Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Ik ga voor de nootjes! Blijken geen light chips te hebben en aangezien ik die net zo lekker vind, doe ik graag light.

Ik kan het me helemaal voorstellen hoor ibi. Ik dacht in het eerste jaar na mijn moeders dood heel vaak dat ik haar in de verte zag. En daarna werd ik ook steeds treurig.

Jij verdient echt wat leuks!!!
k heb je gezien Iebs, en jij mij toch ook? Maar ik heb die briljante msn foto waarop ik niet zo dik lijk hahahaha

heb jij ook msn sanne?

iebels en sanne, het is moeilijk he als iemand er niet meer is. Ik had dat ook dat ik mijn broertje overal zag, nu nog wel eens. Ergens heb ik heel lang gedacht( en soms nog..) dat hij helemaal niet dood was maar in een witness protection programme zit ofzo..
Iebel.. volgens mij heb ik nog helemaal niet stilgestaan bij het feit dat het vandaag een 'moeilijke' dag is, alhoewel ik ook wel weet dat elke dag een moeilijke dag is..
zit nou miljoenenjacht te kijken met jeroen van der boom.

Bedankt Yellow is idd. elke dag wel moeilijk maar dit is net een dag waar ik en anderen wat langer bij stil staan.

Heb zojuist trixy gemaakt een instant pudding achtig iets. At patrick vroeger veel bij zijn moeder en ik vind het ook erg lekker. Moet uren in de koelkast stijfen dus eet dat morgen pas. Moet gemaakt worden met een halve liter water en patrick deed altijd meer omdat we dan meer hadden maar vervolgens proefde je het omdat het minder smaak had. We hebben vervolgens maar afgespoken dat ik het maar maak want hij kon de verleiding om er te veel water bij te gooien echt niet weestaan haha
Nope, geen msn. Mee gestopt toen ik ging samenwonen en denk niet dat ik nu nog in mijn hotmailaccounts kan.

Ach, wanneer ben je dik? Zijn jullie net zo lang als breed?
Leuke herinnering ibi! Ken dat spul niet.

Vind je bepaalde dagen nog moeilijker dan andere? Ikzelf heb het bijvoorbeeld meer met een periode en mijn vader meer met het begin van een jaargetijde.
quote:SanneK schreef op 11 juni 2011 @ 22:25:

Nope, geen msn. Mee gestopt toen ik ging samenwonen en denk niet dat ik nu nog in mijn hotmailaccounts kan.

Ach, wanneer ben je dik? Zijn jullie net zo lang als breed? scheelt niet veel (bij mij dan he)
Hahahah ik ken dat , dat je dan meer hebt, maar dan is het waterig

Iebs nog een dikke knuffel voor je

Sanne ik ben een Trekkie idd
dagen zoals nu een half jaar overleden, een jaar geleden de diagnose en volgende week eigenlijk 2 jaar getrouwd zijn wel moeilijke dagen omdat je nog weet hoe het allemaal was. Zit nu al tegen mijn en zijn verjaardag aan te hikken. Maar overwegend mis ik hem toch wel 24 uur per dag.
quote:_yellowlove_ schreef op 11 juni 2011 @ 22:28:

Hahahah ik ken dat , dat je dan meer hebt, maar dan is het waterig

Iebs nog een dikke knuffel voor je

Sanne ik ben een Trekkie idd [afbeelding]je zou haast denken dat je er trots op bent
Ben ik ook...

nee ik snap dat sommige dagen ook moeilijk zijn, maar ik wilde niet suggereren da alleen die dagen moeilijk zijn, wnat ik weet dat je je door elke dag heen vecht
ik snapte hem yellow. En dat waardeer ik want is helemaal waar.
Het is ook nog zo recent hè ibi?! (ow, dat vond ik zelf altijd zo'n irritante opmerking en nou schrijf ik het ook)

wel fijn om te lezen dat je familie zo voor je klaarstaat.
ja heb het echt getroffen met mijn familie!
Waren jullie altijd al close eigenlijk in de familie ? Ook voor je moeder overleed?

En jij Sanne, ik weet het niet meer. heb jij broers en/of zussen>

ik heb er dus 7. waarvan eentje is overleden
Ik heb een broer. Weet niet goed wanneer je close bent. We bellen elke week en zien elkaar ongeveer 1 keer per maand.

7 yellow! Das best veel voor deze tijd. Heb je met allemaal een hechte band?
Met de een meer dan met de ander. Maar ik hou van allemaal evenveel natuurlijk.

Oh en ik ben echt dik hoor.. Ik weeg 93 (en ik denk wel meer nu maar ik weeg niet...) bij 170 cm.
nou wel met oudste zus en oom en tante. Minder met middelste zus. Was ook wel logisch want mijn oudste zus is toen ze 12 was ofzo naar een kindertehuis gegaan en middelste zus en ik waren dus samen met mijn moeder in huis. middelste zus en ik deden samen het huishouden en de zorg voor onze moeder en dat bracht wel eens spanningen. En ja samen pubberen natuurlijk dus dat wil wel.
quote:_yellowlove_ schreef op 11 juni 2011 @ 22:48:

Met de een meer dan met de ander. Maar ik hou van allemaal evenveel natuurlijk.

Oh en ik ben echt dik hoor.. Ik weeg (en ik denk wel meer nu maar ik weeg niet...) bij 170 cm.poef paf
ja daar zijn jullie stil van he...
sanne, ach close is idd. erg persoonlijk. De ene vind dat bij dagelijks contact de ander vind eens per jaar voldoende als je maar weet dat je altijd klaar staat voor elkaar.
Ik ben de langste: 1,76 en schommel rond de 81 kilo. Dus zal verder niet klagen.

Al denk ik dat ik er met de snoepjes die ik er nu in aan t stouwen ben wel een kilotje bij krijg. Zo'n avondje alleen is niet gezond voor me.
Wat schattig dat je mijn gewicht heb weggehaald uit de quote

Nee hoor ik ben er niet stil van. Ik heb je foto's gezien , en je bent idd dik. Ik kan wel iets anders zeggen, maar ja.. Ben jij trouwens zo'n ukkie dan?

Ik vond je wel heel lief overkomen op die foto's, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik bevooroordeeld ben door het forum en msn....
Zie je je schoonfamilie ook nog vaak ibi?
ow sorry nee nee ik heb het fout ben 176. Komt door de tranen in mijn bril he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven