Ervaring met wellbutrin?

26-02-2010 21:45 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ga dit weekend beginnen. Iemand ervaring mee?
Wat is het?
Hai,

Vroeg me ook af wat het was, omdat ik er nog nooit van gehoord had. Heb net even gegoogled en het is dus een anti-depressivum.

Nou ja, daar heb je mijn antwoord al. Nee, ik heb er geen ervaring mee. Sorry!

Heb je al eerder anti-depressiva geslikt, slik je de wellbutrin nu of heb je dat advies gekregen?
Ik heb hier ervaring mee. Slik het al bijna twee jaar nu, tegen depressie. En het werkt erg goed! Alleen in het begin last van heftige bijwerkingen, maar na een paar weken ging dat vanzelf weg.

Wat wil je verder weten?
thanx. weet eigenlijk niet zo goed wat ik wil weten of eigenlijk doet er niet zo toe aangezien iedereen anders reageert op medicatie.

bijwerkingen vallen tot nu toe erg mee.
ik slikook wellbutrin, heb opgebouwd tot een hele waar ik nu iets meer dan 2 weken op zit, en peoh met opbouwen nergens last van maar nu ikop een hele zit, alle bijwerkingen en vooral veel angst. herkenbaar? Hoe lang duurt het eer dit middel werkt?
Dit heeft mijn huisarts ook voorgeschreven. Geen idee of ik het ga slikken. Misschien toch maar Sint Janskruid doen. Lijkt me toch een 'veiliger' middel. Ik word gewoon naar van de vele bijwerkingen die aan AD vastzitten. Bij Sint janskruid heb je weinig last hier van.
Ik gebruik het ook en t bevalt goed. Knapte meteen op toen ik het bijna een jaar geleden kreeg.

In het begin voelde ik me wat opgefokt in de middag, als ik s ochtends dat spul geslikt had. En erg rillerig als ik niet op tijd at (heb ik altijd al maar t werd nog erger)

Maar dat heb ik nu niet meer zo.
Ok zie nu hoe oud dit topic is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven