Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Kep de hik, al een kwartier. Wie wil me laten schrikken..dat helpt altijd.
Ja hoor je mag alles weggooien, als je daarna alles weer nieuw koopt . Ik wil wel een designer huis hoor. Als jij om 0900 hier bent, dan ga ik weg naar bieb leren, en dan kom ik rond 2000 weer thuis, heb je genoeg tijd gehad lijkt me
Oo lekker patatje oorlog..
Voor chat

*te eng plaatje*
quote:Chatterly schreef op 18 juni 2011 @ 00:34:

Kep de hik, al een kwartier. Wie wil me laten schrikken..dat helpt altijd.

BOE!!

Adem inhouden kan ook helpen!!
Ik wil ook een patatje sate met uitjes... Mikhah waarom kom je hiermee hahaha

Tering wat een eng plaatje heb ik geplakt... ik schrik er zelf van.
Wow Yellowlove die van jou was pas echt schrikken hahaha!
Ja best erg he, ik hoop niet dat mensen al te erg schrikken, haal hem zo weer als chat geschrokken is. ...
quote:_yellowlove_ schreef op 18 juni 2011 @ 00:32:

OH en Mikhah, ik vond het gewoon leuk om te zeggen dat ik een oude ziel heb, klink ik ook weer interessant he Qua wijsheid zou je inderdaad een oude ziel kunnen zijn. Je bent in dit leven nog jong maar je geincarneerde ziel is al zovaak terug gekomen. Vandaar je kennis van zaken, je intelligentie en je inlevingsvermogen.
quote:_yellowlove_ schreef op 18 juni 2011 @ 00:35:

Voor chat

[afbeelding]Hahahhaa schrik me te pletter. Tis over.
Mag ik niet uitslapen yellow?
Ah mama chat wat lief van je

Lanvin helemaal in nu? hihi
En ik heb het plaatje niet gezien
Hihihi ja ik drijf ergens boven op een roze wolk..

Zit al te bedenken wat ik aan moet trekken..
Chat vind je dat niet pijn doen als je de hik hebt. Ik zorg altijd dat ik er zo snel mogelijk weer af kom. Dat is een groot glas water drinken en mijn neus dicht knijpen. Zelfde eigenlijk als je adem inhouden maar met water lukt me het beter
quote:Lanvin schreef op 18 juni 2011 @ 00:43:

Hihihi ja ik drijf ergens boven op een roze wolk..

Zit al te bedenken wat ik aan moet trekken..

Iets leuks!

Wat is je stijl?
Ik zou graag zn foto met jullie willen delen, maarja dat gaat helaas niet ivm privacy..
quote:Chatterly schreef op 18 juni 2011 @ 00:44:

[...]

Iets leuks!

Wat is je stijl?

Ik hou van een beetje netjes, en vrouwelijk.. maar niet te truttig Ik heb eeen nieuw leuk felroze colbertje, maar ik twijfel of hij dan niet denkt van 'Wow wie is die clown?' Het gaat allemaal om die eerste indruk he haha

Ik draag het liefst hakken op een date, maar omdat ik heb vernomen dat hij niet erg lang is, hou ik het maar bij platte schoentjes!
quote:mika65 schreef op 18 juni 2011 @ 00:43:

Chat vind je dat niet pijn doen als je de hik hebt. Ik zorg altijd dat ik er zo snel mogelijk weer af kom. Dat is een groot glas water drinken en mijn neus dicht knijpen. Zelfde eigenlijk als je adem inhouden maar met water lukt me het beterHandstand en dan een slok water helpt wel. Heeft met de stand van je middenrif ofzoiets te maken. Maar dat plaatje van Yellow hielp meteen.
quote:mika65 schreef op 18 juni 2011 @ 00:42:

En ik heb het plaatje niet gezien klik hier

het is wel echt eng....
quote:Lanvin schreef op 18 juni 2011 @ 00:44:

Ik zou graag zn foto met jullie willen delen, maarja dat gaat helaas niet ivm privacy..Beschrijf hem maar. Dan zeggen wij wel of het iets is
quote:Lanvin schreef op 18 juni 2011 @ 00:46:

[...]

Ik hou van een beetje netjes, en vrouwelijk.. maar niet te truttig Ik heb eeen nieuw leuk felroze colbertje, maar ik twijfel of hij dan niet denkt van 'Wow wie is die clown?' Het gaat allemaal om die eerste indruk he haha

Ik draag het liefst hakken op een date, maar omdat ik heb vernomen dat hij niet erg lang is, hou ik het maar bij platte schoentjes! Je moet idd niet boven hem uit torenen!
quote:_yellowlove_ schreef op 18 juni 2011 @ 00:47:

[...]

klik hier

het is wel echt eng....Was niet eng maar ik was er op verdacht nu
Ik schrok me echt te pletter. Zullen we even griezelen?
quote:Chatterly schreef op 18 juni 2011 @ 00:46:

[...]

Handstand en dan een slok water helpt wel. Heeft met de stand van je middenrif ofzoiets te maken. Maar dat plaatje van Yellow hielp meteen.Dat gaat me echt niet meer lukken hoor ik heb sinds woensdag al lage rugpijn dus geen handstand voor mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven