Gebroken hart...

15-06-2011 13:55 28 berichten
OP weg vanwege privacy
Hoi j'adore, wat een wijze woorden van jou, je hebt echt gelijk. In mjjn andere topic (of wraak altijd slecht is) is me idd wel duidelijk geworden dat ik met wraak echt niets opschiet, ik ben dan ook hard bezig hem te 'vergeten'.

En inderdaad zoals je de dingen op een rijtje zet, zo helder, zie ik ook goed in dat hij helemaal niet zo leuk is en hij mij alleen maar meer pijn zou gaan doen.

Dus inderdaad; exit met die gast, n ogen open vor de wel leuke (ongebonden!) exemplaren!
Alle reacties Link kopieren
Joh, zo een vent is al die energie toch ook niet waard?
Alle reacties Link kopieren
Hey SexNJaZz

Ik hoop dat je er iets aan hebt! Het is gewoon heel erg moeilijk als je in die situatie zit om er nuchter naar te kijken. En realistisch te blijven. Je zal vast nog wel wat terugval momentjes ervaren maar bel dan bijv. Iemand op een vriendin of ga even een wandelingetje maken ofzo. Zodat je even afgeleidt bent. En daten met andere jongens kan ook goed helpen. En dan hoeft het nog niet eens uit te lopen op een relatie maar dan heb je in iedergeval een leuke tijd gehad. En kun je inzien dat er nog meer jongens zijn waar je ook gewoon leuk contact mee kunt hebben. En in het openbaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven