Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Nee, maar je kunt wel dan beginnen Gewoon rustig in je eigen tijd.
Even egopost heb niks gelezen.

Zit bij verjaardag tante best gezellig. Psychiater belde en mijn bloedspiegel was helemaal goed dus kan rijlessen weer hervatten
Oh IBI, dat is fijn! Heb je zin om weer te gaan lessen?

Ja, Yellow... ik moet een keer weer beginnen maar idd niet nu.

Mijn ouders kunnen niet helpen boodschappen doen. Ze gaan op vakantie. Wist wel dat ze gingen maar niet meer precies welke dag.

Nouja even kijken, misschien vraag ik iemand anders. En misschien handig dat ik eerst de koelkast schoonmaak voordat ik spullen insla.
Oh jammer dat je ouders niet kunnen. Ik heb geen auto vrees ik.

Fijn dat je weer kunt gaan lesse, dan kun je straks rijden Ibi, dan kun je ook makkelijker zelf langs bij Patrick
Zo ik heb even geslapen. Wel lekker. Nu paar uurtjes wakker blijven denk ik en weer verder zzzzzssslapen.

Ik droomde dat ik een buitendeur in mijn slaapkamer had. En er stond een paard voor het raam, en een jongen die hem aan het verzorgen was (zit hier echt een manege dus zo gek is t niet). En in de opening van de buitendeur zat ook zomaar een kerel. En toen haalden ze me uit bed want ze vonden t raar dat ik overdag lag te slapen.
Intrigerend Moon, ik denk dat de buitendeur staat voor ehm je kapsel, en het paard heeft te maken met je voetverzorging
Ik eh... denk het ook.

(had stiekem gehoopt dat iemand de associatie met prins op wit paard zou maken)

Heb even TV gekeken. Denk dat ik eigenlijk ook minder moet gaan forummen, dat ik daar ook rustiger van word. Sorry voor jullie maar als ik wat vaker weg ben... dan is t voor mijn welzijn!
Oh , sorry. De buitendeur was het paard, want er was wind, dus wapperende manen, dus een deur met tocht.

Het paard was de prins.

De jongen bij het paard was de incarnatie van je passie.

En minder forummen, als het jou gelukkiger maakt, maakt het mij ook gelukkiger
*breekt in*

Pssst Moonlight, waarom koop je niet zo'n kratdrager voor op je fiets? Die kun je nu overal voor een prikkie kopen. Krat erop en je kunt weer 15 kilo extra aan boodschappen meenemen!

*breekt uit*
Thanks Yellow.

Hema, dat is misschien nog best een goed idee. Nooit geweten dat je die op alle fietsen kunt monteren, ging er vanuit dat dat speciale fietsen waren. Niet in verdiept

Lijkt me nog steeds een heel gedoe met volle fietstassen én een krat, maar we zullen zien. Het wordt gewoon tijd dat ze de buurtsuper in ere herstellen.
Of je laat het bezorgen door albert! Krijg je van mij die 3,95 die het kost om het te laten brengen overdag doordeweeks
Ik heb me er nooit zo in verdiept maar dat is toch vanaf 70 euro aan boodschappen? (meen in gelezen te hebben op forum)

Wel lief aanbod
En ze moeten 2x 7 km omrijden
Maar dan heb je wel in eenk eer heel veel drinken Ik weet niet, je moet je eerst inschrijven om te zien hoeveel het kost bij jou in de buurt. Dat kun je doen, en dan kijken? Het is overal een ander bedrag volgens de site van AH
OK. Ja, ik moet dan echt mijn best doen om die 70 euro te 'bedenken' maar het is wel een optie eigenlijk. Vooral nu ik ook aardappels etc nodig heb. En als ik niet direct aan 70 euro zit kan ik mijn kruidencollectie uitbreiden.

Wel moeilijk dat je de groente niet even in handen hebt vind ik

Koop toch dingen die er mooi uitzien.

Kan je ook diepvriesspul kopen?

(zal vast allemaal op de site staan maar daar ben ik te moe voor)
Die paar euro betalen voor mijn zelfstandigheid is ook heel wat

Anders word je toch weer afhankelijk van je ouders.

Weet niet waarom mijn moeder er niet op in ging, of ze de noodkreet niet zag of dat ze dacht: als we daaraan moeten beginnen... (terwijl ik maar voor 1 x bedoelde)
Moon die droom van jou, zie je het niet? Sinterklaas natuurlijk!!

Iebs geweldig dat je weer met je lessen gaat beginnen. Heb je er zin in om weer te beginnen?

Yellow hoest met joe wicht?
Misschien dacht ze gewoon oh nu kan ik niet ivm vakantie. Dat ze niet doorhad dat het even voor 1x superhandig was voor je.

Je kunt ook diepvriesdingen bestellen idd. (ik raad snickers ice cream aan haha)

Als je nog niet veel hebt in huis, is het wel handig om een goede voorraad aan te leggen van potten en blikken. Groentes, sauzen, aardappels, rijst e.d.
Ik vind 3,95 niet duur voor het brengen. Als je gelijk een hele bups inslaat kan je een hele tijd vooruit. Hoef je alleen maar naar de winkel voor vers fruit ofzo

En ja Moon je kunt ook diepvries bestellen (tenminste hier bij de c1000 wel
Ze hebben nu wel Magnum in de reclame yellow
Ah ik wist niet dat C1000 het ook heeft.

Ben nu alleen even bang voor het aantal kilometers dat ze moeten rijden. Nouja ik zal me er wel eens in verdiepen.

Ik heb wel een voorraadje, maar niet te groot omdat ik alles dus op de fiets haal. Soms ben ik voorraad aan het aanleggen en eet ik die tegelijk ook weer op. Schiet niet op.
Mika Wel bter met mij , ik eet nu chips

Soms zit ik er gewoon helemaal in, en dan kan ik over niets anders praten, hoo pdat jullie begrijpen dat ik vanzelf wel weer normaal en attent word, maar als ik een aanval heb dan ben ik zwaar egoistisch.

Ik hoorde net op een topic dat mijn uitkering te laat is

Ik krijg de minimumuitkering alsof ik thuis woon of huisgenoten heb?! Scheelt wel 200 euro bruto...Ik ga UWV bellen maandag!
Ik heb vandaag een heel pak snickers ice cream gegeten . Omdat ik het waard ben ja toch.

Biebguy glimlachte naar me, volgens mij vindt hij me wel interessant (maar dat kan ook door mijn aparte voorkomen komen..)

HOest met jou Mika? Wat rustiger na al het geregel?
Yellow hoe kom je erbij dat de bezorgkosten 3,95 zijn? Klopt niet hoor

Van de AH website:

Verzamelen en bezorgen vanaf 5,95

Albert verzamelt en bezorgt uw boodschappen tot in de keuken. De kosten voor het bezorgen van uw boodschappen zijn afhankelijk van het tijdstip van bezorgen en de hoogte van het bedrag van uw bestelling. De bezorgkosten zijn minimaal ¤ 5,95. Als u voor meer dan ¤ 100, - bestelt zijn de minimale kosten ¤ 4,95. De bezorger van Albert heeft een mobiel PIN-apparaat, zodat u uw boodschappen direct kunt afrekenen. Contant afrekenen is niet mogelijk.
O Geel zit in een vreetbui fase En zit mij weer lekker te maken met haar chips en ijs

Ja hier alles oke, ben idd wel rustiger nu ik alles op de post heb gedaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven