Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
He Moon een deel telt niet
Moon, woensdag heb ik 2 tentamens anders had ik je gaarne ondersteund op de UvA

Hoest met jou vandaag Mika?
zo das al snel dat je een reactie terug hebt. Zo daar ook van onder de indruk zijn.
Ik realiseer me net iets. Als er niks raars gebeurd was met vrijwilligerswerk had ik t deze week druk gehad daarmee, aangezien komend weekend een activiteit is.

Dus doordat ik me teruggetrokken heb, heb ik nu de mogelijkheid woensdag naar de universiteit te gaan.

Ik realiseer me nu dat dat echt een heel goede beslissing geweest is.

En dat ik X eigenlijk dankbaar moet zijn voor zijn onredelijke gedoe

Yellow, jammer, geen duo-penotti meet woensdag....
Met mij gaat het wel goed maar ik merk wel nu dat ik niet werk dat ik snel in het oude gedrag val. Dus laat naar bed en laat opstaan. En je mist toch ook een stukje sociaal bezig zijn. Dus contact met mensen. Ik hoop dat ik snel iets van dat mens hoor

En ik heb mezelf verwent door vandaag eens weer naar de kapper te gaan. Word je ook gelijk een ander mens van hoor. Ben nu weer een mooi dientje
leuk hoor Mika! Wat voor kapsel heb je genomen!

Moon, zo zie je maar weer, ondoorgrondelijke wegen enzo Ja, ik had graag in onze duopenotti regenton outfits de song willen peformen op de dam, maar woensdag gaat helaas pindakaas niet
Hahahaha wat zou dat leuk zijn! Andere keer doen we t
Leuk Mika, een nieuw kapsel!

Ik herken het hoor, laat naar bed, laat opstaan. Ik word gewoon wat slomer als er niks moet.
Ik heb het altijd kort Yellow, vind jij niet zo leuk geloof ik.

duopenotti twee kleuren in een pottie
quote:Moonlight82 schreef op 23 mei 2011 @ 23:07:

Leuk Mika, een nieuw kapsel!

Ik herken het hoor, laat naar bed, laat opstaan. Ik word gewoon wat slomer als er niks moet.Yes idd, als je iets moet doen word je eigenlijk ook wel wat actiever
Ik vind kort idd niet altijd even mooi. Maar bij jou staat het vast FANTASTISCH aangezien je ook FANTASTISCH bent.

Ik voel me idd wel actiever nu ik weer studeer enzo, helpt wel dat je je bed uit moet omdat het soort van moet van iemand anders ofzo .

EN moon, ik denk dat we dan opgepakt worden voor discriminatie wahhahaa
Discriminatie? in de jaren 80 mocht het zelfs op TV!

(nu zou zo'n spotje idd niet meer kunnen denk ik)
mika, kan me voorstellen dat je ritme gaat vervagen wanneer je geen werk hebt dat had ik ook toen ik volledig in de ziektewet zat.

Moon, eigenlijk zou je hem een bedankmailtje moeten sturen (geintje) maar het zou zomaar kunnen dat hij je onbedoeld een goede kant op hebt gedreven.
Voel je je weer iets beter iebs?

Ik heb zin om iets avontuurlijks te doen, maar ja, ik zit thuis, dus hoe avontuurlijk gaat het worden he
IBI, wel een goed idee hoor

Nee ik dacht er wel aan om m over een tijdje echt te gaan bedanken omdat hij me precies het zetje heeft gegeven dat nodig was.

Ik denk dat ie daar wel gemengde gevoelens bij zal hebben want ze zijn me wel 'kwijt' natuurlijk. Weet bijna zeker dat zij er net zoveel verdriet van hebben als ik. (Misschien zelfs wel meer omdat ik er iets moois voor terug krijg als ik ga studeren of andere leuke dingen doen in vrije tijd - en zij mij wel gaan missen maar niks positiefs overhouden)
Dank je Yellow

Denk je dat zo'n spotje nu niet meer zou kunnen? Waarom eigenlijk niet, was die zo verkeerd.
Dat spotje hwahahha nee dat mag echt niet meer

Een donker iemand en een blank iemand gebruiken en dan duo penotti zingen whahahaha Ik denk dat daar kamervragen van komen.

Alhoewel, je hebt ook nog die reclame met Sjon dat hij een luchtig lekker donker toetje is ofzo
Weet het ook niet zeker. Maar in de jaren 80 stonden de zwarte pieten ook nog niet ter discussie, nu wel.

Denk dat zo'n duo-pennotti reclame wel één of andere commissie over zich heen zou krijgen.

Yellow kun je geen solo-pennotti dansje doen op de dam. Even oefenen zegmaar.
voel me idd. ietsje beter, weet alleen niet voor hoe lang.

Zó'n reclame mag denk ik idd. niet meer zoals weer meer dingen die vroeger leuk waren nu niet meer mag. Bemoeials.
Moon, ik voel een missie aankomen. Wij moeten de ware aard van duo penotti weer op de kaart krijgen!!
Vroegah... was alles betah....

Yellow, mag ik jou iets vragen over de universiteit? (indien nee, onderstaande negeren)

Ik wil wat vragen stellen over studeren met een ziekte, maar voordat ik me evt inschrijf. Dan ben ik dus nog studiekiezer.

Weet jij bij welke persoon of infobalie ik dan moet zijn? Ik kom via internet op verschillende 'informatiebalies' uit.

Kan t ook aan dat meisje vragen van de email, maar wil liever nog niet over ziekte beginnen bij die mensen.
Yellow als je op de dam een dansje gaat doen wel ff een filmpie van maken he
Oh en ik steun de missie!

Met choco erbij als chinees. Want je had ook zo'n gepofte rijst-variant op een gegeven moment.
Eigenlijk waren wij vrogger gewoon ook tolleranter tegenover dingen. de homohaat is erger geworden, negerzoen mag niet meer, blanke vla vind ik ook niet kunnen Moet eigenlijk een topic over
Ik vond negerzoen dan wel weer hinderlijk, stomme grapjes die ik daar altijd over moest horen of dat er weer onbekenden met zo'n doos negerzoenen kwamen aanrennen naar me in de supermarkt en dan lachen he met zn allen

Voor dat soort vragen moet je meestal bij de decaan zijn Moon. Maar je moet dan altijd eerst naar de studieadviseur van je opleiding, die kan je doorverwijzen (het hangt er een beetje vanaf wat je wilt weten, preventief, of als het al gebeurd is e.d. De studieadviseur staat er het dichtste bij )

linkje UvA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven