Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
quote:Ste_ schreef op 04 mei 2011 @ 01:11:

Een ruzie/gevecht Heb nog nooit van een fittie gehoort
quote:mika65 schreef op 04 mei 2011 @ 01:11:

Had je mazzel Ste dat je er niet verslaafd aan bent geraakt. Ik heb eens gelezen dat roken het snelst werkende drug is. Maar als je roken niet lekker vind hoe kun je dan wel een joint roken? Of heb ik dat verkeerd gelezen. Ik vind een jointje ook lekker maar kan het nu niet meer betalen. Vind ik wel jammer

Ik vind een joint serieus een stuk lekkerder dan een sigaret. Een sigaret vind ik echt smerig.

En roken is vrij zinloos, blowen doe je nog voor het effect.
quote:mika65 schreef op 04 mei 2011 @ 01:13:

[...]

Heb nog nooit van een fittie gehoortIs ook hippe straattaal
Roken is ook zinloos, maarja ben verslaafd he.
ja ja ik ben zo hip

Ik ga slapen, ik heb me in bed geinstalleerd met halve peuk. Dus morgenochtend nog maar een halve voor onderweg naar de sigarenboer

Welterusten allemaal
Trusten yellow, ik ga ook naar bed, trusten Ste
Zo dat was de MSNman

Hij vroeg waarom ik zo veel moeite doe voor een date. Nu heb ik niet het idee dat ik moeite gedaan heb (enige wat ik gedaan heb is een date afgezegd). Weet niet wat hij er precies mee wilde vragen maar hij vond mijn antwoord ok.

(Dat we dat toch vanaf het begin af aan al van plan zijn, een date)

Ik kan nu wel concluderen dat ie niet al kinderen heeft. Of t is een superbelabberde vader maar dat kan ik me niet voorstellen.

Oh en voordat ik ga roepen dat ik geen verslavingen meer heb.... idd.... was de pammen even vergeten.

Mijn kortdurende chocomelverslaving is wel over.
Oh op een of andere manier stond mijn scherm nog op iets van 20 posts geleden ongeveer.

Nouja veel plezier nog met de fitties en de matties en de peuken.

Welterusten!
Welterusten iedereen, ik heb nog wat Glee-afleveringen in te halen!
Moon, snap niet helemaal waar msn nou op doelde met de moeite voor de date? Nou ja, fijn iig dat de lucht geklaard is en je het uitgelegd hebt.

Nu ga ik echt slapen

(en je bent mijn mattie)
Nee het begon met een hele aanloop dat ie iets wilde vragen. En toen vroeg ie dat. Ik dacht dat ie misschien bedoelde waarom we zoveel contact hebben gehouden na 1 x chatten. Oftewel dat ie wou vragen of ik m leuk vindt. Maar dat vroeg ie niet.

Hij spreekt mij ook regelmatig aan dus ik had t ook aan hem kunnen vragen
Zo vroeg wakker hoeft nou ook weer niet....

(Ga wel proberen nog even te slapen straks)
Gelukkig nog even geslapen
Goedemorgen

Wakker geworden en meteen weer huilen. ik trek dit te slecht, en het lukt me overduidelijk niet om het van mezelf af te zetten allemaal
Wat klote Yellow. Hoop dat je vandaag een beetje tot rust kan komen.

Zelf ben ik vandaag weer wakker worden met goed nieuws! Mag op gesprek komen bij het bedrijf zelf! En heb durven vragen of er nog veel meer kandidaten zijn (voor hetzelfde geld zoeken ze 1 iemand en dan weet je bijna zeker dat het erg lastig gaat worden) maar ze zoeken aardig wat mensen had ik begrepen, dus ik heb geen directe concurrenten, in die zin.

Kan dus niet superveel meer misgaan! Tenzij ze daar enorm streng zijn ofzo,
Yellow

Meissie... misschien moet je er ook ff doorheen. Maar wat rot. Zou het minder zijn als ex even 10 minuten naar je geluisterd zou hebben?

Ste super!!
Het enige dat me nu zorgen baart is dat ik representatief gekleed moet gaan.

Help! Ik heb al geen omvanrijke garderobe, maar als het dan ook nog heel netjes moet zijn?

Wat wordt er verstaan onder representatief? Heel erg, maar ik heb alleen spijkerbroeken. Ja, en wat rokken.
Heb je een nette rok met net shirtje of een blouse? Dan laarzen eronder of ballerina's. Niet te kleurig doen allemaal als dat kan? Vind ik representatief (want zo ga ik altijd naar sollicitaties).
Tja wat is net.

Nee, niet echt eigenlijk. Echt, ik heb superweinig kleren.
Ik denk dat ik vandaag lekker lui ga/ blijf doen. Even een dag relaxen want er komen een paar drukke dagen aan.

Ga wel naar dodenherdening vanavond maar veel meer ook niet.
Gezien de functie zou ik het vreemd vinden als ik helemaal netjes zou moeten komen.

Bedoelen ze niet gewoon dat je niet op slippers en in fleurige zomerkleren moet komen opdagen?

Als ik er, met een spijkerbroek, laarzen, en iets zwarts erboven heenga, is dat dat not done, of een reden om me af te wijzen?
En Ste, dat Mika gister zei 'lalala doe mn oren dicht' nadat jij het over chips had was een grapje. Je reageerde nogal heftig vond ik, dat ke nooit met mensen zal leren omgaan..

Als er iets is dat je niet snapt mag je best om uitleg vragen he. Doe ik heel vaak, zelfs bij 'moeilijke' woorden. Mensen staan daar zeker voor open want je geeft aan iets niet te snappen en dat je dat jamner vind. Dan gaan mensen het juist uitleggen want het is leuk dat je interesse toont. Win win situatie want jij hoeft dan niet weer te gaan piekeren én je hebt een leuk gesprek én iets geleerd!

Moest ik ff kwijt.
Ste, er zijn mensen zonder enig gevoel voor nette kleding en misschien is de opmerking voor hun bedoeld. Idd degenen die niet bedenken dat je als je eerst naar het strand bent geweest beter niet meteen door kan gaan naar je sollicitatie.

Wat jij schrijft kan denk ik wel voor die functie. Alleen wat is 'iets zwarts'?

Je haar, make up en voorkomen doen ook al een heleboel.
Spijkerbroek (een mooie dan, zonder gaten of bleeched gedoe dan) net laarzen en xwart shirtje kan ook hoor Ste!

Moon, het is toch woensdag? Is dat niet morgen of ben ik nu alles door elkaar aan het halen?
Huh, snap niet wat je bedoelt?

Mijn 'ik zal nooit met mensen leren omgaan' was niet op die chipsopmerking hoor! Dat ging om die posts ervoor!

Maar goed, zat me een beetje dramatisch aan te stellen dat wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven