Gebroken hart...

15-06-2011 13:55 28 berichten
OP weg vanwege privacy
Alle reacties Link kopieren
Ben ik gek als ik vrees dat hij het alleen fijn vindt om te weten dat iemand hem leuk vindt, maar toch nooit voor zichzelf (laat staan voor mij) zal kiezen?

Nee, je bent realistisch. Zet hem zo snel mogelijk uit je hoofd. Hij heeft een vriendin en alle intentie om proactief op zoek te gaan naar andere vrouwen. Je bent waarschijnlijk de eerste niet zijn en zeker niet de laatste. Dit exemplaar is niet echt fijn om te houden.

Kop op, er zijn veel leukere mannen die wel beschikbaar zijn alleen voor jou
Je hebt waarschijnlijk (helaas!) gelijk... M'n beste vriend zei het ook al; wegwezen, die gaat niet kiezen en dan daarbij; je verdient beter. Realistisch, ja. Jammer, ook.
Het heeft gelukkig niet lang geduurd. Fiks blauwtje, that's it.
Sorry, maar wat een lul... mag het wel goed klikken op diverse gebieden, maar die blijven-slapen actie en wat eruit volgde is niet netjes hoor! Zowel naar jou toe als naar zijn vriendin!

Hopelijk zet dat het wat in perspectief... dat ie lang zo lek niet is eigenlijk.

Verder vind ik dat je het heel verstandig hebt aangepakt. Nu is het tij nog te keren.

En wat een gezwetst over vrienden zijn. Jullie zijn nooit vrienden geweest en kunnen dat vanuit deze situatie nooit worden. Trap er alsjeblieft niet in. Hij probeert op die manier alleen maar de weg open te houden.
Wegwezen nu het nog kan. Hij heeft een vriendin en kan haar al niet goed trouw zijn.

Genoeg mannen die wel beschikbaar zijn :-)
Stel dat hij jou dit had aangedaan...wat een lul! Ik vind je stoer, dat je je hoofd erbij houdt en duidelijk bent naar hem toe. Poot stijfhouden hoor, alleen sporten en verder niets, anders wordt dit een gebed zonder end. Hè, wat jammer nou toch, dat er tussen die leuke kerels ook zoveel van die eikels zitten.
@aureel: inderdaad niet netjes van hem, het was niks voor hem zei hij, want hij is altijd zo verstandig enzo.

Nu juist datgene - waarom hij bij mij zijn verstand verliest - zie ik als teken dat er echt iets is tussen ons, iets wat verder gaat dan lust alleen want hij heeft wel gezegd ook die klik te hebbe gevoeld bij ons allereerste oogcontact, en later bleek dat we ook heel veel gemeen hebben.

@zwitsal-n: er zijn idd genoeg kerels, maar ik heb zoiets niet snel, meestal vind ik ze alleen leuk voor 1 ding en verder niet. Deze vond ik te leuk en daarom dat ene ding ook niet gedaan.

Hij is gewoon zo'n bangerd die niet uit zijn vertrouwde (rot-)situatie weg durft, bang voor gevolgen, reacties omgeving, gedoe met huis, etc. Daarbij zegt hij dat hij denkt dat zijn vriendin ermee wil stoppen; hij durft die keuze gewoon niet zelf te maken.

Maar een man die dat niet doet terwijl de gevoelens zo obvious en wederzijds zijn... Is een mietje.

Ik hoop zo dat het lukt om niet meer terug te smsen!
Zo opereert hij dus.
Je denkt nog te goed over hem. Het is geen bangert, het is een notoire vreemdganger. Iemand thuis waar hij stabiliteit heeft en die hij de schuld kan geven van alles wat hij zelf doet (oftewel zelfrechtvaardiging) en buitenshuis vrouwen het hof kan maken.
Frankie, wat bedoel je?

Rozenstruik; jij zegt precies wat ik moet horen. Denk idd nog te goed over hem, hoop dat dat gauw over is.
Mijn hemel, dat er nog steeds vrouwen zijn die trappen in die 'ik heb het zo slecht thuis' act!! Hij wilt gewoon sex met je that's it, daarna kruipt ie weer lekker bij zijn vriendin in bed. Laat je aub niet zo voor de gek houden... Hij heeft zeker ook tegen je gezegd dat ze al maaanden geen sex meer hebben en als broer en zus leven?
Youwish, nee dat niet. Hij heeft alleen gezegd dat zij aan kinderen wil beginnen en hij echt (nog)niet, maar niks over hun seks leven.

Echt, als hij geen vreemdganger & mietje was zou hij zo goed bij me passen.... :'(
quote:SexNJaZz schreef op 15 juni 2011 @ 13:55:

Maar 's avonds. Voelde hij zich lullig, had het niet mogen gebeuren ondanks dat het fijn was.

Ik denk eerlijk gezegd dat hij niet gekregen heeft wat hij verwachtte. Daardoor ben je denk ik niet meer interessant. Ik bedoel dit zeker niet als een rot opmerking naar jou toe. Ik vermoed dat het krijgen van seks wellicht is wat hij gewoon is en jij gaf dat niet en daarom ben je niet meer uitdagend. De kans is denk ik aanwezig dat hij dit vaker zo aanpakt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hmm tja. Dat kan inderdaad.

Kan wel zeggen dat we hebben besproken dat het niet om seks ging - Maargoed. Ik begin daar zelf ook minder in te geloven. Tenzij hij inderdaad binnen afzienbare tijd zijn vriendin aan de kant zet. Een week ofzo bedoel ik. Maar dat zal vast niet gebeuren nee.bah ik wil er niet aan denken dat hij vanavond naast haar slaapt.
En zij zal vast walgen van dat hij die nacht naast mij sliep. Jezus echt een eikel zeg.
Ik ken mezelf niet meer terug, had mezelf zo goed geleerd om na teleurstelligen in mannen, er niet mee te zitten en hier zit ik; vandaag weer 2 fikse huilbuien gehad (resultaat is gelukkig wel een super schone badkamer...GRRR)

En dan ga ik ook nog een film kijken met verliefde stelletjes erin en denk ik; zat hij maar weer naast me op de bank net als die ene avond.... Maar nee, hij zit wss bij z'n vriendin.
He bah wat vervelend voor je zeg!

Ik hoop dat je deze vent snel uit je hoofd kunt zetten en je weer wat beter zult voelen.
quote:SexNJaZz schreef op 15 juni 2011 @ 22:17:

Echt, als hij geen vreemdganger & mietje was zou hij zo goed bij me passen.... :'(Je zal niet de enige vrouw zijn die zo over hem denkt. Notoire vreemdgangers zijn altijd op het eerste en ook het tweede gezicht leuke mannen; waar halen ze anders hun vissen vandaan?
Tja Frankie, dat is zo. En ik maar denken dat hij echt, echt, anders was en iets voor me voelde.... Het geen contact zoeken lukt overigens wel, maar heb er nog moeite mee.

Verder mis ik de aandacht; lieve sms'jes, mailtjes en het idee dat iemand me leuk vindt. Maar ik ben rationeel wel zover dat ik niet hem, maar de aandacht mis, en me beter kan openstellen voor (niet-bezette) wel leuke mannen. Maar het blijft klote en een teleurstelling. Maar voor deze gastgeen tranen meer hoor!
meid, ik leef helemaal met je mee! Ik heb de afgelopen maanden hetzelfde gevoel gelopen..!

De aandacht kun je gelukkig ook bij andere mannen halen ;)
Heb in een zwak moment toch gesmst, sport gerelateerd weliswaar, maar toch; oen!!! Hij reageerde luchtig maar wel wer eindigend met een uitnodiging tot opnieuw sms'en... Ik moet dat niet doen, maar Ik wil hem zo graag hoewel ik WEET dat ik hem niet moet willen GRRrR
En klote ook voor jou, llauw. Weet je, eigenlijk heb ik nieteens zin om die aandacht van andere te krijgen, wil het van hem!
Heb hem nav de smsje van gister en mjjn boosheid, helemaal de huid volgescholden via sms en hij voelt zich nu mooi ook klote (dat ikzo over hem denk - weer allen maar aanzichzelf denken hè de lul)

Dus ik voel me ietsje beter!! gemeen hè.

Nog gemener is dat ik overweeg te gaan dreigen met het vertellen. Laat hem maar eens voelen dat hij de verkeerde heeft gekozen deze keer. Ik heb namelijk iemand die hem kent in vertrouwen genomen en die vertelde dat hij dit al bij meerdere meiden heeft geflikt, althans het contact zoeken en daar te ver in gaan. Het vreemdgaan weet ik niet of ie dat eerder ook echt deed.

Ik twijfel nog of ik ermee zal dreigen. Lijkt me ergens wel 'leuk' om hem even flink te laten zweten.
Hey SexNJazz,

Ik weet waarschijnlijk precies hoe jij je voelt.. Heb namelijk een soortgelijke situatie meegemaakt, waarin ik helaas wel zo dom ben geweest om verder te gaan dan alleen zoenen. De jongen in kwestie had dezelfde streken als die van jou. Hij had een vriendin, deed erg zielig over zijn relatie, wilde vrienden blijven en was ook altijd erg verstandig volgens hem. Totdat hij mij ontmoette. Yeahh right! (Niet dus) Dit had hij al veel vaker gedaan want de geliktheid waarmee hij het deed was die van een proffesional. . Deze jongen van mij was een vreemdganger en leugenaar eerste klas! En heeft ook meerdere meisjes in het verleden gebruikt voor zijn walgelijke praktijken!

En zoals je zelf al zei en had uitgevonden is die "leukerd" van jou ook zo. Het enige advies van mij is, REN HARD WEG! Ik had ook wraakneigingen en nog steeds als ik iets over hem hoor of hem tegenkom. Wil ik het liefst mijn voet uitsteken zodat hij eens flink struikelt en hard op zijn smoel valt. Maar ik ben natuurlijk zo verstandig om dat niet te doen! Want laten we wel wezen.. Ik houd toch echt liever de eer aan mijzelf dan, dat ik hem nog meer credits geef door tijd in hem te stoppen. Daarnaast zal hij zich daar maar weinig van aantrekken. Denk je werkelijk dat hij compleet van verdriet zal instorten. Natuurlijk niet! Hij zal het even vervelend vinden dat hij is betrapt. Maar zal 1. of haar proberen om te praten 2. Haar dumpen en snel weer een ander naief meisje vinden 3. Zich een ongeluk lachen als een van deze 2 eerder genoemde opties hem lukt. En dit zal jij moeten inzien..

Iemand die zijn eigen vriendin bedriegt of wilt bedriegen met een ander. Gaat dat uiteindelijk ook keihard bij jou doen! Voor je het weet zit jij dan weer in een diep gat en voel je, je nog meer gebruikt en vernederd! Nu heb je nog de kans om daarvan weg te lopen straks niet meer! Ik hoop dat jij gaat inzien dat je meer waard ben dan zo'n loser als hij.

Verdien jij niet een leuke vriend die met zijn poten van anderen vrouwen kan afblijven. En die jou maar ook andere mensen met respect kan behandelen zonder dat hij constant alleen aan zichzelf denkt? En ook iemand die 100% eerlijk kan zijn tegen zichzelf, tegen dat meisje en anderen. Het is wel duidelijk dat hij daar niet toe in staat is! En dat is eigenlijk ontzettend zielig voor hem. Dat hij zo door het leven moet gaan. Want iemand die tevreden met zichzelf is, heeft het niet nodig om zichzelf anders voor te doen. En anderen moedwillig pijn te doen! Zo iemand wil jij toch helemaal niet lijkt mij? Ik hoop dat het antwoord op deze vraag voor jou uiteindelijk een grote NEE! Is!

Wat jij moet doen is even keihard voor jezelf zijn. Wis alles wat je aan hem doet denken en ga die periode van narigheid even met jezelf aan. Want daar moet je doorheen. Des te sneller voel jij je weer beter. En laat hem links liggen. De grootste wraak is, dat hij jou niet kan krijgen en jij je ondanks dat hij zo klote heeft gedaan trots kan voelen om wie jij bent. En dat hij je uiteindelijk helemaal niets meer doet en je er om kunt lachen wat een sukkeltje hij eigenlijk wel niet is!

Onndertussen kun jij jezelf afvragen waarom je liever met zo'n walgelijk type als hem blijft hangen. In plaats van de eer aan jezelf te houden. Want ja, door hem nog aandacht te geven etc. verlaag jij je zelf. En hij gaat je niet gelukkig maken! Dat doet hij nu al namelijk niet dit is enkel alleen maar het voorproefje!

Daarnaast kun je misschien je aandacht richten op andere zaken die je positieve energie geven! Vrienden, vriendinnen, uitgaan, werken, school, hobby's etc? Want in die tijd dat jij constant aan het denken bent aan hem. Heb jij geen oog meer voor de rest om je heen. Dus ook niet voor andere leuke jongens die jou wel waard zijn en minstens of zelfs interessanter zijn dan deze kwakzalver. En misschien is het ook een idee om wat meer aan je zelfvertrouwen te gaan werken? Want als jij stevig in je schoenen staat, hebben dit soort jongens geen kans meer om jou op deze manier te kunnen raken.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven