Goede dag, slechte dag.. Deel 2
maandag 21 februari 2011 om 11:58
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )
Heb je goede maar ook slechte dagen?
Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?
Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?
Schrijf dan lekker mee
Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Heb je goede maar ook slechte dagen?
Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?
Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?
Schrijf dan lekker mee
Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
vrijdag 20 mei 2011 om 18:04
Oh IBI, dat is fijn! Heb je zin om weer te gaan lessen?
Ja, Yellow... ik moet een keer weer beginnen maar idd niet nu.
Mijn ouders kunnen niet helpen boodschappen doen. Ze gaan op vakantie. Wist wel dat ze gingen maar niet meer precies welke dag.
Nouja even kijken, misschien vraag ik iemand anders. En misschien handig dat ik eerst de koelkast schoonmaak voordat ik spullen insla.
Ja, Yellow... ik moet een keer weer beginnen maar idd niet nu.
Mijn ouders kunnen niet helpen boodschappen doen. Ze gaan op vakantie. Wist wel dat ze gingen maar niet meer precies welke dag.
Nouja even kijken, misschien vraag ik iemand anders. En misschien handig dat ik eerst de koelkast schoonmaak voordat ik spullen insla.
vrijdag 20 mei 2011 om 20:24
Zo ik heb even geslapen. Wel lekker. Nu paar uurtjes wakker blijven denk ik en weer verder zzzzzssslapen.
Ik droomde dat ik een buitendeur in mijn slaapkamer had. En er stond een paard voor het raam, en een jongen die hem aan het verzorgen was (zit hier echt een manege dus zo gek is t niet). En in de opening van de buitendeur zat ook zomaar een kerel. En toen haalden ze me uit bed want ze vonden t raar dat ik overdag lag te slapen.
Ik droomde dat ik een buitendeur in mijn slaapkamer had. En er stond een paard voor het raam, en een jongen die hem aan het verzorgen was (zit hier echt een manege dus zo gek is t niet). En in de opening van de buitendeur zat ook zomaar een kerel. En toen haalden ze me uit bed want ze vonden t raar dat ik overdag lag te slapen.
vrijdag 20 mei 2011 om 21:57
vrijdag 20 mei 2011 om 22:08
vrijdag 20 mei 2011 om 23:11
Thanks Yellow.
Hema, dat is misschien nog best een goed idee. Nooit geweten dat je die op alle fietsen kunt monteren, ging er vanuit dat dat speciale fietsen waren. Niet in verdiept
Lijkt me nog steeds een heel gedoe met volle fietstassen én een krat, maar we zullen zien. Het wordt gewoon tijd dat ze de buurtsuper in ere herstellen.
Hema, dat is misschien nog best een goed idee. Nooit geweten dat je die op alle fietsen kunt monteren, ging er vanuit dat dat speciale fietsen waren. Niet in verdiept
Lijkt me nog steeds een heel gedoe met volle fietstassen én een krat, maar we zullen zien. Het wordt gewoon tijd dat ze de buurtsuper in ere herstellen.
zaterdag 21 mei 2011 om 00:28
OK. Ja, ik moet dan echt mijn best doen om die 70 euro te 'bedenken' maar het is wel een optie eigenlijk. Vooral nu ik ook aardappels etc nodig heb. En als ik niet direct aan 70 euro zit kan ik mijn kruidencollectie uitbreiden.
Wel moeilijk dat je de groente niet even in handen hebt vind ik
Koop toch dingen die er mooi uitzien.
Kan je ook diepvriesspul kopen?
(zal vast allemaal op de site staan maar daar ben ik te moe voor)
Wel moeilijk dat je de groente niet even in handen hebt vind ik
Koop toch dingen die er mooi uitzien.
Kan je ook diepvriesspul kopen?
(zal vast allemaal op de site staan maar daar ben ik te moe voor)
zaterdag 21 mei 2011 om 00:30
zaterdag 21 mei 2011 om 00:32
Misschien dacht ze gewoon oh nu kan ik niet ivm vakantie. Dat ze niet doorhad dat het even voor 1x superhandig was voor je.
Je kunt ook diepvriesdingen bestellen idd. (ik raad snickers ice cream aan haha)
Als je nog niet veel hebt in huis, is het wel handig om een goede voorraad aan te leggen van potten en blikken. Groentes, sauzen, aardappels, rijst e.d.
Je kunt ook diepvriesdingen bestellen idd. (ik raad snickers ice cream aan haha)
Als je nog niet veel hebt in huis, is het wel handig om een goede voorraad aan te leggen van potten en blikken. Groentes, sauzen, aardappels, rijst e.d.
zaterdag 21 mei 2011 om 00:37
Ah ik wist niet dat C1000 het ook heeft.
Ben nu alleen even bang voor het aantal kilometers dat ze moeten rijden. Nouja ik zal me er wel eens in verdiepen.
Ik heb wel een voorraadje, maar niet te groot omdat ik alles dus op de fiets haal. Soms ben ik voorraad aan het aanleggen en eet ik die tegelijk ook weer op. Schiet niet op.
Ben nu alleen even bang voor het aantal kilometers dat ze moeten rijden. Nouja ik zal me er wel eens in verdiepen.
Ik heb wel een voorraadje, maar niet te groot omdat ik alles dus op de fiets haal. Soms ben ik voorraad aan het aanleggen en eet ik die tegelijk ook weer op. Schiet niet op.
zaterdag 21 mei 2011 om 00:37
Mika Wel bter met mij , ik eet nu chips
Soms zit ik er gewoon helemaal in, en dan kan ik over niets anders praten, hoo pdat jullie begrijpen dat ik vanzelf wel weer normaal en attent word, maar als ik een aanval heb dan ben ik zwaar egoistisch.
Ik hoorde net op een topic dat mijn uitkering te laat is
Ik krijg de minimumuitkering alsof ik thuis woon of huisgenoten heb?! Scheelt wel 200 euro bruto...Ik ga UWV bellen maandag!
Soms zit ik er gewoon helemaal in, en dan kan ik over niets anders praten, hoo pdat jullie begrijpen dat ik vanzelf wel weer normaal en attent word, maar als ik een aanval heb dan ben ik zwaar egoistisch.
Ik hoorde net op een topic dat mijn uitkering te laat is
Ik krijg de minimumuitkering alsof ik thuis woon of huisgenoten heb?! Scheelt wel 200 euro bruto...Ik ga UWV bellen maandag!
zaterdag 21 mei 2011 om 00:38
zaterdag 21 mei 2011 om 00:39
Yellow hoe kom je erbij dat de bezorgkosten 3,95 zijn? Klopt niet hoor
Van de AH website:
Verzamelen en bezorgen vanaf 5,95
Albert verzamelt en bezorgt uw boodschappen tot in de keuken. De kosten voor het bezorgen van uw boodschappen zijn afhankelijk van het tijdstip van bezorgen en de hoogte van het bedrag van uw bestelling. De bezorgkosten zijn minimaal ¤ 5,95. Als u voor meer dan ¤ 100, - bestelt zijn de minimale kosten ¤ 4,95. De bezorger van Albert heeft een mobiel PIN-apparaat, zodat u uw boodschappen direct kunt afrekenen. Contant afrekenen is niet mogelijk.
Van de AH website:
Verzamelen en bezorgen vanaf 5,95
Albert verzamelt en bezorgt uw boodschappen tot in de keuken. De kosten voor het bezorgen van uw boodschappen zijn afhankelijk van het tijdstip van bezorgen en de hoogte van het bedrag van uw bestelling. De bezorgkosten zijn minimaal ¤ 5,95. Als u voor meer dan ¤ 100, - bestelt zijn de minimale kosten ¤ 4,95. De bezorger van Albert heeft een mobiel PIN-apparaat, zodat u uw boodschappen direct kunt afrekenen. Contant afrekenen is niet mogelijk.