En daar zijn we weer: de zomer-en zonliefhebbers

27-05-2018 15:11 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
:sun:

Praat hier mee over zalig zonnige dagen en lange zwoele avonden! B-)
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou uniek zijn, maar geweldig! Eerst zien, dan geloven ;)

Vandaag had ik net zulk rotweer als gisteren verwacht, maar het is prachtig! Volop zon en 24 graden, beter kan bijna niet! :sun: :cheer:
Mijn allerfavorietste zomermoment is als ik richting m'n ouderlijk huis rijd, en dan eindelijk de snelweg af ben. Ik rijd dan tussen de weilanden door waar het altijd ruikt naar versgemaaid gras en ik dus lekker het raam open zet.

Bij m'n ouders moet ik dan een bocht maken tussen de bomen en daar staat het altijd vol met prachtig hoog gras en heel veel fluitekruid.

Pas als ik dat weer heb geroken is de zomer af. Vorige week was het zover!! :love:
Hier niet overdreven zonnig, maar hij piept er zeker regelmatig tussendoor en het is 24 graden met zo'n zoel windje erbij, precies goed dus. Van mij mag het tot december zo blijven :sun:
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was het inderdaad prima weer :)
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons regende het gisteren en IK vond het. Zaterdag had ik zelfs joggingbroek en sokken weer aan. Vanmorgen liep ik eerst optimistisch in een jurkje buiten met de hond. Voordat ik naar het werk ging, heb ik me toch maar warmer aangekleed. :-(
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Gister was het inderdaad boven verwachting heerlijk!
Hier nu bewolkt en best fris, maar ach, het is toch een werkdag :)
Vanaf woensdag t/m zondag wordt er hier zon en 23/24 graden voorspeld :yes: (en daarna stort het wel echt in geloof ik... maar daar denk ik nu nog maar even niet aan en wie weet klopt dat wel niet)
Nothing happens for a reason
Hier is het bewolkt maar wel prima te doen qua temperatuur. Maar vind het daardoor wel moeilijk om te kijken wat ik aan moet doen. Je bent met bewolking al gauw geneigd om een jasje of vestje aan te doen terwijl dat niet nodig is eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het bijna een herhaling van vorige lente dus dat hoop ik niet.
Toen hadden we ook superzomers weer en waren juli en augustus pet.
Maar alles wat we nu krijgen hebben we vast maar gehad.

Op zich wel ideaal hier de laatste dagen. In de nacht regen (dus de tuin hoef je niet te sproeien) en overdag de zon. :cheer2:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een beetje bang voor de echte zomermaanden. Heb je vakantie en zit je maar een beetje binnen terwijl het buiten stormt en regent. Ik haat dat zo!

Maar voorlopig is de zon er nu weer na een frisse en bewolkte ochtend. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Laten we ons nog geen zorgen maken voor de tijd. Al denk ik dat stiekem ook wel.
Vandaag is het weer heerlijk warm.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Kwebbeltje91 schreef:
04-06-2018 10:33
Hier is het bewolkt maar wel prima te doen qua temperatuur. Maar vind het daardoor wel moeilijk om te kijken wat ik aan moet doen. Je bent met bewolking al gauw geneigd om een jasje of vestje aan te doen terwijl dat niet nodig is eigenlijk.
Ik doe in de zomer (ja ik weet dat het nu lente is maar het voelt als zomer) nooit een jas of vest aan. Maar ik heb het ook niet snel koud. Afgelopen winter één keer: toen was het min negen en er stond een hele nare oostenwind en ik moest op een van god verlaten perron tien minuten wachten op een boemeltreintje. Overigens had ik toen wel allerlei jassen en vesten aan, en handschoenen en een sjaal en een muts maar wat voelde ik me ongelukkig zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het bijna altijd koud, behalve met het weer van nu. Daarom geniet ik er ook zo van, ik vind het koud hebben verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
04-06-2018 21:37
Ik heb het bijna altijd koud, behalve met het weer van nu. Daarom geniet ik er ook zo van, ik vind het koud hebben verschrikkelijk.
Helemaal met je eens. Ik moet wel eens huilen zo zielig vind ik mij.als ik het heel koud heb.
Ik haat kou.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
04-06-2018 21:44
Helemaal met je eens. Ik moet wel eens huilen zo zielig vind ik mij.als ik het heel koud heb.
Ik haat kou.
Heb jij ook dat je echt de zon op je moet voelen om het warm te hebben? Het kan 23 graden zijn zonder zon en dan heb ik het nog koud. Of op vakantie in een warm land als er een dag geen zon is, dan krijg ik het niet lekker warm.
Ik ben echt een koukleum. Als de zon goed schijnt vind ik het heerlijk maar zodra de zon (even) weg is vind ik het gelijk frisser.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral fijn in de zomer dat het overal in huis even warm is.
Zoals nu is het buiten best fris, maar de warmte blijft wel in huis hangen.
Dan is het overal in huis lekker warm. Niet dat je, in de winter, niet uit de douche wil gaan, omdat je weet dat je bibbert van de kou als je eronder vandaan komt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg, wat een afknapper opeens, dit weer :(
Ik ging gisteravond uit eten met een vriendin en had me al de hele week verheugd op een lange zwoele zomeravond op het terras. Maar we zaten om 6 uur al te kleumen, brrrr. En vandaag is het ook niet veel....
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond vond ik het nog prima, maar het valt me vandaag ook vies tegen. Gisteren en eergisteren was het heerlijk, hopelijk krijgen we dat warme weer nog terug. Volgend weekend heb ik allemaal leuke buitendingen, please laat het dan boven de 20 graden en zonnig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
05-06-2018 08:32
Ik vind het vooral fijn in de zomer dat het overal in huis even warm is.
Zoals nu is het buiten best fris, maar de warmte blijft wel in huis hangen.
Dan is het overal in huis lekker warm. Niet dat je, in de winter, niet uit de douche wil gaan, omdat je weet dat je bibbert van de kou als je eronder vandaan komt.
Dit heb ik dus ook. Alles is gewoon prettiger. Vandaag de hele dag bewolkt.maar nog steeds n prima temperatuur.
Totaal niet koud. Wel wat regen.en ik vind het best wel triesterig buiten.dat is dan weer minder.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Prima dagje vandaag. De temperatuur is goed en het is vrij zonnig. Ik had het slechter verwacht. Zometeen maar eens lekker op de fiets.
Hier is het goed te doen qua temperatuur. Alleen hebben de zon en de wolken continu ruzie haha. Over het algemeen is het wel lekker zonnig maar de wolken zijn steeds in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het heerlijk, veel :sun:
In mijn tuin is het nu 29 gr.
Al een account? Log dan hier in.
Even een tvp en verkapte up. Ik was dit leuke topic kwijt! :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Morgen zalige dag en wie heeft er morgen vrij?
Juist :sun:

Dan een paar dagen wat minder maar volgende week weer B-)
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
19-06-2018 22:03
Morgen zalige dag en wie heeft er morgen vrij?
Juist :sun:

Dan een paar dagen wat minder maar volgende week weer B-)
Ik ook :yes:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven