En daar zijn we weer: de zomer-en zonliefhebbers

donderdag 28 juni 2018 om 12:18
Tot nu toe ben ik tevreden.
Ik kan niet meer fietsen .en daarom wil ik weer n cabrio. eerder gehad.
En ik mis m ,dus op zoek naar n goeie nette mooie cabrio .denk. Nee weet het wel zeker dat we er de grens voor over gaan.vanwege. de prijs.
Alleen is mijn man niet zo.n snelle beslisser. dus mag het mooie weer straks niet op zijn .
Ik kan niet meer fietsen .en daarom wil ik weer n cabrio. eerder gehad.
En ik mis m ,dus op zoek naar n goeie nette mooie cabrio .denk. Nee weet het wel zeker dat we er de grens voor over gaan.vanwege. de prijs.
Alleen is mijn man niet zo.n snelle beslisser. dus mag het mooie weer straks niet op zijn .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
donderdag 28 juni 2018 om 15:24
Nog een half uurtje en dan ontvlucht ik de airco en duik het terras op met vriendin/collega
Ik zit gewoon met een jasje aan, geen laarzen vandaag want op terras in de warmte niet handig. Ik heb ijskoude voeten dus. Kutairco, ik haat het.
Zo zalig dit weer en de voorspellingen zijn uitstekend!

Ik zit gewoon met een jasje aan, geen laarzen vandaag want op terras in de warmte niet handig. Ik heb ijskoude voeten dus. Kutairco, ik haat het.
Zo zalig dit weer en de voorspellingen zijn uitstekend!

Geen bijzonderheden
donderdag 28 juni 2018 om 15:43
Getver, ik snap het ook nog steeds niet dat mensen in de kou van de airco willen zitten. Gelukkig ben je nu bijna klaar, yas! Veel plezier op het terras!
Ik moest vandaag eigenlijk veel in huis doen, maar zit lekker al de hele dag buiten. Misschien dat ik zo nog even het gras ga maaien, maar verder doe ik lekker niks.
Ik moest vandaag eigenlijk veel in huis doen, maar zit lekker al de hele dag buiten. Misschien dat ik zo nog even het gras ga maaien, maar verder doe ik lekker niks.

vrijdag 29 juni 2018 om 15:33
zaterdag 30 juni 2018 om 14:13
zondag 1 juli 2018 om 15:26
Het was heerlijk! Jong en oud met elkaar. Superfeest. De jongere garde bleef slapen, hadden tentjes meegebracht. Krijg weer steeds foto’s geappt en ze zwemmen, hangen in zwembanden en op de kano. Wij zijn gewoon teruggegaan.
Nu hang ik buiten op een loungebankje met de en-reader en man zit binnen formule 1 te kijken. Brrrr. Vind ik niks aan.
Straks weer de bbq aan, glaasje met tinkelde ijsblokjes.
De zaligheid ! En het blijft zo!

Geen bijzonderheden
zondag 1 juli 2018 om 22:44

maandag 2 juli 2018 om 08:40
Gisteren waaide het hier flink, in ieder geval in de ochtend. Van mij hoeft het niet kouder, ik vond het gisteren vol in de zon nog heerlijk. Boven de 35 vind ik het pas te warm worden.
Vandaag nog een dagje vrij omdat ik zaterdag gewerkt heb, dus ik mag nog even genieten. Vanaf morgen weer vol aan de bak. Ik ga nu snel in huis alles opruimen, zodat ik straks zonder schuldgevoel in de tuin kan gaan zitten.
Vandaag nog een dagje vrij omdat ik zaterdag gewerkt heb, dus ik mag nog even genieten. Vanaf morgen weer vol aan de bak. Ik ga nu snel in huis alles opruimen, zodat ik straks zonder schuldgevoel in de tuin kan gaan zitten.
maandag 2 juli 2018 om 15:16
Bij mij is het andersom. Van 2013 t/m 2018 warm (niet tropisch), wolkenloos weer gehad op mijn verjaardag. Met uitzondering van 2017, toen heel de dag regen. In de jaren daarvoor heel vaak regen gehad.Kwebbeltje91 schreef: ↑29-06-2018 15:28Nu ben ik heel erg benieuwd of het met mijn verjaardag dan ook eindelijk eens tropisch isZou ook voor het eerst in jaren zijn. De laatste jaren alleen maar regen gehad. Behalve 2014.
maandag 2 juli 2018 om 15:22
Die herinner ik me nog heel goed: het grootste deel van de zomer lag ik in het ziekenhuis en daar was toen nog geen airco. Man oh man dat was erg! En toen ik eindelijk naar huis mocht, mocht ik de rest van de zomer niet zwemmen, rennen, klimmen...yasmijn schreef: ↑28-06-2018 08:14Nog even vandaag in de airco helaas en na werk duik ik direct het terras op.
Morgen vrij genomen, nog genoeg uren staan.
Gisteravond weer tot laat buiten gezeten met de tinkelende rosé. Moest alleen even naar binnen om te kijken hoe onze oosterburen afgeslacht werden![]()
Wat hou ik hier toch van, en het blijft voorlopig lekker weer!![]()
Mijn weerman zegt dat deze zomer net als die van 1976 wordt. En die kan ik me nog goed herineneren, als was ik dan ook een puber![]()

Dat maak ik deze zomer helemaal goed! Heerlijk die warmte, tot laat buiten zitten, slapen op het balkon en de vogeltjes vroeg horen kwetteren. En natuurlijk zwemmen in natuurwater!

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 2 juli 2018 om 18:26
Ik ben weliswaar niet dol op de zon maar 25 à 26 graden (wat in Twente na dinsdag het geval is) vind ik warm zat.
Wat mij nu opvalt zijn vrij frisse nachten: tussen 10 en 13 graden. Na een zonnige dag verwacht ik dat het ongeveer 17 à 20 graden is.
's Ochtends en op het werk word ik niet met de warmte geconfronteerd.
Wat mij nu opvalt zijn vrij frisse nachten: tussen 10 en 13 graden. Na een zonnige dag verwacht ik dat het ongeveer 17 à 20 graden is.
's Ochtends en op het werk word ik niet met de warmte geconfronteerd.
World of Warcraft: Legion
woensdag 4 juli 2018 om 20:36
Volgens mij wordt dit de eerste zomer in jaren met fantastische temperaturen: niet té heet (boven de 30 graden), maar ook niet onder de 22 graden. Van mij mag het de hele zomer zo blijven met lekker veel zon
Ook fijn van de "frisse" nachten trouwens, in plaknachten heb ik geen zin.
Kan iemand die wind trouwens wat dimmen? Veel te fris op de fiets!

Kan iemand die wind trouwens wat dimmen? Veel te fris op de fiets!

Life isn't about getting and having, it's about giving and being.

woensdag 4 juli 2018 om 20:44
Nou inderdaad Sebastiaan
. Het is precies goed dit jaar. Geen overdreven gedoe boven de dertig graden, niet benauwd, lekkere koele nachten, en dat windje kan ik juist heel erg waarderen. Ik teken ervoor hoor. En ik ben al zo mooi bruin aan het worden ook, zonder die rare zonnepukkels waar ik jaren last van heb gehad 
Mocht de boel over een paar weken omslaan ben ik daar trouwens ook niet rouwig om hoor, ik ben ook dol op wolkbreuken en zware onweersbuien. Maar deze paar maanden ideaal weer hebben we dan toch maar mooi binnen.

Mocht de boel over een paar weken omslaan ben ik daar trouwens ook niet rouwig om hoor, ik ben ook dol op wolkbreuken en zware onweersbuien. Maar deze paar maanden ideaal weer hebben we dan toch maar mooi binnen.