En daar zijn we weer: de zomer-en zonliefhebbers

27-05-2018 15:11 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
:sun:

Praat hier mee over zalig zonnige dagen en lange zwoele avonden! B-)
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
19-06-2018 22:03
Morgen zalige dag en wie heeft er morgen vrij?
Juist :sun:

Dan een paar dagen wat minder maar volgende week weer B-)
En hier nog een :hello: ! Valt me op dat het mooie weer vaak op woensdagen valt, wat een mazzel!
En daarna inderdaad weer een paar dagen koud, da's jammer; uitgerekend zaterdag hebben we een tuinfeest - al blijft het gelukkig wel droog.
En volgende week weer volop zomer als het goed is :sun:
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Het mooie weer valt inderdaad vaak op woensdagen, want dan moet ik net werken. Vandaag dus ook, al is er hier in de verste verte geen mooi weer te bekennen. Zwaarbewolkt, fris en het lijkt of het gaat regenen. Het kan zijn dat het straks beter wordt, maar dan zit ik dus op mijn werk... :-x

Hopelijk kloppen de voorspellingen voor volgende week!
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
20-06-2018 10:47
Het mooie weer valt inderdaad vaak op woensdagen, want dan moet ik net werken. Vandaag dus ook, al is er hier in de verste verte geen mooi weer te bekennen. Zwaarbewolkt, fris en het lijkt of het gaat regenen. Het kan zijn dat het straks beter wordt, maar dan zit ik dus op mijn werk... :-x

Hopelijk kloppen de voorspellingen voor volgende week!
Nou, hier ook niet, wat een tegenvaller zeg :'(
De halve dag is al om en nog steeds zwaar bewolkt. Temperatuur lijkt ook nergens naar.
Jammer weer, beloof het dan ook niet :@
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het sowieso alweer tegenvallen de laatste tijd. Alleen vrijdag en zaterdag was het mooi. Daarvoor en daarna niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Er is weer fraai weer op komst volgende week volgens weerplaza.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Twitter is het er ook niet mee eens :proud:
https://www.thebestsocial.media/nl/nede ... erbericht/
Nothing happens for a reason
Hier 24 graden en inmiddels flink wat zon, dus mij hoor je niet klagen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook heerlijk. In de tuin 28 gr dus ik hang heerlijk met mijn e-reader op een loungebankje.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
04-06-2018 22:53
Ik ben echt een koukleum. Als de zon goed schijnt vind ik het heerlijk maar zodra de zon (even) weg is vind ik het gelijk frisser.
Hier ook een. Het gaat meestal ook harder waaien als er een wolk voor de zon komt. Bij buitenzwembaden leg ik altijd mijn handdoek in de zon. Ook al is het 30+ graden. In de schaduw droogt mijn handdoek nauwelijks op. En vochtig gras dat aan mijn voeten plakt, inclusief konijnenkeutels. Brrrr!
Alle reacties Link kopieren
Dit zegt mijn favouriete weerman:

Het is bijna ongelofelijk hoe extreem droog de pluimen blijven.
De droogte in delen van nw. Europa en ook NL wordt binnen een dag problematisch bevroed ik.
Heb net weer nieuwe info binnen dat ook de 1e helft juli zeer droog kan gaan verlopen.
Tropenhitte is er ook weer in de kaarten al vanaf medio a.s week.
Kortom, april en mei 3 graden te warm, juni nu 2 te warm, maar loopt uit en wat levert ons de Hoogzomer op straks..
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
De warmte komt eraan, hoor. Even geduld nog.
It’s a comin’ :yes:
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
23-06-2018 12:09
De warmte komt eraan, hoor. Even geduld nog.
It’s a comin’ :yes:
I hope so.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Nou, tropenhitte hoeft voor mij nu ook weer niet. Maar een beetje meer zon en wat minder (koude) wind verwelkom ik graag hoor :sun:
Alle reacties Link kopieren
Het is nu heerlijk! Hopelijk een voorbode voor een prachtige week :cheer:
Alle reacties Link kopieren
I :heart: vandaag!
Vandaag was een prima dagje! Precies de goede temperatuur :)
Ja ik kan hier ook wel aan wennen :sun:
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
27-05-2018 15:41

Mijn ouders gingen met 60 met de VUT en trokken 's winters zuidwaarts. Nou.. dat gaat ons niet meer lukken :|
Waarom zou je wachten tot je met pensioen bent en niet nu gewoon gaan als je dat graag wilt?
Alle reacties Link kopieren
Ah, het is zover! Het is en blijft zalig weer! :sun: Tropisch!
Jammer dat ik in de airco zit maar om 1600 uur verlaat ik dit pand.

Vanavond glaasjes rosé met tinkelende ijsblokjes en tot laat buiten blijven.
Een lekker visje op de BBQ, salade erbij, wie doet ons nog wat B-)

Zaterdag hebben we een feestje op een landgoedje met een heel groot meer.
Ga ik lekker op een luchtbedje dobberen. :yes:
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
26-06-2018 20:38
Waarom zou je wachten tot je met pensioen bent en niet nu gewoon gaan als je dat graag wilt?
Eh, nou, misschien iets met werk?
On topic; heerlijk, dat mooie weer en die goeie voorspellingen! Af en toe een wat mindere dag, maar daar kan ik prima mee leven zolang het daarna snel weer opknapt.
Misschien wat voorbarig, maar ik heb het gevoel dat we tot nu toe al een betere zomer hebben gehad dan heel vorig jaar :sun:
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Dat feestje klinkt goed, Yasmijn!

Hier nog geen zon en maar 15 graden, ik had het beter verwacht. Het zal straks wel openbreken als ik moet werken :roll:

Juliet, deze lente was in ieder geval de beste sinds lange tijd! Hopelijk blijft de zomer ook zo, we hebben al jaren geen echte zomer gehad.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
27-06-2018 09:20
Dat feestje klinkt goed, Yasmijn!

Hier nog geen zon en maar 15 graden, ik had het beter verwacht. Het zal straks wel openbreken als ik moet werken :roll:

Juliet, deze lente was in ieder geval de beste sinds lange tijd! Hopelijk blijft de zomer ook zo, we hebben al jaren geen echte zomer gehad.
Moet zeggen dat het me ook tegenvalt... hier eveneens geen zon en best nog koud.
Volgens Weeronline zou het stralend zonnig moeten zijn op dit moment :|
Nothing happens for a reason
Hier de hele ochtend al een strakblauwe lucht :)
Helaas zijn de pollen wel erg aanwezig vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Nog even vandaag in de airco helaas en na werk duik ik direct het terras op.
Morgen vrij genomen, nog genoeg uren staan.

Gisteravond weer tot laat buiten gezeten met de tinkelende rosé. Moest alleen even naar binnen om te kijken hoe onze oosterburen afgeslacht werden :rofl:

Wat hou ik hier toch van, en het blijft voorlopig lekker weer! :sun:

Mijn weerman zegt dat deze zomer net als die van 1976 wordt. En die kan ik me nog goed herineneren, als was ik dan ook een puber B-)
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Haha, die herinner ik me niet, toen was ik nog niet geboren :mrgreen: Maar ik wil ook wel eens zo’n zomer meemaken! De voorspellingen zien er in ieder geval prima uit!

Vandaag heb ik vrij, heerlijk! Helaas betekent dat wel dat ik komend weekend moet werken, maar gelukkig alleen de ochtenden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven