Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Ha... de mist trekt weer op. Ik voelde me net een beetje 'mistig', weet er geen ander woord voor. Zo'n heel wazig hoofd en daarom kon ik de buurman ook ff niet verdragen.

Voel nu dat t beter wordt, kan ik straks toch boodschappen doen.
Ha... de mist trekt weer op. Ik voelde me net een beetje 'mistig', weet er geen ander woord voor. Zo'n heel wazig hoofd en daarom kon ik de buurman ook ff niet verdragen.

Voel nu dat t beter wordt, kan ik straks toch boodschappen doen.
Zo ben even naar t dorp gefietst. Heerlijk langs een aantal winkeltjes gelopen. Zodra het uitverkoop is ga ik er eens naar binnen (t zijn dure winkels daar)

Supermarkt vond ik minder prettig. Ik ga liever s avonds al het rustiger is, maarja, dan eet ik weer zo laat.

En t waaide echt zo hard. Ik had terug tegenwind, ben aan alle kanten bezweet.

Nouja beweging genoeg dus voor vandaag
Goed bezig Moon!

Misschien juist een keer in de ochtend naar de supermarkt? Als een goede start van de dag activiteit?

Fijn dat de mist opgetrokken is

Mijn h op mijn toetsenbord doet stom
Ja ik had me al een paar keer voorgenomen s ochtends boodschappen te gaan doen. Maar doe t steeds niet. Het is wel een goed idee in ieder geval!

Hoe is/was jouw dag?
ik zit me nu al zo zenuwachtig te maken voor woensdag want dan moet ik er echt om 7 uur uit om op tijd bij de cursus medicatie delen te zijn ben zo bang dat ik weer mijn bed niet uit kan. Ga wel vragen of zus me belt en ga extra vroeg naar bed.

Moon, fijn dat de mist is weggetrokken maar wel erg jammer dat het er was.
Ja t is een vreemd fenomeen. Voelt ook echt als iets lichamelijks. Even heel wazig hoofd... maar gelukkig was t daarna ook weer weg.

Ja kan me voorstellen dat je bang bent je te verslapen. Verstandig dat je je zus hebt 'ingeschakeld'.

Misschien als je echt je bed uit MOET, dat het dan beter gaat?
Ibi, denk dat het goed is als zus belt als extra steuntje in de rug!

Heb je zin in de cursus? Moest je al iets leren van tevoren, of is het alleen die dag?

(ik ben zo benieuwd naar mijn spiegeltje en kraaltjes )

Moon, een goed begin is het halve werk

Mijn dag was niet goed, maar ook niet superslecht. Nog wat gestudeerd, maar merk dat ik klaar ben met het hele onderwerp. Mijn hoofd zit propvol, en ik heb er genoeg van. Hoop dat het snel woensdag is en ik die kennis eruit kan gooien.

Veder wel nog wat gehuild, maar moet ook ongesteld worden.

Kunnen jullie mij daar aan herinneren (ik ben serieus) rond de 20e als het heel slecht met me gaa, dan heb ik ook PMS, dat maakt het erger, maar dat vergeet ik altijd, en als ik dan weet dat het PMS is voel ik me alweer beter
zal er proberen aan te denken Yellow (PMS bedoel ik).

Heb al een opdracht gemaakt en gemaild naar docent en heb een reader die ik moet doorlezen. Ben op ongeveer de helft dus moet nog wel ff. Hoop dat ik hem makkelijk vind weet al niet meer waar ik het gelaten heb.

Heb zowaar echt gekookt, mijn smoothie klaargemaakt en alles alweer in de vaatwasser gezet en die aangezet. Stom dat ik tevreden kan zijn over zulke stomme dingen.
Nou dat laatste vind ik niet stom hoor IBI. Ik herken het heel goed. (behalve dat ik alleen gekookt heb en de afwas nog overal staat )

Ik hoop dat ik ook aan je PMS zal denken Yellow. Maar kan niet beloven dat ik er aan denk (20 juni, 20 juni!)

Wat is er met een spiegeltje en kraaltjes?
Ibi gaat een spiegeltje en kraaltjes voor me regelen omdat ik een zielig negertje ben

EN iebs, helemaal niet stom hoor. Ik geef mezelf soms een knuffel als ik iets goeds gedaan eb
Ik heb de UVA gemaild!
Goed zo!

Met wat.... Heb je al een richting gekozen?
quote:_yellowlove_ schreef op 23 mei 2011 @ 19:43:

Ibi gaat een spiegeltje en kraaltjes voor me regelen omdat ik een geen zielig negertje ben

EN iebs, helemaal niet stom hoor. Ik geef mezelf soms een knuffel als ik iets goeds gedaan eb
Ibi

Ik ben sowieso geen tje Ik ben echt gegroeid, en niet in de lengte.Maar goed , working on it.
Yellow, de richting die ik al op t oog had. Ik heb de studievereniging gemaild of zij mij kunnen vertellen wat er nog mogelijk is qua meelopen / voorlichting.

Ik weet de weg nog niet tussen alle studiecoordinatoren/opleidingscoordinatoren/decanen/studieadviescentra en weet ik veel.

Er zal denk ik ook niemand zijn die antwoord weet op al mijn vragen (ook ivm ziekte etc) Maar ik moet ergens beginnen.
goed dat je een eerste stap hebt gezet Moon!

zit tv te kijken en telkens word ik overvallen door tranen. Het is allemaal zo fout ik wil zo graag bij hem zijn en ik wil ook dat ik niet heel de tijd moet huilen en maar doen of het goed gaat verdomme ik baal van mezelf.
Lief Ibitje Laat je tranen maar lopen, het is ook allemaal heel erg ellendig

Moon, goed dat je gemaild hebt hoor (ik ben wel alweer vergeten wat het ook alweer was..) Ik hoop dat je snel reacties krijgt
IBI

Ik weet niet of ik het gezegd had Yellow. Maar anders mail ik t nog wel eens.

Zo maar even de afwas opruimen. In t kader van betere huisvrouw worden...
Ik was vandaag niet lekker. Gespuugd ook nog zelfs.

Weekend was te druk en woensdag de keuring. Zit er toch best mee geloof ik. Mag ik daar morgen met jullie over forummen? Even een realiteitscheck?

Ik ga nu douchen en naar bed. Aspirientje en valeriaan ingenomen dus slaap hopelijk goed. Tot morgen dames
Succes met afwassen Moon.

Slaap lekker chocolover

Tuurlijk mag je het morgen met ons hebben over de keuring!
*ego, ik reageer zo op Choco*

Ik had nu al mail terug van studievereniging. Meelopen kan niet meer maar er is nog wel een soort voorlichtingsdag. En ik ben altijd welkom op t kantoortje van de vereniging (maar doen dan) en op de borrel van de studie.

Dat laatste is meteen wel een sprong in t diepe, dat moet ik maar doen dan deze week. Volgende week kan ik nl niet en anders is t alweer bijna vakantie bij de universiteit.

Wel fijn dat ik een naam heb, contactgegevens zegmaar. En dat diegene zo snel reageert.

Bibber.... nu wordt het echt....

Dus woensdag moet ik heen. Vind ik.
Ibi

Das k*t Choco als je moet overgeven. Hoop dat jij je morgen beter voelt

Moon voel jij je nu een betere huisvrouw *gaat er vanuit dat de afwas is opgeruimd*

En, hoe voelen we ons allemaal vandaag
He bah Choco. Misschien had je een day-after, wat ik gisteren had. En tegelijk een soort day-before.

Wat spannend met die keuring. Tuurlijk mag je erover forummen. Ik hoop dat het goed gaat allemaal en dat er iets gunstigs uitkomt.
Mika, wel beter huisvrouw in de zin dat ik nog iets gedaan heb vanavond. Vaak denk ik s avonds: ja ik ben nu moe, komt morgen wel.

Heb niet alle afwas gedaan maar wel een deel. Ja dat voelt wel goed .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven