Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Choco

Ik denk dat je heel gericht dat perfectionisme aan moet pakken. Met hulp dan. Ga eens kijken wat er gebeurt als je iets op 75% doet. Of als je anderen hun verantwoordelijkheid laat nemen en jij dat niet meer controleert.

Ik heb daarin veel geleerd van mijn vrijwilligerswerk. Loslaten van controle.

(Ho en nu bedenk ik ineens dat ik X had willen vragen als referentie voor als ik weer werk zocht. Shit dat kan nu ook niet meer. )

Herken het zelf ook wel, ik vond na een jaar ongeveer óf het werk niet leuk meer, óf ik had zoveel taken op me genomen dat ik veel te verantwoordelijk was geworden. Nouja één keer is dat gebeurd eigenlijk, maar dat was ook mijn eerste crash. Ik straal dan uit dat ik het allemaal wel kan en die collega's weten niet dat ik nachten wakker lag, weken lang.

Maar daar valt wel aan te werken denk ik. Dat is iets vrij 'oppervlakkig' vergeleken met de andere psychische problemen.
Misschien is het voor mij ook wel wat om naar die markt te gaan. Zie niet direct iets over studeren maar zoek ook een baan(tje) voor iig 1 dag per week en kan nog wel wat advies gebruiken.

(Hoe doe je dat met gaten in CV)

Weet niet hoe ik me donderdag voel, of ik dan energie heb. Maar kan t proberen.

Heb net trouwens de mails van vrijwilligerswerk ongeopend in een map gezet. Zal ze nog wel lezen maar dan 1 x per dag, of per 2 dagen. Dat ik er niet steeds mee bezig ben.
Choco, hoe gaat het nu?

Yellow, ik zag dat in een folder van de studie ook wat adressen staan. Stom is dat, ik zie dan door de bomen het bos niet meer en ga heel moeilijk denken. In plaats van dat ik even in die folder kijk...

Neem gewoon een kaartje mee met wat adressen morgen, en een tas voor folders.

En een lijstje met vragen voor de borrel.

Nog geen officiële gesprekken maar dan weet ik wel waar ik heen kan met mijn vragen.
egopost niks gelezen

Werd pas om 13.45 wakker (gebeld) ben wel druk bezig geweest sindsdien. Had wat gewonnen via vakantieveilingen en zag dat er wel geld was afgeschreven maar ik niks ontvangen had. Ben dus gaan bellen en dat is geregeld.

Heb gebeld voor mijn mobiele telefoon (beeldscherm is kapot) naar de verzekering en ik ben daar idd. voor verzekerd. Zodra betaling binnen is kan ik bellen voor afspraak dan komen ze telefoon ophalen, krijg ik een leentoestel en bellen ze als die klaar is om weer te ruilen.

Hadden een lening als tweede hypotheek waar ik nog geld van tegoed had. Heb gebeld waar het bleef en ben zojuist teruggebeld dat ze nog een andere printscreen nodig hadden dus heb dat gelijk gedaan.

Heb gebeld voor een nieuwe examendatum (ok dat had ik gisteren al gedaan) voor het lessen en heb nu de gegevens binnen gekregen. Eindelijk wat gedaan moet nog 1 dingen doen voor de hypotheek namelijk iets opsturen ga het gelijk zoeken en naar de brievenbus.

Ow ja ben ook nog bezig met nieuwe recepten inplakken vandaag. Stom he soms ben je vroeg wakker en doe je de hele dag niks en soms laat wakker en verzet je bergen.
Misschien voel je je gewoon uitgeslapen vandaag?

Goed bezig idd!
zo brief gevonden, getekend en ga ik zo posten. Dat kan idd. wel zijn Moon dat ik het gewoon nodig had.
Hm... open alsnog die mail van vanochtend en ben uitgenodigd voor de BBQ van de activiteit vrijdag van het v-werk. Mijn lichamelijke reactie zegt dat ik niet moet gaan: zit nl te bibberen.

Ben begonnen met een mail terug maar nog even opgeslagen in concepten. Degene die mij uitnodigt moet ik misschien niet opzadelen met het feit dat ik kwaad ben op X. Hij kan er niks aan doen.

Ik denk er even over na maar beter van niet, denk ik. Zal dan eerlijk in de mail zetten dat ik het fijn vind om even afstand te hebben.

(post is van kwartier geleden maar forum bleef hangen)
Wat me irriteert aan die mail: het gaat over 'even gezellig mee-eten'.

Nou, 'even' is niet aan de orde want ben sowieso een uur onderweg. (heen + terug)

En die man heeft geen flauw benul van waar ik nu doorheen ga (met studie enzo, kan hij ook niet weten) en dat ik niet meer zomaar even mee kan eten. Mede omdat ik kwaad ben op X.

Misschien maak ik midden in het proces van afstand nemen het mezelf erg moeilijk als ik daar ga eten. Even kijken nog, hoe ik daar over een paar dagen over denk.
Toch raar dan een humeur zo kan omslaan. Het mijne dan. Baal zelfs dat ik mijn ouders niet kan bellen, ze zijn op vakantie. Ze zijn echt superonhandig met mobiele telefoons, hebben er diverse thuis maar ik weet nooit welke ze bij zich hebben met welk nummer.

Maar ik wil ze verder ook niet storen (kan altijd broer vragen voor hun nummer, die weet het wel denk ik. Maar doe ik dus niet)

Zo even naar winkelcentrum.
(nu wil ik geen boodschappen doen omdat ik denk dat de buurman in de fietsenschuur is... maar vind dat tegelijk zo stom...)
Kon net een hele tijd helemaal het forum niet op gaat weer lekker hier.

Gaat het om een BBQ aanstaande vrijdag moon? Want dat is wel vrij kort dag. Ik denk dat je zelf het beste weet wat goed voor je is en daar moet je naar handelen. Kan me wel voorstellen dat je even moet nadenken.

Chooc, Meis hoe komt het toch dat het bij jou met zulke pieken en diepe dalen gaat he? Nou ja als je dit wist zou je er natuurlijk rekening mee houden. Sterkte!

De buurman is bezig met mijn voortuin en belde een uurtje geleden aan. Een andere buurman had een hekje gekocht en de vraag was of ik ook dat hekje wilde hebben want de rest van de buren deden het ook. Was vast niet duur zo rond de 50 euro. Nou ja voorruit dan maar wil ook een goede buur zijn. Komt die later naar me toe dat het 100 euro kost dat viel toch mee? Grr. ben dus weer 100 euro lichter maar ja een hekje rijker.
Pief paf poef
Chooc
Choco

Ik zie echt wel vooruitgang bij jou, in die twee jaar. Je doet het hartstikke goed.

En er is geen weegschaal van een goed mens krijgt minder ellende en een slecht mens meer. Zo werkt het niet in t leven. Het is zoals het is.

Wat maakt jou nu precies zo verdrietig? Dat je weer wordt herinnerd aan je jeugd?

Dat bevestigd wordt dat het echt niet goed was?

Of heb je het idee dat je iets voor je zus had moeten doen?

Jullie moeten allebei een proces door. Maar je gaat de goede kant op, echt. Je hebt alleen deze week even een dip, denk ik.
Ik was boodschappen doen en had ineens in mijn hoofd wat ik wou zeggen over die BBQ. Dus na t afrekenen ben ik buiten op een bankje gaan zitten en heb brief geschreven.

En nu denk ik: ik kan ook alleen zeggen dat ik niet kan. Zonder toelichting. Anders gaat deze man (Piet) zich ermee bemoeien of staat ie ineens op de stoep om dingen uit te praten en ik wil dat ff niet. Niet nu.

(IBI heb jouw post half gelezen, ga m nu echt lezen)
Nou IBI, lekker dan van dat hekje. Dat het ineens 2x zo duur is. Ik zou er niet blij mee geweest zijn.
chooc heb het niet gelezen maar een kan je volgens mij wel gebruiken.

Moon, als je niet gaat hoef je natuurlijk geen reden te geven. Hoi Piet, ik wil je even laten weten dat ik vrijdag niet kan maar bedankt voor de uitnodiging. Groetjes, Moon.

Maak het je niet moeilijker dan het al is.

Zo ik ga ff koken
Weet ik IBI. Maar ergens een keer zal ik wel moeten aangeven dat ik stop en waarom. Alleen is dat deze week niet het moment.
Hallo, kon niet op het forum.

Choco, ik herken het. En ik heb ook die dips dat ik me afvraag hoe of wat dan de rest van mijn leven enzo... Een dikke knuffel lieverd Ik hoop dat je je snel iets beter voelt

Ik kwam net mijn eerste ex (de Brit) tegen op de Dam?! Ik was helemaal overstuur, heb ook niets gezegd, hij zei ook niets hij lachte wel naar me, ik ben een AH ingerend. voel me nu zo stom. Had graag willen weten hoe het met hem ging .

Ibi, goed dat je alelmaal zaken hebt aangepakt vandaag. Echt stom van dat hekje, dat ze dat niet duidelijker zeggen van tevoren.

moon, fijn dat je de info gevonden hebt. Ik hoop dat het morgen heel erg leuk zal zijn
Ik kan me wel voorstellen dat je niet voorbereid was op je ex, Yellow. Jammer dat je nu niet weet hoe het met hem gaat.

Dank je, ik hoop ook dat het leuk zal zijn.

Merk dat ik nu alweer met mijn hoofd bij dat v-werk zit in plaats van bij de dag van morgen. Stom stom.

Ik moet later dit topic nog eens doorlezen en dan zie ik hoeveel energie het iedere keer kost.
Zat een heel bericht te typen godver kutforum

Moon, succes morgen iig, je kunt het! Probeer toch even met de UvA bezig te zijn

Ik voel me kut. Ik weet dat ik zeur, al een paar dagen. Ik voel me zo verdomd alleen. Door ex te zien voelde ik weer die vernedering van het in de steek gelaten worden, zomaar. Weg. En wat hield ik toch van hem. Duurde ruiim een jaar voor ik enigzins mezelf bij elkaar had geraapt. Was pas echt over toen ik volgende vriend kreeg. God, die Brit is mijn echte grote liefde
@yellow,

Ik heb ook problemen gehad met het forum erritant he.

Lijkt me moeilijk om ex zo ineens weer te zien en te beseffen dat hij, tot nu toe, je grote liefde is geweest.

Meis je zeurt helemaal niet hoor ik weet alleen niet zo goed hoe ik kan reageren. Heb voor Patrick nooit een echte relatie gehad en kan me dus niet zo goed inleven sorry.
ik kom even een brengen voor de dames hier die vandaag een k*tdag hebben. En een dubbele voor de dames die een k*tweek hebben.

En de rest krijgt een
Ga ze even naar Jong kijken gaat over zelfdoding onder jongeren. Benieuwd hoe ze dat in beeld gaan brengen. En dan daarna echt slapen morgen zeer vroeg op
*ego*

Hij doet het weer! Ik heb wel 1000 x geprobeerd in te loggen maar t werkte steeds niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven