Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Ja ik kan het me voorstellen hoor. Misschien als ie een kwartier de tijd zou nemen om te luisteren dat dat dan al heel veel zou helpen, voor jou.

Misschien weet ie best wat je gaat zeggen en is ie daar bang voor. Hij weet zelf ook wel dat ie niet goed zat.

Maar oh wat laf. Dat ie niet eens gewoon zijn telefoon kan opnemen.
Ja, ik vind het ook zo laf. EN dat hij het gooit op dat ik gek ben, dus het ligt niet aan hem. :puke:
Ik ga proberen wat te slapen. Tot morgen allemaal
truste yellow!

Ik ga ook slapen... slaap al bijna.... trusten!
aaah we hebben een egeltje
Goedemorgen allemaal. Dag ziet er weer wat beter uit
Te vroeg gejuicht. Ben alweer aan de jank. Ik word hier gek van
Yellow,

ego post

Ik was gisteren mooi dik aan de jank (zoals Yellow het zo mooi zegt). Gisteren naar Budgetbeheer geweest om hulp te vragen voor de aanvraag van de minnelijke schikking. Op een gegeven moment kon ze mij niet verder helpen en begon ik daar spontaan te janken. Als ik dan veel stress heb begin ik gewoon zo te janken. Dan schaam ik me zo.

Toen ik thuis kwam direkt mijn vriendin gebeld en die heeft me gisteravond verder geholpen de papieren in te vullen. Nu zo naar het werkplein om copietjes te maken, want mijn zwarte inkt is bijna op. En dan opsturen en afwachten maar. Pff ben blij dat ik er zo vanaf ben die papieren rotzooi
Ben mobiel kan niet plaatjes plakken, maar voor jou ook een dikke mika.

En het geeft niets dat je moet huilen. Dat is logisch. Komt het nu weer in orde nu je vriendin geholpen heeft?
Voor allebei een Wat fijn om zo'n vriendin te hebben Mika.

De opa van een vriendin is overleden en komend weekend is condoleren. Wordt voor mij een beetje passen en meten aangezien ik op dat moment ook iets anders heb en ik dus moet gaan schuiven.

Maar ik zal er wel uit komen. Wel weer zo'n dag die je leuk bedenkt maar die dan weer anders gaat lopen (vind condoleren ook best moeilijk - ik hoop echt dat ze die kist dicht laten)
Ik hoop dat het in orde komt Yellow, als ik de papieren maar oké heb ingevuld. Maar dat hoor ik dan vroeg genoeg.

Ja Moon dat is ook fijn als je zo'n vriendin hebt. We weten ook precies wat we aan elkaar hebben. Als zij hulp nodig heeft dan help ik haar ook en dat is fijn.

Moon condoleren sucks. Dat zijn dingen die ik liever uit de weg ga maar ja dat is niet altijd mogelijk.

En als de kist open is Moon, je hoeft niet te kijken hoor
Sterkte met het condoleren alvast Moon

En Mika, ik duim voor je hoor

Ik was net weer heel erg overstuur, maatschappelijk werk belde, mijn vrouwtje is ziek. Belt er een ander vrouwtje over dat geld voor studie enzo met als antwoord ja je moet maar lenen bij de IB groep. Ehm, dat kan dus juist niet meer he, daarom was ik langsgeweest. Oh nou dan kan het vast niet, ik heb niet genoeg kennis En dat was het.

Ik snap niet waarom min vrouwtje dan dingen wilde aanvragen e.d. en dat ik dan nu gebeld wordt door iemand anders die geen kennis heeft, en niet juist op de hoogte is van de situatie?
(Yellow kom zo op jou terug)

Ja Mika maar ook fijn dat zij nog overzicht heeft in het regelwerk. Een vriendin die dat allemaal niet meer ziet (wat in mijn geval niet eens raar zou zijn, rare instanties) daar heb je op dat punt niks aan. Heel fijn.

Ik vind condoleren wel belangrijk. Vind het ook niet heeeel erg maar wel vervelend dat ik er speciaal voor naar 'het dorp' moet op een tijd dat ik ergens anders zou zijn.

Nee nouja ik weet niet waar die kist staat, maar als ie open is zetten ze m wat verder weg toch? Bij mijn eigen opa ging toen de 'condoleermensen' weg waren de kist nog even open voor familie. Toen ben ik ook weggegaan. Het was best een emotioneel moment dat ze toen deelden maar ik zat in een kamertje ernaast.

Ik had afscheid genomen toen hij nog leefde, voor mij was dat genoeg. Maar niet iedereen begreep dat, want een paar vroegen of ik echt niet nog even ging kijken.

Andere opa heb ik ook niet gekeken toen ie opgebaard lag. Ik had afscheid genomen toen hij nog leefde. Nu lag ie in t zelfde bed opgebaard, ik wilde daar niet heen.

Is niet zozeer durven maar bang dat t mooie beeld verdwijnt en dat ik vooral nog dat beeld op mijn netvlies heb. Dat vind ik zonde.

Oh en mogelijk is die X waar ik ruzie mee heb ook op de condoleance. Gelukkig is een condoleance genoeg reden om geen praatje te maken
quote:_yellowlove_ schreef op 20 mei 2011 @ 11:47:

Sterkte met het condoleren alvast Moon

En Mika, ik duim voor je hoor

Ik was net weer heel erg overstuur, maatschappelijk werk belde, mijn vrouwtje is ziek. Belt er een ander vrouwtje over dat geld voor studie enzo met als antwoord ja je moet maar lenen bij de IB groep. Ehm, dat kan dus juist niet meer he, daarom was ik langsgeweest. Oh nou dan kan het vast niet, ik heb niet genoeg kennis En dat was het.

Ik snap niet waarom min vrouwtje dan dingen wilde aanvragen e.d. en dat ik dan nu gebeld wordt door iemand anders die geen kennis heeft, en niet juist op de hoogte is van de situatie?

Wat absurd. Tjee en wat sneu, juist dat kleine beetje hulp wat je wel kreeg...

Weet je wat voor dingen ze wilde aanvragen?
Ik werd wakker met 100 leuke ideeën om te gaan doen maar ben eigenlijk alweer ingestort....

Toch nog iets rustiger aan doen denk ik.
Moon Doe het rustig aan he.

Ik ga maar studeren. Ik moet door blijven gaan, anders heb ik niets. En dan maar volgend jaar in de shit komen met colleggeld, we zien wel hoe dat gaat bah.
Ja, goed dat je prioriteiten stelt: nu studeren.

Aan de ene kant wil ik wel met je meedenken: aan de andere kant voel ik dat dat nu vermoeiend voor me is, en voor jou ook verwarrend als er weer allerlei dingen geroepen worden. Dus nu maar ff niet.

Maar andere keer wil ik best mee denken.

Leer ze!
Oh nee er valt denk ik niet veel mee te denken verder Het is nu zoals het is, en ik ga wel nogmaals langs bij maatschappelijk werk volgende week om iig even te zeggen dat dit niet chill is, en ik ga kijken of ik het kan lenen bij gemeentelijke kredietbank. Dat is iets iig.
Dus voel je niet schuldig, want je moet ook aan jezelluf denken

Ik ben nu ook niet in staat om echt goed met jou mee te denken jammergenoeg.
Ok. Maar dan blijf ik het raar vinden dat jouw vrouwtje het idee had dat er nog iets te regelen viel.

Zeg dan gewoon dat er geen opties meer zijn.
Zo ik heb mijn ouders gemaild of ze een keer willen helpen met de boodschappen.

Ik heb er zo genoeg van. Heb geen supermarkt in de buurt, moet altijd een eind fietsen en dan is het een boel gedoe om alles mee te krijgen op de fiets en een paar dagen later is alles weer op.

Ik vind een stukje fietsen best lekker maar niet met een fiets vol boodschappen en ik heb er nu gewoon genoeg van. Bah.

En ik heb ook geen zin meer in die opdracht voor de cursus. En niet om een studie uit te zoeken. Bah.
moontje

Fijn dat je ouders een keer kunnen komen helpen.

En anders doe je die opdracht en studie morgen of na het weekend?
Yellow, dat is een project van weken. Dat kan niet in een dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven