
28-05-2018 21:37
gedicht (nr. 2192):
November
Het regent en het is november
Weer keert het najaar en belaagt
Het hart, dat droef, maar steeds gewender,
Zijn heimelijke pijnen draagt.

En in de kamer, waar gelaten
Het daaglijks leven wordt verricht,
schijnt uit de troosteloze straten
Een ongekleurd namiddaglicht.

De jaren gaan zoals zij gingen,
Er is allengs geen onderscheid
Meer tussen dove erinneringen
En wat geleefd wordt en verbeid.

Verloren zijn de prille wegen
Om te ontkomen aan de tijd;
Altijd november, altijd regen,
Altijd dit lege hart, altijd.
Mooi.
Jan Rot heeft dat op muziek gezet.
Alle reacties Link kopieren
7:00 uur en ik kan alweer in een hemdje buiten lopen. Kon dit maar elke dag!!!
Mijn man wordt er ook blij van, want ik loop nu in rokjes en jurkjes in plaats van 3 lagen truien, vesten en een sjaal (binnen dus) :lol:
Alle reacties Link kopieren
En ik zit weer in de airco O_O

Gruwelijk.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
29-05-2018 07:59
En ik zit weer in de airco O_O

Gruwelijk.
:cry: :hug:

Ik mag straks ook weer :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig kan ik gewoon op het werk alle ramen open doen.

Ik heb last van eczeem, hooikoorts en astma en nu gaan m'n voeten ook nog opzetten, waarschijnlijk mede door de warmte :O En tóch is dit beter kou
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Van Japke-d Bouma: Slippers op kantoor

[zelfcensuur tbv Japke]

:lol:
dreamer wijzigde dit bericht op 30-05-2018 20:39
40.74% gewijzigd
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb airco in huis.ben er wel blij mee.anders was het niet te doen..
Hier ook hooikoorts.al was het 14 dagen geleden veel en veel erger.en rare vlekken op mijn huid .en die jeuken ook nog. Nooit eerder gehad. 🤨
Maar alles beter dan blauw van de kouw.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik lééf op vitamine-Z. Ik word weer letterlijk wakker uit mijn winterslaap bij 20 graden of meer.
Ik heb serieus zon nodig om te functioneren en al ben ik alle dagen aan het werk, het feit dat het zomers is neem ik ook mee binnensmuurs. Ik ga in een hemdje de auto in en kan ‘s avonds buiten eten.
De stad in wandelen voor een ijsje. De was laten wapperen op het dakterras en in je blote kont slapen onder een laken.
Wat een leven ❤️❤️❤️
Alle reacties Link kopieren
Wij zitten in een huisje in de bossen met zijn 2en. Zalig! Maar erveranderd nu wel iets in het weer, dat merk je vooral aan de luchtdruk.
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
patatjedubbelmayo schreef:
29-05-2018 15:00
Wij zitten in een huisje in de bossen met zijn 2en. Zalig! Maar erveranderd nu wel iets in het weer, dat merk je vooral aan de luchtdruk.
Zonder je kleine?

Ik stap net het airconditioned gebouw uit.
Klaboem! :sun:

Er komt straks noodweer hier zeggen ze.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
29-05-2018 16:05
Zonder je kleine?

Ik stap net het airconditioned gebouw uit.
Klaboem! :sun:

Er komt straks noodweer hier zeggen ze.
Ja die is bij opa en oma. Het was tijd om even met zijn tweetjes te zijn.

Waar is hier?
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons (vlakbij Utrecht) behoorlijk wat gerommel en de zon is weg. Een flinke bui zou wel lekker zijn voor de tuin, als morgen de zon maar weer terug is!
Alle reacties Link kopieren
Zo, heb jullie weer gevonden :sun:

Zondag op de verjaardag fikse bui gehad maar ze hadden alles goed met zeil overspannen en gelukkig konden we de hele tijd buiten zitten.
Gister weer lekker warm, al is het dan zonder briesje te warm om te zonnen, dan heb ik net als Sebastiaan (toch?) 22-25 graden en dan ook nog graag met een briesje maar wat is het heerlijk van je ene zomerjurkje in je andere zomerjurkje. En ondanks dat ik 8 hoog op de hoogste verdieping woon is het prima te doen hier in huis. Net de ventilator gepakt en voor het eest even aangezet.
Maar wat een genieten. Al doe ik het wel het best op AVG, stoofschotels met rijst, bami met pittige pindasaus etc. heb ik voor straks een bakje boerenkool met worst en vlees uit de vriezer gehaald. En heb sowieso geen warme keuken om te koken want ochtendzon.
Bij iemand van jullie al code oranje? Mijn provincie schijnt er vandaag buiten te vallen. Dikke prima dus. Ik eet wel veel ijsjes en dat is niet zo goed voor me maar ach :D
Life is good :sun: :heart: :sun:
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
29-05-2018 16:14
Bij ons (vlakbij Utrecht) behoorlijk wat gerommel en de zon is weg. Een flinke bui zou wel lekker zijn voor de tuin, als morgen de zon maar weer terug is!
Dan zit jij aan een andere kant van Utrecht dan ik
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
29-05-2018 09:27
Van Japke-d Bouma: Slippers op kantoor

https://www.facebook.com/Jeukwoordenopk ... 9003257517

:lol:
Dreamert, pas op met Japke’s stukjes.
Ik heb ook een keer wat van haar neergezet en daar kwam ze achter en toen heeft ze contact opgenomen met de toenmalige CM en gesommeerd dat het weggehaald moest worden. Natuurlijk zag ik de mail van de CM niet op tijd dus heeft zij het weggehaald en ik een waarschuwing. :proud:
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
29-05-2018 16:56
Dreamert, pas op met Japke’s stukjes.
Ik heb ook een keer wat van haar neergezet en daar kwam ze achter en toen heeft ze contact opgenomen met de toenmalige CM en gesommeerd dat het weggehaald moest worden. Natuurlijk zag ik de mail van de CM niet op tijd dus heeft zij het weggehaald en ik een waarschuwing. :proud:
Is het ook niet goed als ik haar naam erbij zet? Ik kopieer niets, ik link rechtstreeks naar haar eigen facebookpagina. Dat is juist reclame, toch?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
en och.. in ruim 18 jaar nog niet 1 waarschuwing, ik hoop toch dat ik wat kan leien (?) bij viva :mrgreen:
Later is nu
Hier, buitenland is het normaal boven de 24 gr. helaas is het hier èn nat en veel koeler dit jaar.
Voor ons minder erg maar voor fam en vrienden valt het flink tegen.
Zij denken dat we andere jaren overdrijven :@@:
Eij zijn dus juist vanwege oa het weer naar het zuiden vertrokken. :zzz:
Alle reacties Link kopieren
Als ik op de plaatselijke 14-dagen verwachting kijk wordt het een paar dagen wat wisselvalliger, dan weer beter met rond 21 graden en dan vanaf volgende week woensdag weer een en al zon en 23 graden. Dat is wel perfect!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk weertje is dit, hebben jullie trouwens ook dat je huid ineens zo zacht is?
Ik moet altijd het hele jaar door smeren smeren smeren en als het zo warm is dan is mijn huid gewoon zacht van zichzelf. Terwijl iedereen altijd zegt dat je huid droog wordt in de zomer, maar dat is bij mij niet zo dus.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Klopt, mijn huid is bijna altijd droog, maar nu niet. Ik hoef niks op mijn handen te smeren, niet op mijn lippen, bodylotion is ook niet nodig. Alleen mijn gezicht doe ik dagelijks.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
29-05-2018 17:29
Is het ook niet goed als ik haar naam erbij zet? Ik kopieer niets, ik link rechtstreeks naar haar eigen facebookpagina. Dat is juist reclame, toch?
Deed ik ook! 😂 was fout fout fout! Japke werd erg boos.
Al een account? Log dan hier in.
Sorry. Ik besef nu pas dat ik inbreek in een bestaand topic.
Out>>

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven