Frustratie

13-01-2021 11:44 209 berichten
Wat kan jou écht frustreren? En dan bedoel ik eigenlijk niet de "Jezus wat irritant", maar echt púre frustratie.

Ik zei namelijk in het topic "Doden van een dier anders bestraft dan doden van mens" dat ik het snap dat iemand zó gefrustreerd is door mens of dier dat je deze wil doden, of wil mishandelen (uit kwaadheid dus). (Dit betekent niet dat iemand die dat kan begrijpen dit ook zelf doet!) Natuurlijk nooit zomaar, maar als er vooraf al het een en ander is gebeurd, een opstapeling. Sommige mensen knappen op een gegeven moment. Dan kan alles de spreekwoordelijke druppel zijn.

Heb jij dat (die pure frustratie dus) weleens ervaren en schrok je daarbij van jezelf?
Wat een moeilijk leven macarinata.
Ceder schreef:
14-01-2021 19:08
Zeldzaam, zo'n land. Welk is het?
Ik gok het Vaticaan.
Maar je mag toch gewoon met kinderen het Vaticaan in zeetie?
VANTA schreef:
14-01-2021 19:10
Ik gok het Vaticaan.
:idee:
Die zou het wel eens kunnen zijn!
Misschien Israel, met Arabische kindjes?
Bedoel als er echt een land is dat geen kinderen toelaat dan zou RB daar allang zijn gaan wonen lijkt me
Ceder schreef:
14-01-2021 19:08
Zeldzaam, zo'n land. Welk is het?
De Randstad. :-D

Of ging het niet over de 6tonrijtjeshuizen?
anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 14-01-2021 19:14
22.92% gewijzigd
Mumper schreef:
14-01-2021 19:11
Maar je mag toch gewoon met kinderen het Vaticaan in zeetie?
Ja dat vinden die paterkes wel fijn op z'n tijd. Maar of je dat als ouder ook zo geschikt vindt hè
Ceder schreef:
14-01-2021 18:58
TO is een kattenmens met een hond

Afbeelding
De kat moet idd ook niks hebben van de hond. Na ruim een jaar blaast en miauwt ze nog steeds naar hem, soms valt ze hem aan. Ik denk niet dat dit ooit nog gaat veranderen.
AudiR8 schreef:
14-01-2021 19:49
De kat moet idd ook niks hebben van de hond. Na ruim een jaar blaast en miauwt ze nog steeds naar hem, soms valt ze hem aan. Ik denk niet dat dit ooit nog gaat veranderen.
Afbeelding
Is het al bekend wel land het nou was?
Mumper schreef:
14-01-2021 19:51
Is het al bekend wel land het nou was?
Tsjaad is het land met de minste kinderrechten.
Ceder schreef:
14-01-2021 21:27
Tsjaad is het land met de minste kinderrechten.
Hoeveel dan? Zes?
Alle reacties Link kopieren
AudiR8 schreef:
14-01-2021 13:41
Maar ik had gedacht, eigenlijk, met dit topic dat er wel meer mensen zouden toegeven die frustratie te (her)kennen.
Ik snap je, toen ik vandaag de verpakking van het nieuwe toiletblokje niet open kreeg, moest de pup op het pak toiletpapier het ook ontgelden.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Kinderrechten zijn een soort mensenrechten, zo denk ik erover.
Merkt een hond het als je geen band met 'm hebt? Wat merkt een hond ervan als hij ziet dat je de kat wel snoepjes geeft en hem niet? Of de kat wel op je borst ligt en aait en ertegen praat en dat bij hem nooit gebeurt (hij is immers te groot voor op de borst). Kan een hond jaloezie voelen als je je kat voortrekt?
Wat een naar mens ben jij zeg.
AudiR8 schreef:
15-01-2021 09:16
Merkt een hond het als je geen band met 'm hebt? Wat merkt een hond ervan als hij ziet dat je de kat wel snoepjes geeft en hem niet? Of de kat wel op je borst ligt en aait en ertegen praat en dat bij hem nooit gebeurt (hij is immers te groot voor op de borst). Kan een hond jaloezie voelen als je je kat voortrekt?
Ik vind dit off-topic binnen je eigen topic.

Tijd voor weer een nieuw topic.
AudiR8 schreef:
15-01-2021 09:16
Merkt een hond het als je geen band met 'm hebt? Wat merkt een hond ervan als hij ziet dat je de kat wel snoepjes geeft en hem niet? Of de kat wel op je borst ligt en aait en ertegen praat en dat bij hem nooit gebeurt (hij is immers te groot voor op de borst). Kan een hond jaloezie voelen als je je kat voortrekt?
We vangen de hond met liefde op .
Doe maar een pb als je er vanaf wilt.
Geen antwoorden op mijn vragen, dan ga ik er vanuit dat een hond zoiets toch niet merkt.
VANTA schreef:
15-01-2021 09:27
Wat een naar mens ben jij zeg.
Áls je daar een probleem mee hebt, dan zou je mijn topics niet kunnen lezen? Want dat hoeft niet namelijk.

Ik ben gewoon ik.
Led-lampje schreef:
15-01-2021 10:21
We vangen de hond met liefde op .
Doe maar een pb als je er vanaf wilt.
Dat heb je eerder aangeboden en weer weggehaald omdat ik daarna uitlegde dat ik niet alleen ben en mijn vriend er ook zeggenschap over heeft. En de hond gaat écht niet weg als het aan hem ligt. Ondanks dat hij bepaalde dingen weet...
AudiR8 schreef:
15-01-2021 12:16
Geen antwoorden op mijn vragen, dan ga ik er vanuit dat een hond zoiets toch niet merkt.
Waarom? Je zou ook het tegenovergestelde kunnen aannemen. :puppy:
Ceder schreef:
15-01-2021 12:53
Waarom? Je zou ook het tegenovergestelde kunnen aannemen. :puppy:
Men zegt weleens dat je een hond geen menselijke emoties toe moet dichten. Want die hebben ze niet omdat ze geen mens zijn. Dat het lijkt alsof een hond blij, verdrietig of boos is is perceptie.

Ik ben geen hond, dus ik weet het niet.
Alle reacties Link kopieren
AudiR8 schreef:
15-01-2021 12:16
Geen antwoorden op mijn vragen, dan ga ik er vanuit dat een hond zoiets toch niet merkt.

Als je maar nooit het wetenschappelijk onderzoek in gaat met zulke conclusies.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven