En daar zijn we weer: de zomer-en zonliefhebbers

27-05-2018 15:11 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
:sun:

Praat hier mee over zalig zonnige dagen en lange zwoele avonden! B-)
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk :sun:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Sinds een paar dagen 'verzamel' ik knipsels van wat er op Buienradar voor mijn regio (Achterhoek) voorspeld wordt. Om de paar uur volgt er een update. Dit was degene met 41 graden. Daarna zakte het weer en nu is het nog 'maar' 35-36 graden voor de komende dagen. Prima weer voor de zonliefhebbers (waar ik niet toe hoor, maar ik gun het eenieder die er wél van geniet!) :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Vandaag was het heerlijk!
In diverse weermodellen zie ik dat het wel meevalt. Alleen maandag en dinsdag ruim 30 graden. Daarna rond de 25 graden. Ziet er naar uit dat het is bijgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
23-06-2019 22:00
In diverse weermodellen zie ik dat het wel meevalt. Alleen maandag en dinsdag ruim 30 graden. Daarna rond de 25 graden. Ziet er naar uit dat het is bijgesteld.
Ik vind het allemaal prima :mrgreen: Net 3 kwartier gefietst met blote benen en armen, een zeldzaamheid in Nederland op dit tijdstip. Konijnen, kalfjes en ooievaars gezien, puur genieten!
Jaaa lekker he. In shirt op je fiets terwijl je naar je werk gaat. Dat is zomer!
Die extremen hoeven voor mij niet als je gewoon moet werken
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik weet waarom ik zo slecht tegen de warmte kon (diabetes) en ik nu weer kan genieten van de warmte...ben ik van topic verhuisd en lees ik hier mee :lol:

Het klinkt hier een stuk positiever.

Alleen voor morgen moet ik even wat tips zoeken...uitgerekend tijdens het concert van Rammstein is het heet! :sun:
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
BellatrixVanDetta schreef:
24-06-2019 11:08
Sinds ik weet waarom ik zo slecht tegen de warmte kon (diabetes) en ik nu weer kan genieten van de warmte...ben ik van topic verhuisd en lees ik hier mee :lol:

Het klinkt hier een stuk positiever.

Alleen voor morgen moet ik even wat tips zoeken...uitgerekend tijdens het concert van Rammstein is het heet! :sun:
Ik ga donderdag naar Muse
en hoewel ik prima tegen hitte kan, vind ik dit ook wel een dingetje hoor
Stressed is just desserts spelled backwards
Julus schreef:
23-06-2019 22:00
In diverse weermodellen zie ik dat het wel meevalt. Alleen maandag en dinsdag ruim 30 graden. Daarna rond de 25 graden. Ziet er naar uit dat het is bijgesteld.
Ik vind 25 graden heerlijk!
BellatrixVanDetta schreef:
24-06-2019 11:08
Sinds ik weet waarom ik zo slecht tegen de warmte kon (diabetes) en ik nu weer kan genieten van de warmte...ben ik van topic verhuisd en lees ik hier mee :lol:

Het klinkt hier een stuk positiever.

Alleen voor morgen moet ik even wat tips zoeken...uitgerekend tijdens het concert van Rammstein is het heet! :sun:
Hahahha laten zij nou net groot fan van vuur zijn tijdens hun shows. ;-)
Alle reacties Link kopieren
BellatrixVanDetta schreef:
24-06-2019 11:08
Sinds ik weet waarom ik zo slecht tegen de warmte kon (diabetes) en ik nu weer kan genieten van de warmte...ben ik van topic verhuisd en lees ik hier mee :lol:

Het klinkt hier een stuk positiever.

Alleen voor morgen moet ik even wat tips zoeken...uitgerekend tijdens het concert van Rammstein is het heet! :sun:
Wat fijn dat je er nu wel tegen kunt! Ik kan me voorstellen dat mensen zich erg rot kunnen voelen als het extreem warm is.

Ik heb deze week ook ‘s avonds een concert (buiten, ik hou drvan) en doe gewoon luchtige kleding aan en drink genoeg. Op het festival waar ik afgelopen weekend was, was dat ook voldoende.

Gaaf dat je naar Rammstein gaat! Ik ben alleen gestopt met naar stadionconcerten te gaan. Die vind ik echt te massaal. Meestal alleen nog zaaltjes als de Melkweg en soms de AFAS Live of Tivoli. Groter wil ik niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu trouwens koffie te drinken in de zon, ik geloof dat sommigen me nu wel gestoord vinden ;)
Alle reacties Link kopieren
Janesnow schreef:
24-06-2019 11:13
Hahahha laten zij nou net groot fan van vuur zijn tijdens hun shows. ;-)
Nogal ja! Gelukkig sta ik niet op het veld.

@ Pamela

Kleding ligt al klaar, petje ook. En er komt net een mail binnen ban de organisatie dat je een flesje mee mag nemen en dat er watertappunten extra zijn.

Komt wel in orde zo.

Koffie in de zon lijkt mij ook wel wat,zit hier te bibberen in de airco met een spijkerjasje aan...te zot.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Laatste dag in Spanje. 4 dagen feest gehad hier. Vrienden van ons hadden wat te vieren en dat moest hier. We liggen nu bij de pool, bijkomen van zware dagen. Een aangename 28 gr. Vanavond vliegen we naar nl dus zo de hitte in. Morgen nog vrij gelukkig 😂
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Haha Yas, het is gewoon koud bij jou :-D
Wel fijn dat het warme weer bij terugkomst gewoon doorgaat!
Alle reacties Link kopieren
4 dagen feesten in Spanje klinkt heerlijk by the way!
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
24-06-2019 12:18
4 dagen feesten in Spanje klinkt heerlijk by the way!
Dat was het, van de ene borrel naar de volgende lunch, diners, feesten enz

De weegschaal gaat protesteren 😂
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
24-06-2019 11:11
Ik ga donderdag naar Muse
en hoewel ik prima tegen hitte kan, vind ik dit ook wel een dingetje hoor
Ook leuk!

Ach weet je...alles op de "reggae-stand" en dan komt 't vast goed.

Veel plezier!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
24-06-2019 11:11
Ik ga donderdag naar Muse
en hoewel ik prima tegen hitte kan, vind ik dit ook wel een dingetje hoor
:high5: daar ga ik ook heen. Ik heb gemerkt dat ik dat prima trek. Van tevoren lekker een terrasje pakken in de stad.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
24-06-2019 12:26
:high5: daar ga ik ook heen. Ik heb gemerkt dat ik dat prima trek. Van tevoren lekker een terrasje pakken in de stad.
Leuk hoor!

Ik hou maar in gedachten dat ik naar De Kuip ga, dus ook een beetje buiten :proud:
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, Bellatrix, Rammstein. Ofnouja, ik vind er helemaal niets aan, maar mijn man zou een beetje jaloers op je zijn. Die heeft ze al 2x live gezien.

Wel fijn dat je nu tegen de warmte kan!

Muze zag ik vorig jaar in Lissabon. Het is niet helemaal mijn muziek, maar ze hebben een geweldige show!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke dag vandaag. Alleen balen dat ze op werk een airco achtig iets hebben aangezet.
En nog klagen over de hitte, dat stomme gezeik. Als ik het koud heb, krijg ik nooit sympathie voor klagen, dan is het altijd, trek maar een dikke trui aan (die ik al aan heb, in dat geval)
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
24-06-2019 14:52
Wat leuk, Bellatrix, Rammstein. Ofnouja, ik vind er helemaal niets aan, maar mijn man zou een beetje jaloers op je zijn. Die heeft ze al 2x live gezien.

Wel fijn dat je nu tegen de warmte kan!

Muze zag ik vorig jaar in Lissabon. Het is niet helemaal mijn muziek, maar ze hebben een geweldige show!
Heb ze ook al meerdere keren live gezien, echt een moddervette show zetten ze neer. Ik kijk er echt naar uit.

Ja, heerlijk dat ik nu ook van de zomer kan genieten, doe ik ook met volle teugen!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Rammstein heb ik rond 2000 gezien, dus echt al lang geleden. En nog een keer op Pinkpop volgens mij, maar dat is ook echt wel even geleden. Wordt dus wel weer een keer tijd :proud:
Alle reacties Link kopieren
Zo dan. Wij kwamen pas vannacht aan op Schiphol. Ik had tijdens de vlucht een vestje aan. Die kon direct uit! 🤩 midden in de nacht 😂
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven