Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
ow en chat! hoe is jouw dag geweest?
Ik denk dat mensen gewoon niet durven, het is ook best eng natuurlijk . Je kunt beter helemaal niet kunnen zingen, dan is het leuk, maar als je een beetje kunt zingen lijkt het misschien net alsof je zelf denkt dat je goed bezig bent? zoiets?

Maar goed, Sanne gaat zingen, i kben benieuwd

Chat, jammer dat jij kinderne hebt, anders had je een baantje kunnen krijgen bij een welgestelde heer

Zorgzame dochter gezocht door kwetsbare oudere man (bemidd.)
Sorry, gaat serieus niet. En durf ook serieus niet zo goed. Jeugdtraumaatje: toen ik 10 was zei mijn tante tegen me dat ik niet kon zingen en daarna nauwelijks meer gedaan.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 11 juni 2011 @ 23:40:

ow en chat! hoe is jouw dag geweest?

Mijn dag was gewoon rustig. Vent moest weg vandaag dus ik heb me zelf moeten vermaken. Daar ben ik goed in hoor. Beetje gewinkeld, met de hond naar buiten.

Ben in een mooi boek bezig. EFT (emotional freedom techniques) Liijkt me interessant. Door op je meridianen te kloppen kun je de negatieve blokkades opheffen. Ik heb dus verder heel de dag zitten kloppen

Het is een nog redelijk nieuwe methode en veel psychologen gebruiken deze techniek ook. Hier een beschrijving.

Jij had een fijne dag Ieb met je family..fijn hoor. Daar moet je het van hebben. De fijne momenten moet je koesteren.
Nou Chat als het jou helpt met de meridianen, dan ben ik blij voor je hoor!

Sanne, sorry dat ik je jeugdtrauma oprakel
zo open net een fles water dat ding zat me vast zeg. Serieus mijn hand doet gewoon pijn en is rood. Zielig ikke ben zielig!

Was dat dat hele dure boek waar je over zat te twijfelen chat?
Vind het niet erg om op te rakelen, maar wel eng om te zingen. Hmmm... Vriend is er nog niet. Ga maar eens richting slaapkamer.
Ow ibi, das heel erg!!
quote:SanneK schreef op 11 juni 2011 @ 23:54:

Ow ibi, das heel erg!! ja he!
Aaah iebs, maar er is wel een nieuwe inzending op het zangtopic om te jureren?
Nee hoor, dat was echt een heel raar boek. Heb het in de winkel ingezien, maar snapte er geen hol van. Raar gedoe, iets om volkomen van in de war te raken.

Dit is gewoon een zelfhulpboek. Technieken om je te relaxen.

Yellow, ik heb gereageerd op die functie van meneer.

Jemig Sanne, wat kunnen dingen uit het verleden je toch blijven achtervolgen. Ik zou zeggen...wegkloppen.. Daar schijnt het ook goed voor te zijn. Maar ik ben nog maar op de helft van het boek. Kan er nog niet veel over zeggen.
klink wel goed chat manieren om te relaxen. Gelukkig maar dat je eerst keek in dat boek en niet gelijk gekocht hebt.

Jippie voor het eerst sinds weken weer een mug gevangen in mijn vuist. Ben goed!
he yellow viel er iets niet zo goed bij je in het oproepschool topic. Word er de hele dag al doorgetrokken. Heb alles gelezen en niks gepost wat best wel een wonder is voor mij.

Heeft mika zich afgemeld voor vannacht?
Geen mika nog

Hoe zou het met choco gaan?

En is moon al terug?

Benieuwd hoe het ging vandaag met het vw
Kun je ook verkeerd kloppen chat?
Iebs , ik ga het laten. sommige discussies op het forum zijn mij een groot raadsel.
ja dacht al dat er wat meer achter zat.

Ben op dreef weer een mug dood. Maar hoor de volgende alweer jammer genoeg
Hier nog geen muggen gelukkig.

In hoeveel topics zijn jullie actief?
Ik heb een electrische vliegenmepper Ieb, werkt goed!
quote:_yellowlove_ schreef op 12 juni 2011 @ 00:13:

Iebs , ik ga het laten. sommige discussies op het forum zijn mij een groot raadsel.Welk topic is dat? Ik volg niet alles maar wil het wel graag weten
gelijk heb je yellow. Pick your battles.
ja misschien moet ik dat toch ook eens gaan doen chat. Zo'n elektrische mepper
Ow, vriend komt naar huis. Dan wacht ik daar nog ff op voordat ik ga slapen.
Nee geen vliegen doodmeppen Je moet ze naar buiten jagen

gezellig sannie!

oh chat topic oproep schoonmaken op school
zo hij heeft een sms terug gestuurd sanne? Gezellig dat hij naar huis komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven