Gemengde gevoelens (GGZ)

02-11-2011 13:46 51 berichten
Het zit me al de hele week niet lekker.

Ik heb al een paar jaar gesprekken met een SPVer (sociaal psychiatrisch verpleegkundige) bij GGZ.

Ik was wel tevreden, niet altijd over alles, maar in het algemeen wel.

Maar vorige week had ik een gesprek waarin ik bepaalde dingen ging 'zien' die me eerder niet gestoord hadden. En ineens weet ik het niet meer zo goed. Niet wat ik hiermee wil, niet wat ik ervan moet denken.

Ik heb me geërgerd maar kan het niet allemaal zo goed plaatsen.

Het gaat geen gestructureerd verhaal worden in dit topic, het zijn allemaal verschillende dingen waar ik nu mijn twijfels bij heb.

Ok vage OP Moon. Laat ik erbij zeggen dat er niets aan de hand is op gebied van verliefdheid oid, voordat jullie dat denken, daar heeft het helemaal niets mee te maken. Aangezien dat een paar keer voorgekomen is op het forum, afgelopen weken, zeg ik dat er meteen maar bij.

Ik zet in de OP niet een specifieke situatie. Omdat het niet gaat om één moment maar om verschillende momenten bij elkaar. Maar anders lijkt het om één ding te gaan.

Ik wil dus van me af schrijven. Zou het fijn vinden als mensen het lezen en evt een beetje meedenken.

Of zeggen dat ik zeur, dat mag ook

(meer tekst volgt binnen paar min.. )
Alle reacties Link kopieren
Hoi Moonlight,

Wat goed dat het zo goed met je gaat en dat je zo serieus met je bipolaire stoornis omgaat. Ik vind dat super knap!

Het lijkt me heel goed dat je de deur naar de GGZ en deze SPV-er open houdt voor noodsituaties, zoals je in een van je laatste posts schrijft.

Uit wat ik hier lees vind ik echter wel dat je SPV-er soms heel vreemd en ook wat denigrerend op je reageert.

Nu het zo goed met je gaat en je vrij stevig in je schoenen staat zou je dat misschien een keer uit kunnen spreken. Gewoon: 'goh, als je steeds zo om me lacht voel ik me niet echt serieus genomen.' Als hij ook maar enigszins een prettig persoon is denk ik dat hij in ieder geval zal proberen om daar rekening mee te houden.

Veel groetjes!

Youk
Het is zoals het is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven