Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Ik ben er ook weer. Succes morgen bij de cursus ibi

Bedankt voor de knuffels en bloemen lief, jij ook een
nou is een beetje slappe hap. Ben het met een hoop dingen die gezegd worden ook niet eens. Is natuurlijk ook erg persoonlijk.
*ego*

Ik miste het forum echt vanavond. Werd helemaal beetje wanhopig. Ook omdat ik het topic van MV aan het lezen was en er toen ineens niet meer op kon.

Had weer gemaild naar UvA-meisje en weer zo snel mail terug. We zien elkaar morgen bij de borrel van de studievereniging. Vooraf ga ik langs een informatiebalie en dat was een goed idee volgens haar.

Haha, ik vind dat zo leuk, dat ik met studenten ga borrelen.

Had vandaag juist contact met mijn studenten-vrienden van vroeger. Iemand zei voor de grap dat we wel weer eens naar een gala konden gaan met zijn allen (typisch iets voor studenten). Een ander zuchtte dat ze daar echt te oud voor is nu. En ik, haha, ga misschien weer als eerstejaars beginnen :-)

Ik sta er anders in omdat ik destijds zo abrupt uit mijn studentenleven getrokken werd (en in ziekenhuis terecht kwam) Ik was er nog lang niet klaar mee.

Zij hebben jarenlang in dat leventje gehangen en hadden het na al die jaren wel gezien, begrijpelijk.

Ik ga ook echt niet meer zo'n lapzwans-student worden, wil heel serieus doen. Maar een gala vind ik nog steeds leuk, eigenlijk.

Ga er ook niet bij zitten van kijk-mij-eens-bijna-30 zijn en wat een broekies zijn jullie. Dat is ook niet gezellig.

Even er vanuit gaande dat alles doorgaat dus, he.
Yellow wat rot dat je je nu zo voelt na het zien van je ex.

Ik heb soms als ik van iemand schrik ofzo dat ik het in mijn hele lichaam voel. Echt zo'n siddering.

Heb je al lang geen contact meer met hem?
Bijna 2 jaar al geen contact meer gehad.

Als je weer student wordt gaan wij ook borrelen nadat we gestudeerd hebben in de UB

jammer iebs, dat het programma ander was dan je gedacht had.
Nou Yellow, ik zal serieus heel blij zijn dat ik al iemand ken daar.

Ik kan soms heel erg mee gaan met de groep, teveel mijn best doen, en dan vergeet ik mezelf een beetje. Weet niet hoe ik dat goed moet uitleggen.

Dan doe ik misschien heel leuk met al die mensen van 20 (of 18) maar denk dan bijna niet meer na dat ik 10 jaar ouder ben en andere prioriteiten zou moeten hebben.

Anyway, voor mij is t fijn contact te houden met mensen van mijn eigen leeftijd.
En weet je helemaal niet hoe het met je ex gaat? Of hoor je via via wel eens wat, of via facebook?
Vind het wel verfrissend het gepraat over het (toekomstige) studeren.

Ik ben net onder de douche geweest, mijn kleding voor morgen klaar gelegd, pillen ingenomen en laptop uit (ja heb mobiel nog wel bij mij )

truste alvast allemaal!
Goed bezig IBI. Ik vind het wel weer verfrissend om zoiets gestructureerds te horen

Kleren klaarleggen, goed joh!

Is morgen de dag dat je er zo vroeg uit moet?
Ja , ik was ook serieus, maar het is gewoon zo fout, dat je dan eerst heel hard gaat studeren en daarna al je geld uitgeven aan duur eten in de binnenstad haha. Maar wij gaan borrelen. Wat is jouw gebouw dan straks?

En soms is het juist leuk toch om een beetje kinds te doen met de jeugd
Haha, ik neem gewoon 2 jus en dan ga ik naar huis en eet ik thuis

Niks duur eten in de binnenstad

Locatie binnenstad. Kan even niet precies de straat vinden. Ben er wel al geweest maar weet de naam niet meer.
Ik heb er nu al zin hoor Moon

Nee, dan gaan we gewoon bij mij thuis droge pasta eten met euroshopper aanmaaklimonade

En dan doen we ook de duo penotti song in de bieb. Van natuurkunde ofzo, waar we nooit meer terug hoeven te komen

Hoop dat je lekker slaapt iebs
Eh... Yellow... ik moet daar nog wel wat jaartjes rondlopen he

Straks word ik die oma van bijna 30 met r chocopasta-liedjes (want de jeugd van tegenwoordig heeft geen idee meer waar dat over gaat natuurlijk)

Maar die pasta en limo lijken me heerlijk
Op het conservatorium vertelde ik een keer over de duo penotti reclame tegen die 18jarigen die uit 1992 ofzo kwamen. Geloofden het ook niet

Lagen helemaal dubbel bij dat youtube filmpje
Hahaha gek he, voor onze generatie is dat zo iets bekends, maar voor hun helemaal niet.

Soms ben ik ook verbaasd als de cover van een liedje het ineens heel goed doet. Totdat ik bedenk dat 'de jeugd' het origineel niet eens kent.
dubbel
Choco succes / sterkte morgen!

Misschien ga ik donderdag naar die markt. Even kijken of ik nog energie over heb na morgen.
Ik moet echt slapen morgen tentamen.

Bedankt voor het leuke gesprek Moon, ben ik wel beejte van opgekikkerd

SUcces ook van mij choco morgen
Fijn Yellow

En ik vind het fijn om over de universiteit te praten, dan komt het op een vertrouwde manier wat dichterbij.

Ik heb het zo enorm groot en onbereikbaar gemaakt in mijn hoofd. Maar morgen ga ik er gewoon rondlopen

Heel veel succes met de tentamens!
Er is in juni nog een soort laatste voorlichtingsdag. Vorig jaar zou ik daar heen gaan maar toen ging t ff niet zo goed. Had ik me de dag ervoor zo vol gegoten met alcohol dat t niet meer lukte om heen te gaan.

En wat ik laatst ook al zei: dan denk ik bijna dat het nu ook wel niet zal lukken om één of andere reden. Dat de maand juni net zo gaat mislukken als vorig jaar.

Terwijl ik er gewoon wat moois van kan maken.
Nou ik wacht hier op de hulp van bailey vanaf het topic van MV. Kom maar door hoor.
Tja... ik vrees dat die vannacht niet meer gaat komen.

Misschien egoïstisch maar ik mis het kletsen in dat topic. Wilde even vragen hoe BAM haar dag was en vertellen wat ik gegeten had ofzo.

Snap dat dat nu geen prioriteit heeft maar ik mis het wel!
Ik ga weer weg hoor, maar bij zulke uitspraken gaan mijn nekharen recht overeind staan.

Ik ben niet achterlijk, ik heb alles, en iedereen aangeschreven, gebeld e.d. Mijn familie ook. en niks. Dus ga mij nou niet vertellen dat het gewoon kan, dat is gewoon niet waar. ik word echt boos.

Sorry, ik snap dat je je kletsen mist
En je mag hier ook altijd alles vertellen he
Dat was ook de reden dat ik die zin eruit pakte, uit haar post. Omdat ik van jou en van MV weet dat het niet waar is.

En bij MV is soms niet geheel duidelijk wat ze echt probeert en wat ze denkt geprobeerd te hebben. Maar van jou neem ik aan wat je zegt.

Okee, ik had bami gegeten. Al voor de derde dag, het was nogal veel.

En sukkel die ik ben ALWEER het gas aan laten staan. Ik moet het altijd checken van mezelf voor ik weg ga of voor ik naar bed ga. Maar het zou handig zijn als ik het vooral na het koken zou doen.

Kon gisteren ook al een gloeiendhete pan van t fornuis halen na een hele tijd, vandaag dus weer.

En sommige dingen zijn gewoon leuk om in twee topics te vertellen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven