Goede dag, slechte dag .. Deel 3
maandag 23 mei 2011 om 22:59
Ik realiseer me net iets. Als er niks raars gebeurd was met vrijwilligerswerk had ik t deze week druk gehad daarmee, aangezien komend weekend een activiteit is.
Dus doordat ik me teruggetrokken heb, heb ik nu de mogelijkheid woensdag naar de universiteit te gaan.
Ik realiseer me nu dat dat echt een heel goede beslissing geweest is.
En dat ik X eigenlijk dankbaar moet zijn voor zijn onredelijke gedoe
Yellow, jammer, geen duo-penotti meet woensdag....
Dus doordat ik me teruggetrokken heb, heb ik nu de mogelijkheid woensdag naar de universiteit te gaan.
Ik realiseer me nu dat dat echt een heel goede beslissing geweest is.
En dat ik X eigenlijk dankbaar moet zijn voor zijn onredelijke gedoe
Yellow, jammer, geen duo-penotti meet woensdag....
maandag 23 mei 2011 om 23:00
Met mij gaat het wel goed maar ik merk wel nu dat ik niet werk dat ik snel in het oude gedrag val. Dus laat naar bed en laat opstaan. En je mist toch ook een stukje sociaal bezig zijn. Dus contact met mensen. Ik hoop dat ik snel iets van dat mens hoor
En ik heb mezelf verwent door vandaag eens weer naar de kapper te gaan. Word je ook gelijk een ander mens van hoor. Ben nu weer een mooi dientje
En ik heb mezelf verwent door vandaag eens weer naar de kapper te gaan. Word je ook gelijk een ander mens van hoor. Ben nu weer een mooi dientje
maandag 23 mei 2011 om 23:10
Ik vind kort idd niet altijd even mooi. Maar bij jou staat het vast FANTASTISCH aangezien je ook FANTASTISCH bent.
Ik voel me idd wel actiever nu ik weer studeer enzo, helpt wel dat je je bed uit moet omdat het soort van moet van iemand anders ofzo .
EN moon, ik denk dat we dan opgepakt worden voor discriminatie wahhahaa
Ik voel me idd wel actiever nu ik weer studeer enzo, helpt wel dat je je bed uit moet omdat het soort van moet van iemand anders ofzo .
EN moon, ik denk dat we dan opgepakt worden voor discriminatie wahhahaa
maandag 23 mei 2011 om 23:16
maandag 23 mei 2011 om 23:20
IBI, wel een goed idee hoor
Nee ik dacht er wel aan om m over een tijdje echt te gaan bedanken omdat hij me precies het zetje heeft gegeven dat nodig was.
Ik denk dat ie daar wel gemengde gevoelens bij zal hebben want ze zijn me wel 'kwijt' natuurlijk. Weet bijna zeker dat zij er net zoveel verdriet van hebben als ik. (Misschien zelfs wel meer omdat ik er iets moois voor terug krijg als ik ga studeren of andere leuke dingen doen in vrije tijd - en zij mij wel gaan missen maar niks positiefs overhouden)
Nee ik dacht er wel aan om m over een tijdje echt te gaan bedanken omdat hij me precies het zetje heeft gegeven dat nodig was.
Ik denk dat ie daar wel gemengde gevoelens bij zal hebben want ze zijn me wel 'kwijt' natuurlijk. Weet bijna zeker dat zij er net zoveel verdriet van hebben als ik. (Misschien zelfs wel meer omdat ik er iets moois voor terug krijg als ik ga studeren of andere leuke dingen doen in vrije tijd - en zij mij wel gaan missen maar niks positiefs overhouden)
maandag 23 mei 2011 om 23:23
maandag 23 mei 2011 om 23:24
maandag 23 mei 2011 om 23:34
Vroegah... was alles betah....
Yellow, mag ik jou iets vragen over de universiteit? (indien nee, onderstaande negeren)
Ik wil wat vragen stellen over studeren met een ziekte, maar voordat ik me evt inschrijf. Dan ben ik dus nog studiekiezer.
Weet jij bij welke persoon of infobalie ik dan moet zijn? Ik kom via internet op verschillende 'informatiebalies' uit.
Kan t ook aan dat meisje vragen van de email, maar wil liever nog niet over ziekte beginnen bij die mensen.
Yellow, mag ik jou iets vragen over de universiteit? (indien nee, onderstaande negeren)
Ik wil wat vragen stellen over studeren met een ziekte, maar voordat ik me evt inschrijf. Dan ben ik dus nog studiekiezer.
Weet jij bij welke persoon of infobalie ik dan moet zijn? Ik kom via internet op verschillende 'informatiebalies' uit.
Kan t ook aan dat meisje vragen van de email, maar wil liever nog niet over ziekte beginnen bij die mensen.
maandag 23 mei 2011 om 23:43
Ik vond negerzoen dan wel weer hinderlijk, stomme grapjes die ik daar altijd over moest horen of dat er weer onbekenden met zo'n doos negerzoenen kwamen aanrennen naar me in de supermarkt en dan lachen he met zn allen
Voor dat soort vragen moet je meestal bij de decaan zijn Moon. Maar je moet dan altijd eerst naar de studieadviseur van je opleiding, die kan je doorverwijzen (het hangt er een beetje vanaf wat je wilt weten, preventief, of als het al gebeurd is e.d. De studieadviseur staat er het dichtste bij )
linkje UvA
Voor dat soort vragen moet je meestal bij de decaan zijn Moon. Maar je moet dan altijd eerst naar de studieadviseur van je opleiding, die kan je doorverwijzen (het hangt er een beetje vanaf wat je wilt weten, preventief, of als het al gebeurd is e.d. De studieadviseur staat er het dichtste bij )
linkje UvA