En daar zijn we weer: de zomer-en zonliefhebbers
dinsdag 26 maart 2019 om 11:02
Nou ik ben dus ziek voor het eerst dit jaar...
Begon al met keelpijn, verkouden en gisteren naar de Efteling geweest, waar er gisteren mooi weer voorspeld werd, was dat niet helemaal uitgekomen. 2 keer zeiknat geregend in de rij (met hare wind en hagel) en het bleef maar zo koud de hele dag met harde snijdende wind
... en toen kreeg ik vannacht koorts. Ik blijf nu gewoon in bed tot het echt lente is
Begon al met keelpijn, verkouden en gisteren naar de Efteling geweest, waar er gisteren mooi weer voorspeld werd, was dat niet helemaal uitgekomen. 2 keer zeiknat geregend in de rij (met hare wind en hagel) en het bleef maar zo koud de hele dag met harde snijdende wind

Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 27 maart 2019 om 14:12
zaterdag 30 maart 2019 om 06:04
zaterdag 30 maart 2019 om 16:24
Dat is balen, hier schijnt de zon nog heerlijk!pamelacourson schreef: ↑30-03-2019 16:22Heerlijk, ik ben jaloers! Toen ik van mijn werk kwam, was de zon helemaal weg en nu nog steeds. Ben dus ook helemaal niet buiten geweest![]()
zaterdag 30 maart 2019 om 16:26
Ik ben toch doodmoe, moet nog even boodschappen doen en verder doe ik niks meer, dus het is ook weer niet zo erg. En dan hoop ik maar dat het snel weer zulk mooi weer wordt.
zaterdag 30 maart 2019 om 17:20
Het was echt zalig, de zon was zelfs best heet. Heb een tuin op het zuiden hij staat nog laag dus als snel weg, maar heb er toch een paar uur van genoten.
Was een beetje laat vandaag ( was gewoon lui ) even wat boodschappen gedaan, ik wilde de voortuin gaan doen ( zo gebeurt maar hik er altijd tegenaan) Dochter zei, mam kom op ga nou gewoon met je boek in de tuin zitten.
Lekker ding, ze zou me helpen
Ach volgend weekend dan maar
Was een beetje laat vandaag ( was gewoon lui ) even wat boodschappen gedaan, ik wilde de voortuin gaan doen ( zo gebeurt maar hik er altijd tegenaan) Dochter zei, mam kom op ga nou gewoon met je boek in de tuin zitten.
Lekker ding, ze zou me helpen

maandag 1 april 2019 om 13:14
Gisteren en vandaag prima weertje. Met zon vind ik het al gauw goed. Ik kom zoveel mogelijk buiten en merk dat ik er echt van opknap!
Gisteren was ik ergens naartoe en op de terugweg tegen achten was het nog steeds licht, zo fijn!
Ik word ook vrolijk van de bloemen, de lammetjes en de koeien die tegenover ons huis nu weer lekker buiten lopen. Het is nu echt lente!
Gisteren was ik ergens naartoe en op de terugweg tegen achten was het nog steeds licht, zo fijn!
Ik word ook vrolijk van de bloemen, de lammetjes en de koeien die tegenover ons huis nu weer lekker buiten lopen. Het is nu echt lente!

maandag 1 april 2019 om 17:38
Ik weet niet waar jullie wonen, maar bij ons is het ook heerlijk. In de tuin bezig geweest in een dunne sweater en onderweg een spijkerjasje eroverheen, ik heb het helemaal niet koud gehad (en dat zegt wat
) Mijn buuv zat in een korte broek en shirtje in de tuin en dat kon prima in de zon en uit de wind.