Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
niks gelezen behalve dan dat de wereld verneukt is. Hoera voor de verneukte wereld!!!

Ben dronken en thuis gebracht door de dochter van de man die is overleden. Zijn vrouw was er ook we hebben veel gezopen onder het mom: we drinken nu voor 2. Veel gejankt wat misschien niet zo leuk was voor het bruidspaar.

In de auto moest ze huilen en overgeven en zei heel de tijd: sorry. IBI het is ook nog zo vers voor jou en ondertussen zijn naam jammerd. Ze zei ook nog: toch is het anders want wij waren 25 jaar getrouwd. Volgens mij bedoelde ze dit ze dit mij ook gunde en niet dat het van haar nu erger was. Ben net thuis en ga nog ff wat verder drinken voel nu nog te veel en dat wil ik ff niet
oeps daar ging mijn drankje over de bank. ach ruim het morgen wel verder op. Nu is het zaak meer drank in te schenken.
oeps daar ging mijn drankje over de bank. ach ruim het morgen wel verder op. Nu is het zaak meer drank in te schenken.
wat zijn jullie stil! Aan het slapen? Verstandig zou ik ook moeten doen. Maar wil niet slapen helemaal alleen in dat grote bed. Nog ff en ik moet mensen bellen omdat ik verdwaald ben helemaal alleen in dat bed.
ben ik weer. Telkens zie ik het topic in de top 10 staan en denk dat er iemand gereageerd heeft maar dan ben ik het zelff. Zucht Begin moe te worden.
haha doe ik het weer
het regent het regent maar IBI die word niet nat. Die ligt keurig in beeeeeedje met haar blote gat.
waren weer forum problemen dacht ff dat ik jullie ook kwijt was maar dat was niet zo
poeh ben misselijk
quote:SanneK schreef op 18 juni 2011 @ 00:20:

Hoe kan ik ibi nou vergeten? Hoop dat de bruiloft gezellig is.

boeh jij vergeet mij!!!

ben idd. 27 en ben van plan dat te blijven. Hoe kan ik ouder worden en Patrick niet? Nee voor eeuwig 27 vind ik best.

Ow wat ben ik misselijk zeg!
Goeie morgen allemaal. Ben gisteren knock out gegaan door de moeheid en voel me nu nog niet fris en fruitig. Is ook stom weer buiten, dus fa rustig opstaan.

Ibi, hoop dat je lekker uitslaapt vandaag en het gisteren toch ook wel gezellig heb gehad.

Yellow, zie je me al opruimen?
Zo ibi was lam vannacht.. Ik hoop dat je geen kater hebt!

Nee Sanne ik zie niks!!! Ben net wakker zo aan de studie
er is nog iemand wakker. Sorry yellow, lig nog in bed. Morgen op tijd eruit, want volle dag. Maar vandaag hoeft er niks. :-)
Goede morgen meisjes! Wat een storm, bah het lijkt wel herfst.

Iebel dronken geweest! Kan het wel een beetje uit je posts opmaken haha. Hopelijk geen kater! Dat die vrouw naar een bruiloft gaat joh. Haar man staat nog boven aarde toch? Ik vind dat eerlijk gezegd not done. Maar ach dat vind ik, en ben wat die dingen betreft misschien wel zwaar op de hand.

Fijne dag allemaal!
Wat voor haar werkt toch Chat? Als zij daardoor 1 minuut minder overweldigend verdriet heeft gehad, dan gun ik dat haar.

Ik moet studeren

maar ik zit in bed.
Ja tuurlijk. Het is ook geen veroordeling. Ik ben gewoon wat ouderwets hier in. Opgevoed en ingeprent wat goed en fout is. Daar kom je niet meer vanaf.
Studeren kan ook in bed
Kan, maar het gebeurt nog niet.... Ik ga zo echt beginnen!!!
Ik ga zo echt opstaan!
Ben je al aan het studeren yellow? Ik zit aan mijn 'ontbijt'.
nee

Om 1 uur!!
Moet ik je straks overhoren?
Ja doe maar, ik ben bezig met studeren hoor!!
Welke vak ben je mee bezig? Dan lees ik me even in. Hier komt het met bakken uit de lucht. Tijd voor lunch!

Tja ze wilde afleiding wat ik me wel voor kan stellen en daarnaast zouden ze beide daggasten zijn geweest enorm goede vrienden van het bruidspaar. Ik snap haar wel. Misschien zou ik het ook gedaan hebben. In alle chaos ff normaal.

ben net wakker nergens last van. Overigens nog nooit last gehad van een kater wat wel fijn is niet dat ik zo vaak dronken/lam ben.

Yellow, ben je hard aan de studie inmiddels?

Ik ga zo maar eens mijn bed uit en kijken of ik nog gebeld ben heb telefoon beneden laten liggen. Ben benieuwd of ik er een hele erge troep van heb gemaakt gisteren nou ja we zullen het zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven