Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Ik heb mijn kinderen ook al heel vroeg geleerd dat je nooit geen andere kinderen mag plagen ongeacht hun huidskleur of afkomst. Er zat op een gegeven moment een jongetje bij mij dochter in de klas (ze zat toen in groep 2) en dat jongetje stonk naar pies. Mama zegt ze tegen mij, is wel zielig he voor dat jongetje. Ik zeg ja want hij kan er niets aan doen de ouders moeten goed voor hem zorgen. Ik ga hem daar niet mee plagen zei ze en ze deelde zelfs haar koekje met hem. Dus hoe jong je kinderen ook zijn je kunt ze best al vroeg bijbrengen wat goed of slecht is.
Aah wat een lief verhaal

Ik denk ook dat je kinderen best wat bij kunt brengen idd. En dat veel ouders , dat denk ik echt, teveel hun eigen kind als heilig prinsje of prinsesje zien . Soms maakt een kind een fout , bv pesten, dat kan , maar dan moet je ze uitleggen hoe het wel zit. Niet meteen denken dat jouw kind geen fouten kan maken.
Iedereen maakt fouten yellow, en kinderen zijn echt niet heilig al denken sommige ouders van wel

Maar jij hebt veel verstand van pc he, weet jij hoe ik mijn browser leeg kan maken van firefox? Van IE kan ik het wel vinden maar van FF niet
Bedoel je je geschiedenis wissen?

Ik heb engelse firefox. Bij tools (bovenin) zit clear history.

Bij de nederlandse is het (ik heb het opgezocht)

Klik in de menubalk op het menu Extra en selecteer Recente geschiedenis wissen….

Dan kun je kiezen hoeveel geschiedenis je wilt wissen(alleen van vandaag, of van alles wat je ooit gedaan hebt)
Haaa lieve meisjes.

Yellow, wat vervelend die klachten van je. Hopelijk kun je snel terecht bij de neuroloog. Dat piepen en fluiten lijkt me vreselijk. Mijn vader heeft ziekte van meniere. Komt ook bij de oren vandaan volgens mij. Of het evenwichtsorgaan. Veel last van suizen en duizeligheid soms.

Mika, pesten is vreselijk. Jemig meid dat je dat meegemaakt hebt. Ik wil dat programma ook niet zien. Niet dat ik het meegemaakt heb, maar het raakt me gewoon. Dat mensen zo gemeen kunnen zijn. Ik kwam vroeger ook altijd voor de zwakkeren op. Ik heb een keer meegemaakt dat een leraar huilend voor de klas stond. Vreselijk vond ik dat.

Ik heb een leuke dag gehad. Met de oudjes naar een pannenkoekenrestaurant. Eerst koffie met gebak, eindje gewandeld. Kinderbejaardenboerderij. Ze vonden het prachtig. Pff ben wel moe van dat geduw achter een rolstoel. En daarna lekker gegeten. Die mensen zijn met zo weinig al blij. De dingen waar wij ons druk om maken hebben zij al jaren achter zich gelaten. Heeft toch ook wel zo zijn bekoring.
Egopost weggehaald
FIjn dat je zo'n leuke dag had Chat! Lekker met de oudjes op stap, fijn dat zij dan zo intens kunnen genieten he .

Hoe voel jij je nu? weer iets geruster op alles?
Zo, bijgelezen maar eigenlijk te moe om te reageren.

voor iedereen.
quote:_yellowlove_ schreef op 09 juni 2011 @ 22:46:

FIjn dat je zo'n leuke dag had Chat! Lekker met de oudjes op stap, fijn dat zij dan zo intens kunnen genieten he .

Hoe voel jij je nu? weer iets geruster op alles?

Ja, dank je Yellow. Het gaat een stuk beter. Heb goede berichten van daaro gekregen als u begrijpt wat ik bedoel

Ik merk aan mezelf dat ik ga piekeren als ik niks bijzonders te doen heb. Een dag als vandaag, gewoon lekker bezig zijn, denk ik nergens aan. Soms heb ik weleens spijt dat ik mijn baan opgezegd heb. Dat was 4 jaar geleden. Ik heb 15 jaar gewerkt waarvan de laatste jaren 32 uur per week. Dat met mijn huishouden/gezin erbij was toch wel wat te veel. Ik was niet overspannen, maar ik had wel het idee dat alles op mijn nek terecht kwam. Het werd me een beetje te veel. Daarbij had ik het na een reorganisatie ook niet meer zo naar mijn zin. De keus was snel gemaakt. Maar nu na een paar jaar begint het toch wel weer te kriebelen. Maar ja, nu heb ik een hond en die doe ik voor geen baan weg. Daarom is dat VW wel leuk. Misschien dat ik er een dag bij ga doen. Zij zijn blij met een paar extra handen.
Leuk dat je mee gaat Moon. Het onder de mensen zijn zal je vast goed doen.
Ja chat, ik zou misschien een dagje erbij doen. Die mensen zijn vast heel dankbaar, en het geeft jou denk ik ook een fijn gevoel om aan het werk te zijn .

Wat fijn dat de berichten van daaro beter zijn het is jullie allemaal gegund
Dat lijkt me nu ook leuk om te doen Chat, met oudjes. Ik heb ook een poosje maaltijden rondgebracht en de oudjes zijn dan zo leuk om mee te praten.

Heb net een stukje spacecake gehad

Een plakje cake koste 6 euro!!! Mijn dochter heeft hem in 3en verdeeld ben benieuwd. Vond hem trouwens niet lekker
Moon waar ga je heen dat weekend? En wat gaan jullie daar doen?
Ahhh straks gaat mika dubbel liggen van de lach...ik ben benieuwd wanneer die cake gaat werken.

Ik heb het nog nooit geprobeerd. Ook nooit een blowtje. Durf het niet..ben nl erg verslavingsgevoelig.
weg
Ik ben ook verslavingsgevoelig maar als je de middelen niet hebt kun je ook niet verslaafd raken

Zoals ik heb geen geld er voor om een spacecake te kopen dan kan ik er ook niet verslaafd aan raken. Ja dan moet ik gaan stelen maar dan ben ik weer bang om in de gevang te komen. Die Oxazepam verslaving die kreeg ik van de HA en ik heb wel eens wat gekocht via internet maar dat kan ik nu ook niet meer betalen

Ik lig nog niet dubbel maar schoonzoon begint wat raar te doen en dochter is hyper. Heel gezelli hier
quote:Moonlight82 schreef op 09 juni 2011 @ 23:13:

Dat soort dingen zeg ik niet he, herkenbaarheid

Nouja, kan wel wat zeggen. Ik ben dan leiding van een groep jongeren en we zitten in een kampeerboerderij. Dus spelletjes en keten, dat is het zo ongeveer.Ach ja tuurlijk domme vraag van mij, had er zo niet over nagedacht. Maar das leuk joh met jongeren een weekend keten. Zal vast wel gezellig worden
weg
Nou Kom maar op Mika, ik ben benieuwd.

Moon, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo goed weet wat te zeggen op je posts.. dus ik zeg sterkte, welgemeend
weg
Eh je hoeft ook niks te zeggen hoor....
Ok...

Ik ga denk ik een poging tot slapen doen. Kan niet afgeleid worden door het forum denk ik , want mijn router is kapot geen draadloos internet denk ik (natuurlijk ga ik hetzo nog 1x proberen, je weet maar nooit tenslotte )
1 derde stukje van een plak cake daar merk je helemaal niks van. Ik had ook geen hele opkunnen eten want vond het echt vies smaken
Trusten Yellow, ik zie je hier vast nog wel terug vanavond
Nee van zo'n klein stukje word je vast niet high enough haha. Zoon blowde weleens. Stom natuurlijk en dat zeg ik ook gewoon. Dat z'n deprie gevoelens alleen maar versterkt worden. Hij zegt van niet. Hij zegt dubbel te liggen van de lach. Hij deed het niet vaak, maar weleens met vrienden. Hij raadt het mij weleens aan. Ik begin er niet aan. Voor ik het weet heb ik er een groot probleem bij.

Slaap lekker Yellow. Ik heb nog geen zin om naar bed te gaan, maar ga toch zo maar eens een verdieping hoger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven