Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
De action ook daar? Geweldig. Ik ga er asap weer heen dan!

Zijn er nog meer winkelcentra in HV dan? Zo groot is dat durp toch niet?
quote:panter308 schreef op 26 mei 2011 @ 23:33:

*ego alert*

Ladies daar ben ik weer.. Ik zal even serieuze achtergrond info geven.

- Ik ben een vrouw, begin dertig

- Bekend met depressies, angsten (en nog meer maar dat komt later vanzelf)

- Sinds kort single na heftige relatie (3.5 jaar) met een man die ik moeilijk kon loslaten maar wel moest loslaten. Ik was ong. een maand terug dusdanig uitgeput dat ik dood wilde. Ben - gelukkig -naar de huisarts gestapt, die wilde me laten opnemen, maar ik wilde niet.

- Laatste halfjaar zit ik vnl. thuis, weinig activiteit vanwege situatie thuis. Nu zit ik nog veel thuis, ben nog ziek en oververmoeid. Ex blijft stalken, vandaar zoek ik vaak mijn afleiding oa hier op het forum.

- Vaak nog laat wakker dus hierbij biedt ik me aan.

x panterMeisje toch. Het is niet niks wat je voor je kiezen krijgt. Verstandig dat je naar de huisarts geweest bent.
Dorp dorp? Is onderdeel van de grote stad hoor!

er zitten nog wel een paar winkels her en der maar de BB is wel de grootste (en 5 min max fietsen van mijn huis af das wel fijn)
Panter wat heeft je huisarts wel voor je kunnen betekenen?

Wat klote dat je ex je niet met rust laat!

Hier zijn ook veel vrouwen die laat wakker zijn of juist in de avond de behoefte hebben om te schrijvn je bent altijd welkom
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 23:13:

Hier heb je geen Hoogvliet.

Sterker nog ik ben nog nooit in een Hoogvliet geweest

Panter lief van je, ik vind jou ook een topper! Je hebt mijn hart gestolen toen je zei dat mijn ex moest optiefen

Mikhaah Jij nog spannende avonturen beleefd?

Chat, idd ik dus ook soms iets te hevig en dat kost iets teveel enrgie. Moet dus leren naar mn lichaam te luisteren (en naar mn intuitie wat betreft mannen...)

Yellow, jij hebt mijn hart ook gestolen

ik ga ff bijlezen ben zo terug

wat een up tempo ineens hier!!!

xx
Panter, heftig hoor. Hoop dat je snel wat stabiliteit vindt.
En IBI: denk dat je wel gelijk hebt. Morgen even kijken hoe het voelt.
Sanne, je moeder is overleden? Ik vind dat wel een concreet probleem...
.. ik vind het eigenlijk een reuze idee van dat intellectuele cafe, ff serieus, wie is voor?

locatie?

....
Sorry Sanne, dit had ik al tijd geleden getikt ^ maar niet op verzenden gedrukt kennelijk

Moon, ik denk idd dat je gewoon het beste morgen kunt kijken hoe je je voelt. Vind het lastig iets te zeggen, want je leek er zo klaar mee....

Panter Je bent door voor de volgende ronde in dit topic
Zal mezelf ook maar even kort voorstellen. Ik word hier meestal ieb of ibi genoemd dus voel je vrij. Ben 27 jaar, voor mijn 20 ste zijn zowel mijn vader als moeder overleden. Ben daarna bekend geraakt met depressies. Vorig jaar ben ik met mijn man verhuisd naar ons koophuis en ben ik begonnen met mijn huidige baan. Afgelopen dec. Is mijn man overleden aan leukemie. In jan, heb ik te veel pillen geslikt en werd ik op de ic wakker. Kort opgenomen geweest en nu Ben ik zachtjes aan weer begonnen met werken. Ben hier vrij veel te vinden
Amsterdam
@panter, sterkte! Hoop dat je snel wat rust kunt vinden om weer wat op te laden.

@yellow. Ja, ruim 6 jaar geleden omdat ze het allemaal niet aankon. Ben gewend dat ik altijd de stabiele (positieve, vrolijke) factor in de fam ben. Maar omdat het 6 jaar geleden is gebeurd, zie ik het nu niet als concrete aanleiding. Maar misschien komen dipjes niet altijd door actuele situaties.
En spuit 12 ister ook hoor

Lekker kaasje bij de mosterd?
Ha chooc ik stem voor Rotterdam! (go feyenoord )
Ghe Iebs, zal je het eerst moeten leren spellen *steekt tong uit*
Jeetje Sanne das niet niks! Maar ja dat weet je zelf ook. En nee dipjes hebben zeker niet altijd te maken met actuele situaties. Kan ook bv. Onverwerkt verdriet zijn of andere emoties (en nog andere duizenden redenen)
Stomme rotte kapotte iPhone grrr
quote:SanneK schreef op 26 mei 2011 @ 23:46:

@panter, sterkte! Hoop dat je snel wat rust kunt vinden om weer wat op te laden.

@yellow. Ja, ruim 6 jaar geleden omdat ze het allemaal niet aankon. Ben gewend dat ik altijd de stabiele (positieve, vrolijke) factor in de fam ben. Maar omdat het 6 jaar geleden is gebeurd, zie ik het nu niet als concrete aanleiding. Maar misschien komen dipjes niet altijd door actuele situaties.Zes jaar is niet recent, maar toch ook niet echt verleden tijd. Mijn moeder is 20 jaar geleden overleden. Ik had twee kleine kinderen en heb het gevoel dat ik aan rouwen nooit toegekomen ben. Het zou me niets verbazen dat mijn angsten daar vandaan zouden kunnen komen. Ik mis mijn moeder best nog vaak.
Hoi Sanne en panter, welkom.

Ik ben chooc en ik ben vervelend vandaag
quote:Chatterly schreef op 26 mei 2011 @ 23:36:

[...]

Meisje toch. Het is niet niks wat je voor je kiezen krijgt. Verstandig dat je naar de huisarts geweest bent.

Gelukkig heb ik dat gedaan idd. Ik heb ook gesprekken met psycholoog (al tijdje, met tussenpozen) En ik ben ook hier gaan schrijven toen ik geen uitweg meer zag ivm die relatie. Hoe gek het missch klinkt, maar dat heeft me enorm geholpen om door te zetten wat betreft ex.

Chat, goed dat je de stap ook hebt gezet naar een psycholoog. Als je een goeie treft waar het n beetje mee klikt dan kun je er veel aan hebben.

..wweer ff bijlezen...
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 23:43:

Moon, ik denk idd dat je gewoon het beste morgen kunt kijken hoe je je voelt. Vind het lastig iets te zeggen, want je leek er zo klaar mee....

Ja dat laatste is ook wel weer zo. Ben ook wel iets te extreem in die dingen af en toe.

Hoewel ik steeds in mijn hoofd heb gehouden dat ik nog wel kon gaan kijken daar (even kort) en ook niks anders heb gepland morgenavond.

Nah ik kijk hoe t morgen voelt en als ik nog mail krijg dan kan dat ook nog invloed hebben.

(betekent niet dat ik dan weer volop mee ga doen met dingen, ik kom als toeschouwer)
Ibi optiefen met Feyenoord (oh zei ik dat echt, ja dat zei ik echt) AJAX

Sanne, ik ben geen psycholoog , maar ik kan me eigelijk toch voorstellen dat dat wel een hele heftige impact op je leven heeft gemaakt

Choco

Panter, ik heb tentamens, dus ik kan nu niet. Ik laat het je weten wanneer ik tijd heb (ik doe echt nauwelijks wat, vooral studeren of helemaal niks en zwelgen in zelfmedelijden)
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 mei 2011 @ 23:49:

Stomme rotte kapotte iPhone grrrZit je nog steeds met dat ding met een ster in dat glas? Kun je niet naar Carglass
Jeetje ibi, wou nu dat ik de knuffelsmiley had.. Dat zijn wel heel veel heftige gebeurtenissen dicht op elkaar! Denk dat er weinig mensen zich daar goed staande bij zouden houden.

Hoe voelt het om weer wat te werken nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven