Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Dat ik niet reageer op de serieuze dingen is omdat ik moe ben. Vind t heel gezellig dat we een paar nieuwelingen hebben hoor
En ik lag me stuk om Ibi's kapotte aaifoon..

Dopjes

(let maar niet op mij, doe ik ook niet vandaag )
quote:chocolover schreef op 26 mei 2011 @ 23:51:

En ik lag me stuk om Ibi's kapotte aaifoon..

Dopjes

(let maar niet op mij, doe ik ook niet vandaag )Met jou gaat het wel weer redelijk he choc? Ik zie je tegenwoordig veel lachen. Dat is fijn!
Ja erg hè chat. Kreeg van de week wel een brief van de verzekering dat ik nog moest betalen bleek dat ze het van Patrick zijn rekening af hadden proberen af te schrijven. Heb nu dus eindelijk de gegevens en heb ze gelijk gebeld en zodra het geld binnen is kan ik een afspraak maken dat ze hem komen halen krijg vervangend toestel en valt binnen de verzekering gelukkig
Choco was het nog wel ok met hubbie?
Haha chat, ik moet wel! Ik ben gister goedgekeurd geloof ik. Hilarisch toch?

(Komt omdat ik over 2 weken op vakantie ga. Ik ben al in de zomerstemming )
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 mei 2011 @ 23:40:

Panter wat heeft je huisarts wel voor je kunnen betekenen?

Wat klote dat je ex je niet met rust laat!

Hier zijn ook veel vrouwen die laat wakker zijn of juist in de avond de behoefte hebben om te schrijvn je bent altijd welkom

IBI, dankjewel!

Ja het is te erg voor woorden. Ik had wel verwacht dat hij mijn besluit de relatie te stoppen niet echt leuk zou vinden, alleen dit had ik niet gedacht. zal later misch meer over vertellen (btje bang voor herkenbaarh geworden ivm deze omstandigheden dus)

Heb jouw verhaal ook btje gelezen hier op jullie topic. Ik heb vreselijk veel respect voor je enorme doorzettingsvermogen.
quote:chocolover schreef op 26 mei 2011 @ 23:54:

Haha chat, ik moet wel! Ik ben gister goedgekeurd geloof ik. Hilarisch toch?

(Komt omdat ik over 2 weken op vakantie ga. Ik ben al in de zomerstemming )Heerlijk meid. Dat je goedgekeurd bent en op vakantie gaat. Waar gaat de reis heen?
Ik ben blij weer wat te werken Sanne. Heb ik soms het gevoel nog ergens nuttig te zijn.

Haha ja dopjes zag ik net nog wel had het gauw aangepast maar blijkbaar toch te sloom

*handig hoor kapote iPhone dan ligt het gewoon daar aan ipv aan de wijn*
Ha Yellow, uiteraard!

Ik had lekker gekookt en net hebben we jurassic park gekeken dus hij is in zn nopjes. Tis echt net een klein kind

(Ik ben zo vervelend vanavond! Komt door dat wok troep haha!!)
Ik gooi Twente (voetbal gezien dan) er nog even bij!

Geen idee welke impact het precies heeft. Het gemis is er wisselend. Het feit dat het zelfmoord was, heb ik volgens mij al snel een plek gegeven. Maar op dit soort momenten zou ik wel graag 'ervaringen' uitwisselen.
Ibi ben je lam

Wat een avond zo op het topic zeg...

Mikhaah waar ben je?
Het erge is dat ik van de week iPhone heb laten vallen op de stoep en de ster alleen maar groter is geworden oeps
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 mei 2011 @ 23:54:

Ja erg hè chat. Kreeg van de week wel een brief van de verzekering dat ik nog moest betalen bleek dat ze het van Patrick zijn rekening af hadden proberen af te schrijven. Heb nu dus eindelijk de gegevens en heb ze gelijk gebeld en zodra het geld binnen is kan ik een afspraak maken dat ze hem komen halen krijg vervangend toestel en valt binnen de verzekering gelukkigNou, maar goed dat je een vervangend toestel krijgt. Hoe moet het anders, onderweg, in bed etc moet je toch ff het internet op kunnen. Het eerste wat ik doe als ik mn ogen open 's morgens. Op de aaifoon!
Nee hoor niet lam maar wel lekker ontspannen
quote:chocolover schreef op 26 mei 2011 @ 23:49:

Hoi Sanne en panter, welkom.

Ik ben chooc en ik ben vervelend vandaag

Thanx!

ik ben ook heel vaak vervelend, schept n band?
Sanne ik heb mijn moeder nog. Ik ben wel mijn broertje verloren. Ik weet niet zo goed wat ik daar precies over kan vertellen . Ik was eerst kapot van verdriet, en heb het toen jaren weggestopt, omdat ik het gewoon niet aankon. En als ik heel eerlijk ben doe ik dat nog.
Ja precies chat laatste wat ik doe als ik slaap is jullie vervelen en daar begin ik met het opstaan direct weer mee. Haha moet dan toch aan Patrick denken die vond dat ik te veel op Viva zat dus afgesproken laptop niet meer mee te nemen naar bed. Maar ja toen kreeg ik een iPhone en ja dat is toch echt geen laptop haha dat gezicht van hem toen ik dat tegen hem zei goud waard echt waar
De Dominicaanse Republiek chat. Daar waar nu de cholera is uitgebroken
Hmm.. Accu heeft nog 3%, misschien maar als teken zien om eigen accu op te gaan laden. De rest hier nog een goede nacht. Bedankt voor het welkom en tot snel.
Gezellig panter (ik schreef al partner )
quote:Moonlight82 schreef op 26 mei 2011 @ 23:51:

Dat ik niet reageer op de serieuze dingen is omdat ik moe ben. Vind t heel gezellig dat we een paar nieuwelingen hebben hoor Moon, is geen probleem don't worry.
Iebs! Dat heb ik ook met MM gehad!
Dag sanne! Tot snel weer, dan zal ik normaal doen Trusten!
Slaap lekker Sanne Tot snel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven