forum

05-10-2011 18:42 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag kwam ik bij toeval op dit forum. Mijn diagnose is al wat jaartjes geleden gediagnostiseerd ( 2004). Ik ben dus aardig thuis in de wereld van de bipolairtjes. Het lijkt me leuk om via deze weg met anderen in contact te komen , te luisteren ( lezen) en als het nodig is, mijn ervaringen te delen.

Groet, Koos
Wie ook Bipolaire stoornis (type II)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nooit geweten dat ze allemaal zo klein waren trouwens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De bipolairtjes??

Verder wat Nouschi zegt.
Dit is niet een forum speciaal voor mensen met jouw stoornis koos!

Er zitten hier ook mensen die 'niks' hebben!
quote:SeptemberGirl schreef op 05 oktober 2011 @ 19:17:

Dit is niet een forum speciaal voor mensen met jouw stoornis koos!

Er zitten hier ook mensen die 'niks' hebben!Namen?
quote:nouschi schreef op 05 oktober 2011 @ 19:25:

[...]

Namen?

Ikke!
Heb jij níks, SeptemberGirl? Dat is ook op een houtje bijten, zeg.

Ik leef met je mee. ;)
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:shahla schreef op 05 oktober 2011 @ 19:36:

Heb jij níks, SeptemberGirl? Dat is ook op een houtje bijten, zeg.

Ik leef met je mee. ;)
Ik weet dat dit geen forum is voor alleen manisch-depressieve mensen. Maar de weg vanaf de eerste symptonen tot de uiteindelijke diagnose, kent een heleboel raakvlakken met andere psychische klachten.
Tja, soms lijkt het hier wel een grote psychiatrische inrichting, Koos. Maar 90% van de topics gaat wel ergens anders over, dan over psychische aandoeningen.

Maar leuk dat je er bent!
Ach, op psyche zit hij dan toch een heel eind in de goeie richting.

En zeker, Koos, elke psychiatrische aandoening heeft wel één of meerdere raakvlakken met een andere.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Natuurlijk zag ik dat dit een forum is, waarbij allerlei onderwerpen aan de orde komen. Daarom vind ik dit een leuk forum.

Ik schreef gister dat de weg van het moment van de eerste klachten tot een definitieve diagnose, een heleboel raakvlakken kent, met andere psych-klachten. Iemand schreef : ik heb niks. Nou, dat is natuurlijk fijn, als je dat van jezelf vindt. Ik zou nu misschien ook zo denken. Mijn aandoening is onder controle en met de juiste medicatie, leef ik mijn leven, zoals ik zelf wil.

Ik vind het nu juist leuk om aan te sluiten, bij een forum als deze. Mijn aandoening heeft me gemaakt tot de persoon die ik nu ben en hoe ik dingen beleef. Ik ben dit forum gaan bezoeken omdat ik het leuk vind om met allerlei onderwerpen mee te denken/schrijven, maar kan ook mogelijk vragen beantwoorden, voor diegene die zelf wel klachten ervaart.
quote:nouschi schreef op 05 oktober 2011 @ 18:46:

Wie ook Bipolaire stoornis (type II)Als je op deze rode letters klikt met je muis, kom je op een topic waar andere mensen mét een bipolaire stoornis schrijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven