ex vluchtgedrag,depersonalisatie?
dinsdag 19 oktober 2010 om 14:58
Ik lees hier al heel
text gaat alsvolgt
Ik Kan Het Niet Alleen lyrics
Iedereen loopt met een boog om me heen
Bang om zijn ziel te bezeren
Bang voor de woede getekend op mijn gezicht
Met woorden als wapens zo scherp als mijn tong
Sla ik het geluk uit mijn handen
Alleen in het donker, mijn deuren en ramen zijn dicht
Koud is mijn wereld, het sneeuwt in mijn hart
Er staat ijs op het wit van mijn ogen
Weg is het water, de liefde die stroomde door mij
Sterk zijn de stenen en hoog is de muur
Verzegeld de deuren en ramen
Ik wil ze doorbreken, maar ik kan er van binnen niet bij
Ik kan het niet alleen, Nee
Ik kan het niet alleen
Ik heb de hand van de nacht op mijn keel
De eenzaamheid wordt me teveel
Ik kan het niet alleen
Alleen
Oh, ik schreeuw om jouw liefde
Maar zwijg als het graf
Ik hunker naar jou
En toch wijs ik je af
Mijn 'laat me met rust'
Is een 'laat me niet langer alleen'
Let niet op mijn woorden
Hoor niet wat ik zeg
Blijf het proberen
Al stuur ik je weg
Zie niet mijn masker
Maar kijk alsjeblieft door me heen
text gaat alsvolgt
Ik Kan Het Niet Alleen lyrics
Iedereen loopt met een boog om me heen
Bang om zijn ziel te bezeren
Bang voor de woede getekend op mijn gezicht
Met woorden als wapens zo scherp als mijn tong
Sla ik het geluk uit mijn handen
Alleen in het donker, mijn deuren en ramen zijn dicht
Koud is mijn wereld, het sneeuwt in mijn hart
Er staat ijs op het wit van mijn ogen
Weg is het water, de liefde die stroomde door mij
Sterk zijn de stenen en hoog is de muur
Verzegeld de deuren en ramen
Ik wil ze doorbreken, maar ik kan er van binnen niet bij
Ik kan het niet alleen, Nee
Ik kan het niet alleen
Ik heb de hand van de nacht op mijn keel
De eenzaamheid wordt me teveel
Ik kan het niet alleen
Alleen
Oh, ik schreeuw om jouw liefde
Maar zwijg als het graf
Ik hunker naar jou
En toch wijs ik je af
Mijn 'laat me met rust'
Is een 'laat me niet langer alleen'
Let niet op mijn woorden
Hoor niet wat ik zeg
Blijf het proberen
Al stuur ik je weg
Zie niet mijn masker
Maar kijk alsjeblieft door me heen
dinsdag 19 oktober 2010 om 15:29
Je bent zijn therapeut niet!
Hoeveel 'goede' redenen je hier ook noemt voor zijn gedrag. Het resultaat is dat hij nu geen relatie met je wilt. Ga inderdaad aan de slag met jezelf. Richt je op je eigen gezondheid.
Mijn vriend heeft in het begin van onze relatie ook problemen gehad, en ik steunde hem. Als ik nu terugkijk, is het moment dat hij zelf besloot er wat aan te doen het moment geweest dat de boel pas veranderde. Weet je wanneer dat was? Toen het uit was tussen ons. Toen hij niet meer op mij kon leunen, toen ik weg was.
En ik geloof dat als het meant to be is, het wel goedkomt. Zo niet, dan heeft het niet zo moeten zijn.
Wel nog even een vituele knuffel, want ik snap heel goed dat dit een kl*te situatie voor je is. !
Hoeveel 'goede' redenen je hier ook noemt voor zijn gedrag. Het resultaat is dat hij nu geen relatie met je wilt. Ga inderdaad aan de slag met jezelf. Richt je op je eigen gezondheid.
Mijn vriend heeft in het begin van onze relatie ook problemen gehad, en ik steunde hem. Als ik nu terugkijk, is het moment dat hij zelf besloot er wat aan te doen het moment geweest dat de boel pas veranderde. Weet je wanneer dat was? Toen het uit was tussen ons. Toen hij niet meer op mij kon leunen, toen ik weg was.
En ik geloof dat als het meant to be is, het wel goedkomt. Zo niet, dan heeft het niet zo moeten zijn.
Wel nog even een vituele knuffel, want ik snap heel goed dat dit een kl*te situatie voor je is. !
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
dinsdag 19 oktober 2010 om 15:38
Ik denk dat je op dit moment de redder/therapeut aan het spelen bent voor hem. Doe dat niet! Dat helpt toch niet. En om het niet willen hebben van een relatie meteen toe te schrijven aan zoiets heftigs als depersonalisatie, dat kan gewoon niet. Niet meer bij een bepaald gevoel kunnen is lang niet genoeg om zo'n diagnose te stellen. En een leek kan dat al helemaal niet doen.
Ga met jezelf aan de slag en laat hem voorlopig voor wat het is.
Sterkte
Ga met jezelf aan de slag en laat hem voorlopig voor wat het is.
Sterkte
dinsdag 19 oktober 2010 om 16:16
Ach meisje wat rot voor je.
Als je zegt: Ik kan het niet alleen, kun je denk ik het beste ervoor zorgen dat je het wél alleen kán, ipv je ex terug te halen zodat je het maar niet alleen hoeft te doen. Dan hoef je niet zo sterk op een ander te leunen. En dat is voor jezelf en voor de ander denk ik een stuk fijner en makkelijker.
Ik vind het heel goed van je dat je in therapie bent gegaan.
Dat je met je ex naar bed bent geweest, zou ik mezelf niet kwalijk nemen als ik jou was. Jullie hadden toen nog niets. Bovendien hebben jullie daarna nog jaren een relatie gehad; als hij het echt niet kon verkroppen was dat nooit gebeurd.
Tja en wat je vriend betreft...hij heeft zo te horen inderdaad een verschrikkelijk moeilijk leven gehad. Ik kan me voorstellen dat hij inderdaad heel wat heeft uit te zoeken voor zichzelf. Is hij in therapie? Of heb ik daar overheen gelezen?
Ik hoop voor je het allerbeste. Heel veel sterkte!
Als je zegt: Ik kan het niet alleen, kun je denk ik het beste ervoor zorgen dat je het wél alleen kán, ipv je ex terug te halen zodat je het maar niet alleen hoeft te doen. Dan hoef je niet zo sterk op een ander te leunen. En dat is voor jezelf en voor de ander denk ik een stuk fijner en makkelijker.
Ik vind het heel goed van je dat je in therapie bent gegaan.
Dat je met je ex naar bed bent geweest, zou ik mezelf niet kwalijk nemen als ik jou was. Jullie hadden toen nog niets. Bovendien hebben jullie daarna nog jaren een relatie gehad; als hij het echt niet kon verkroppen was dat nooit gebeurd.
Tja en wat je vriend betreft...hij heeft zo te horen inderdaad een verschrikkelijk moeilijk leven gehad. Ik kan me voorstellen dat hij inderdaad heel wat heeft uit te zoeken voor zichzelf. Is hij in therapie? Of heb ik daar overheen gelezen?
Ik hoop voor je het allerbeste. Heel veel sterkte!
dinsdag 19 oktober 2010 om 16:20
dinsdag 19 oktober 2010 om 17:04
Goh wat fijn vind ik dit hoe jullie reageren,doet me deugd ik probeer idd zo goeden kwaad als het gaat aan mezelf te werken want van mijn ex hoef ik relatiewijs niets te verwachten. Hij maakt zich wel erg bezorgd om mij en misschien dat ik dat dan verwar met een opening. Ook staat er hier nog een schuur vol met spullen en menigeen zegt dat hij die op moet halen zodat ik de deur kan sluiten. letterlijk en figuurlijk
en dat durf ik dus niet omdat ik dan bang ben hem helemaal weg te jagen,zoals in het liedje wordt gezegd,maar idd het is al een tijd zo dus heeft hij kansen genoeg gehad. Nogmaals echt een warm bad,dank jullie wel,had ik echt even behoefte aan,enne Sky lotgenote ik blijf je volgen,leef met je mee en hou je op de hoogte

donderdag 21 oktober 2010 om 16:09
Ja Sky,goed plan,ga ik ook doen,ben nu druk met te kijken of ik vervoer naar de therapie vergoed kan krijgen en net een hoge rekening van de parodontoloog gekregen terwijl ik op een minimum zit , wao + ziektewet. Die zaken komen er ook allemaal bij naast het verdriet van de relatie maar ik probeer me goed te houden,iig ondervind ik veel steun hier en dat is heel fijn,sky lotgenootje een stevige knuffel van mij,ik weet hoe het voelt