En daar zijn we weer: de zomer-en zonliefhebbers

27-05-2018 15:11 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
:sun:

Praat hier mee over zalig zonnige dagen en lange zwoele avonden! B-)
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik was net even buiten toen de zon scheen, maar het was ijskoud met die vieze wind. En toen het toch weer begon te regenen, ben ik toch maar snel weer naar binnen gegaan. Bah bah bah!
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde toch toen de zon ging schijnen de tuin gaan doen.
Ben heel hard weer naar binnen gegaan inderdaad achter het glas was het lekker maar die wind, verschrikkelijk.

Nog even, de voorspellingen zien er goed uit.
Alle reacties Link kopieren
Vannacht ging het nog redelijk tekeer, hopelijk is het nu eindelijk klaar.
Door de toenemende zonne -uren en door de timing van de natuur zijn er alweer volop knoppen aan de magnoliaboom. Mooi hoor. Ik geniet ervan. Heb foto's gemaakt maar weet niet hoe ik ze hier moet plaatsen. Kan iemand me daarin adviseren?
Alle reacties Link kopieren
Ik was gisteren al heel tevreden met de zon. Kan beter natuurlijk maar in elk geval geen deprimerende lucht meer, dat scheelt al zo veel voor mij.

Nu nog even de wind weg en wat warmer en dan ben ik een blij ei, ik zag 15 graden voor donderdag voorspeld! :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
18-03-2019 09:08
Ik was gisteren al heel tevreden met de zon. Kan beter natuurlijk maar in elk geval geen deprimerende lucht meer, dat scheelt al zo veel voor mij.

Nu nog even de wind weg en wat warmer en dan ben ik een blij ei, ik zag 15 graden voor donderdag voorspeld! :rolling:
Dan had jij geluk, want bij ons regende het het grootste deel van de dag. Vandaag ook nog maar heel even zon gezien. Maar goed, vanmorgen besefte ik wel hoe blij ik ben dat ik zo’n goed dak boven mijn hoofd heb en een warm huis als het dit weer is. Het is echt guur.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren vond ik het wel goed te doen beetje regen, maar zat op kantoor.
Zag net dat het licht gevroren heeft, straks de auto hopelijk voor de laatste keer krabben dit jaar ( en de rest van mijn leven, maar dat is een utopie )

Heb in de ochtenden en de avonden nog de verwarming aan het is wel koud hoor liet net de kat naar buiten.
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste werkdag weer na bijna 5 weken verlof.
Vreselijk. Zie er tegenop.

Gelukkig is het licht. Niet meer in het donker weg.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Succes, Yasmijn! En hopelijk hoef je niet met tig lagen en handschoenen aan te zitten.

Dat vriezen had ik ook even niet aan zien komen, normaal zet ik mijn auto dan in de garage. Maar vandaag wordt het krabben vrees ik.

Ik ben wel echt blij met het licht. Het is zoveel makkelijker wakker worden nu en ook ‘s avonds heb ik meer energie.
Alle reacties Link kopieren
Ja, heerlijk zo 's morgens licht. Volgende week weer zomertijd. Dan is het 's morgens weer even donker. Hoop dat de mensen, die hierover moeten beslissen in de toekomst, dit meenemen in hun oordeel; dat de ochtenddonkerte dus bij zomertijd van september tot april is. Dat is een half jaar!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet echt een voorkeur voor zomer-of wintertijd. Het heeft allebei zijn voor- en nadelen. Wel wordt het voor mijn kinderen echt heel lastig als de zomertijd weer ingaat, ze vallen nu al ‘s avonds heel moeilijk en laat in slaap en dan kunnen ze ‘s ochtends echt niet meer hun bed uit komen. Zelf heb ik daar geen last van, ik ben echt een ochtendmens.
Ik hou van de zomer en van mooi weer maar heb echt een hekel aan de zomertijd. Wat mij betreft mogen ze dat afschaffen. Ik heb het idee dat avond/nachtmensen zoals ik daar meer last van hebben dan ochtendmensen. Ik heb er een hekel aan als het zo lang licht is in de zomer. Ik vind het heerlijk als ik op vakantie ben in een warm land dat het al om 8 uur donker is en je met kaarslicht buiten kunt zitten.
Alle reacties Link kopieren
HET IS LENTE!!! :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
19-03-2019 08:57
Ja, heerlijk zo 's morgens licht. Volgende week weer zomertijd. Dan is het 's morgens weer even donker. Hoop dat de mensen, die hierover moeten beslissen in de toekomst, dit meenemen in hun oordeel; dat de ochtenddonkerte dus bij zomertijd van september tot april is. Dat is een half jaar!
Te veel te lang! 😱

Ik wil het houden zoals het is!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
20-03-2019 17:58
HET IS LENTE!!! :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Ik dacht pas de 21e :-D
Alle reacties Link kopieren
Nee nee, vandaag al! Het verschilt per jaar.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen :sun:

(Hier nog geen zon, maar volgens weeronline gaat dat nog komen vandaag.. ik wacht in spanning.. keek per ongeluk ook even bij de voorspellingen van Lissabon en nu vind ik de verwachte 18 graden van vanmiddag eigenlijk nog veel te koud)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Het is hier heerlijk!! De deur naar de tuin staat wijd open. En wat begint het buiten weer groen te worden, genieten zeg :sun:
The burning desire to live and roam free, it shines in the dark and it grows within me.
In een hempie en korte broek op een ligstoel in de tuin!! :sun:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo klaar met werken en kan niet wachten om ook te gaan genieten :sun:
Het ziet er in ieder geval heerlijk uit!
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
22-03-2019 14:12
In een hempie en korte broek op een ligstoel in de tuin!! :sun:
Ik moet nog tot 1600 O_O
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ik heb hooikoorts! Ik heb nóóit hooikoorts. Hoe kan dat zomaar opeens? Heb net antihistamine gehaald en geslikt en nu na 'n uurtje begin ik alweer iets meer lucht te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Voor een hemdje en korte broek is het hier echt niet warm genoeg en ik moet nog bijkomen van mijn werk waar ik helemaal verkleumd vandaan kwam, maar het is inderdaad heerlijk in de zon! Ik had al sinds oud en nieuw geen alcohol gedronken, maar heb er nu toch even een rosé’tje bij gepakt :lol: en zit heerlijk in de tuin. Ik hoop dat jullie ook tijd hebben om ervan te genieten!
Ik vind het hier ook niet echt warm hoor! Op Mallorca was 't warmer! :sun:
Leuk eiland trouwens als je de moeite neemt om te gaan roadtrippen!
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
22-03-2019 15:54
Ik heb hooikoorts! Ik heb nóóit hooikoorts. Hoe kan dat zomaar opeens? Heb net antihistamine gehaald en geslikt en nu na 'n uurtje begin ik alweer iets meer lucht te krijgen.
Balen :-o Maar hoe weet je zo zeker dat het hooikoorts is?
Mijn vader kreeg het overigens opeens op zijn 35e, dus het kan wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven