Geestverschijningen enz.

04-01-2012 15:40 361 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een ander topic

waarin het een beetje offtopic uit de hand leek te lopen, dacht ik dat het zinvol kon zijn een nieuw topic te openen over geesten en andere enge dingen!

De vraag: heb jij ervaring met geesten in je huis (of ergens anders) Doe hier je verhaal? Zelf kom ik niet verder dan een vaag glaasje-draai verhaal toen ik klein was, en daar wilde ik het graag bij houden...
--Nevermind--
@dubiootje. Ik was diegene met vriendinnen op de bank. En ja mijn vriendinnen en ik zagen alle drie hoe de achterdeur op slot werd gedraaid. Een deur die alleen van binnen op slot kan worden gedaan, het is een schuifpui. Je doet hem op slot door de klink omhoog te draaien, buiten zit geen klink.

Een paar weken later was ik jarig ik had wat visite, en er kwamen een aantal mensen naar mij toe dat ze iemand boven hoorden lopen. Ik wist dat er niemand boven was (we waren alle 10 beneden) Ik riep naar boven 'wie is daar?' en er kwam een antwoord. Mijn vader riep terug 'ik ben het maar poppetje' ik en 5 anderen hoorde dit antwoord de rest zat in de huiskamer. Minn vader was op dat moment al 5 maanden daarvoor overleden
Erger u niet, verwonder u slechts!
Het antwoord werd ook gehoord door mensen die er daarvoor pertinent niet in geloofden. Toen we boven gingen.kijken was er niemand, maar zijn aftershave werd geroken en we hebben hem nog meerdere malen gehoord.
quote:Belbe schreef op 26 januari 2012 @ 11:52:

@dubiootje. Ik was diegene met vriendinnen op de bank. En ja mijn vriendinnen en ik zagen alle drie hoe de achterdeur op slot werd gedraaid. Een deur die alleen van binnen op slot kan worden gedaan, het is een schuifpui. Je doet hem op slot door de klink omhoog te draaien, buiten zit geen klink.

Een paar weken later was ik jarig ik had wat visite, en er kwamen een aantal mensen naar mij toe dat ze iemand boven hoorden lopen. Ik wist dat er niemand boven was (we waren alle 10 beneden) Ik riep naar boven 'wie is daar?' en er kwam een antwoord. Mijn vader riep terug 'ik ben het maar poppetje' ik en 5 anderen hoorde dit antwoord de rest zat in de huiskamer. Minn vader was op dat moment al 5 maanden daarvoor overledenEen heeeeel bijzonder verhaal vind ik dit. Kun je er nog wat meer over vertellen Belbe? Hoe ging het verder nadat de achterdeur op slot was gedraaid, wat hebben jullie gedaan? En is er die avond nog meer gebeurd?
Sorry Belbe, dit is een volkomen ongeloofwaardig verhaal.
Ga in therapie!
@dbiootje dat vind jij, dat betekend niet dat het ook zo is..
Dat klopt als een geest, Belbe
Ga in therapie!
hmm spooky! maar meestal is zoiets maar voor 1 persoon bedoeld en andere horen dat dan niet i guess
Des te bijzonderder dat het door 5 mensen is gehoord!
Eigenlijk zegt het feit dat dit topic op Psyche staat al genoeg
Ga in therapie!
@zwartrood, mijn vader en ik hadden geen geheimen voor elkaar, ook niet voor anderen. Het is geen geheim dat mijn vader koosnaampjes voor mij had en wat die waren. Hij zou juist willen dat meer mensen dit horen, waarom zou dan alleen ik het kunnen horen? Overigens alles wat ik hoor, word ook gehoord door mijn dochter dus dat is sowieso, in mijn geval, al niet waar.

@invincible ik zal vanavond antwoord geven op je andere vraag. Moet nu weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven