Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Ik denk dat je op dat moment wel veel lol hebt maar dat je als het uitgewerkt is depressief bent

Als je nog geen zin hebt om naar bed te gaan waarom ga je dan??
Moon? Ik denk dat het iets met mijn opmerking te maken heeft? Ik snap het niet helemaal, ik weet gewoon niet altijd wat te zeggen over de zaken, maar ik laat toch weten dat ik het heus lees en je sterkte wens?
Goeie vraag Mika. Ik ben een echt avondmens, maar ik merk wel dat vroeger gaan beter is. Morgen al weer om 9.00 uur bij pilates zijn.

Maar ik ben er nog
Draadloos doet het weer
quote:_yellowlove_ schreef op 09 juni 2011 @ 23:46:

Draadloos doet het weer

Mooi! Dan gaan we nog even verder

Mika, werk jij eigenlijk?
En ik zat ook even te denken over de meet met jullie.

Heb jij OV kaart Yellow? Dan kunnen we misschien ook richting Drenthe gaan om Mika te ontlasten. Maakt mij niet uit hoor. Heb wel zin om jullie te zien.
Nouja ik ben best voldaan over vandaag, en kennelijk komt dat niet goed over.

Ik gebruik dit misschien teveel als dagboek, schrijf gewoon een eind heen en voor anderen is t niet meer te volgen denk ik. Dus ik heb t maar weggehaald.
Je vult nu zelf dingen in hoor Moon.

Van mij mag je schrijven wat je wilt, ik weet alleen niet altijd wat te zeggen, dus meld ik dat ik het wel lees, maar even niets te zeggen heb.

@ Chat, ja als het doordeweeks kan (voor 14 juli dacht ik, moet ik opzoeken) dan is het gratiesh voor mij met ov.
quote:_yellowlove_ schreef op 09 juni 2011 @ 23:46:

Draadloos doet het weer Ik zei toch dat ik je vanavond nog wel terug zou zien
Chat zou ik leuk vinden als jullie kwamen of gewoon jullie ontmoeten
yellow, goed dat je arts je doorverwezen heeft hopelijk kun je er snel terecht en kan je ook echt geholpen worden hieraan.

Chat, fijn dat het weer wat beter met je gaat.

Moon, heb niks van je kunnen lezen maar las wel dat je naar de vergadering van VW zou gaan. Hopelijk was het een fijne bijeenkomst als je idd. gegaan bent.

Mika, haha vind je stoer dat je spacecake eet maar eigenlijk wel zonde als je te weinig eet om het effect ervan te merken. Had je beter een halve kunnen nemen
I heb een vraag trouwens

Mijn zus heeft een beetje problemen, door haar werk etc etc nogal vervelend gedoe. Toen was ze naar huisarts geweest, doorverwijzing psycholoog gehad, kan ze fijn spuien. Niets aan de hand verder.

Toen beldede huisarts later omdat ze gezien had dat ik suicidaal was geweest? maar hoe kan dat, mag dat eigenlijk wel? We zitten wel bij dezelfde huisartsenpraktijk, maar niet bij dezelfde huisarts.
Oh en huisarts belde dus omdat ze dacht dat het niet allemaal heel ernstig was met zus (ze is idd niet suicidaal) maar nu om toch te kijekn of het erger was misschien omdat dat soort dingen dan in de familie kunnen zitten.
quote:mika65 schreef op 10 juni 2011 @ 00:01:

Chat zou ik leuk vinden als jullie kwamen of gewoon jullie ontmoeten

Ik ben voor! Gaan we naar het land van Bartje!

Dat moet dan voor 14 juli gebeuren.

Iebel heb jij ook zin om mee te gaan?
Ibi Heb jij wel eens spacecake gegeten?

Hoe was jouw dag?
Ik wil in een hunebed slapen!!
quote:_yellowlove_ schreef op 10 juni 2011 @ 00:02:

I heb een vraag trouwens

Mijn zus heeft een beetje problemen, door haar werk etc etc nogal vervelend gedoe. Toen was ze naar huisarts geweest, doorverwijzing psycholoog gehad, kan ze fijn spuien. Niets aan de hand verder.

Toen beldede huisarts later omdat ze gezien had dat ik suicidaal was geweest? maar hoe kan dat, mag dat eigenlijk wel? We zitten wel bij dezelfde huisartsenpraktijk, maar niet bij dezelfde huisarts.Heeft die huisarts dat tegen je zus verteld? Dat mag nooit en te nimmer. Ze heeft de eed van Hypocrates afgelegd en ook dat er niet gepraat mag worden over derden. Vind het raar. Als het dezelfde praktijk is heeft het personeel wel inzage. Ze mag wel concluderen, maar niet naar buiten brengen. Zelfs niet tegen ouders over(volwassen) kinderen.
huh de huisarts van je zus heeft in jouw dosier gekeken? Dat mag echt niet! Zou er een klacht over indienen ga zo ff kijken waar dat precies kan. Hij mag natuurlijk ook geen prive info van jou aan zus doorgeven
quote:_yellowlove_ schreef op 10 juni 2011 @ 00:06:

Ik wil in een hunebed slapen!!En ik wil bidden voor brune bonen
Ja ik ga morgen wel bellen. Vind dit niet zo chill eigenlijk. Ik snap het wel ergens, dat ze dat deed (is een meisjesdokter ) maar om nou meteen over mij te beginnen.. ze had toch gewoon in het gesprek kunnen vragen hoe het zat met familie enzo, had mijn zus het zelf wel verteld.
Het lijkt wel een dorpsdokter van hier yellow. Zo gaat dat hier. Oh mama is een beetje gek dus de kinderen zullen ook wel een klap van de molen gehad hebben. Maar erover praten mag dus echt niet.
Chat hoe kom je bij het land van Bartje, ik bedoel ben je er al eens geweest?

Yellow is erg raar dat de HA je zus daarover belt. Hij mag toch niet over jou praten met je zus?
quote:_yellowlove_ schreef op 10 juni 2011 @ 00:05:

Ibi Heb jij wel eens spacecake gegeten?

Hoe was jouw dag?

nee nooit gegeten ook nog geblowd. Wil het wel eens proberen als ik eerlijk ben maar dan moet het eerst wat beter gaan met mij.

Ik heb eindelijk een schilderij voor mijn slaapkamer gekocht. Zag het al een tijdje hangen in het wijkcentrum en was er al een tijdje verliefd op maar ja wel 200 euro. Nu zag ik degene die hem gemaakt had (ken haar goed zit ook in het bestuur) en hadden we het erover zegt ze: ja maar jij hoeft die prijs niet te betalen voor 75 euro is die van jou dan heb ik mijn materiaalkosten eruit. En ik werd toch opgehaald door mijn oom dus nu kan die opgehangen worden. Ben er blij mee. Zijn 2 koeien met een hele stoere knallende oranje achtergrond maakt morgen een foto voor hier

verder wel een redelijke dag gehad. Flink uitgeslapen en in huis wat bezig geweest. In de middag naar oom en tante en vanavond geknutseld. Heb een leuke kaart gemaakt die ik naar mijn schoonmoeder ga sturen.

Een meeting begrijp ik? Wie komen er? Waar is het? Wat gaan we doen? Wanneer? Info wil ik
Ja toen de kinderen klein waren zijn we weleens in een huisje in Drenthe geweest. Mooie provincie, ruim, schoon echt mooi.

En Bartje heb ik vroeger natuurlijk gezien. Ik zie moeders nog in het kraambed liggen. Helemaal waus van de bevalling: "Het is de duvel, de duvel" Heb er wakker van gelegen als kind, vond dat zo eng toen....
quote:mika65 schreef op 10 juni 2011 @ 00:11:

Chat hoe kom je bij het land van Bartje, ik bedoel ben je er al eens geweest?

Yellow is erg raar dat de HA je zus daarover belt. Hij mag toch niet over jou praten met je zus?nee dat mag zeker niet. Wat nou als zus hier niet van op de hoogte was geweest dan wist ze het nu alsnog met evt. alle gevolgen van dien! Echt schande goed dat je gaat bellen yellow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven