goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Chooc heb je terug gemaild, slaap maar lekker uit met je kater

Yellow al weer vroeg aan het opruimen, goed zo. Ga je verder nog iets doen Yellow?

Sanne is ook lekker vroeg wakker op de zondag morgen. Ga je nog iets leuks doen Sanne
Alle reacties Link kopieren
Nou , ik lig nog in bed met laptoppie, ik ga STRAKS opruimen. Hoop ik

Verder geen plannen. JIj?
Kijk dan is een laptop wel makkelijk, ik moet mijn bed uit.

Niet echt plannen, moet de afwas nog doen en bedenken wat we gaan eten vanavond.

En ga zo eerst op zoek naar Kruimeltje, die heb ik sinds gisteren al niet meer gezien. Dus ff rammelen met een bakje snoepjes en hopen dat hij komt
Niet alsnog gefeliciteerd hoor, hij is NU jarig!

Maar elk jaar gaat hij op zn verjaardag naar een concert van een stomme japanner Ben ik altijd zo aalleenig..

Maar dit jaar is dat niet erg!

Ik ga vanmiddag naar buurman, daar in bad liggen, soep en salade eten, filmpie kijken en superstoned worden! Op zijn bank! Relaaaaxed!

Ik ben trouwens wakker.. Kreeg maagzuur vd honger dus hang op de bank..
mika suc6 met de kat vinden

chooc lees nu je bericht pas. stomme japanner veel plezier bij de buurman iig
Chooc? Japanner? wats gebeurt??
Ik ben nog steeds in bed...
Man is toch gek op alles dat japans is mika. En zo gaat hij elk jaar naar Dir en Grey. Die spelen elk jaar 7 augustus. Sukkels

Zo. We hebben de afwas gedaan, beddegoed gewassen, wc schoongemaakt en gestofzuigd en gedweild. Heerlijk Mijn huis is weer schoon!

En nu lig ik op pyama op de bank m&ms te vreten. Man is net weg. Ik ga lekker ff forummen!
ik nog steeds in bed. of juist

mag allebei haha
Lekker yellow! Mijn bed staat onopgemaakt en het beddegoed moet nog drogen maar anders had ik de heeeeeeele dag in bed doorgebracht hoor!

*pling* *lampje*

Zou man dáárom elke zondag het bed willen verschonen? Wat een smiecht!
Ik ga patatjes kopen, met satesaus Yellow Nu kom je vast je nest wel uit

Heb mijn dochter gevraagd wat DIr en Grey is, want van Japans heb ik geen verstand. Is dus een Japanse band. Zij vind ze een beetje goed. Zij houd ook van alles wat Japans is Chooc

Ik heb vanmiddag tv gekeken of de helft geslapen, ben luiiiiiiiiiiii
Oh patatjes... Zal ik ook mijn bed uitgaan en patatjes halen ...
quote:_yellowlove_ schreef op 07 augustus 2011 @ 17:06:

Oh patatjes... Zal ik ook mijn bed uitgaan en patatjes halen ...Ik wist wel dat ik jou uit bed kon krijgen en ik ga ook een berehap met satesaus nemen Yellow Nu sta je vast al naast je bed, o ik heb weer lolololololololololol
Haha goed bezig Mika! Dan kunnen jullie samen maar op afstand patat eten

Ik heb dr ook geen verstand van hoor. Ik hoor het en denk 'veel plezier'

Ik ga film kijken
Ik ben weer thuis en ook net gedweild. Gisteren 2 1/2 uur door het huis gegaan, dus vind t wel weer genoeg.

Vanmiddag lekker gemidgetgolfd en daarna high tea gedaan met vriendin. Zit propvol..
Ik zit nog in mijn bed muahhaha

Ik ga zelf wat koken. moet geld besparen. Goed he van mij !

Klinkt als een leuke dag Sanne! Geen patatjes nog voor jou dus erbij
Klinkt gezellig Sanne, high tea heb ik nog nooit gedaan maar lijkt me leuk om een keer te doen

Yellow hoe kom jij opeens zo verstandig, zelf koken op zondag

Is heel knap van jou dat je de verleiding van patatje oorlog en berehap met satésaus kunt weerstaan. Was zo lekker en ze hebben hier zulke lekkere satésaus, mmmjjjmmjjjummm

Chooc veel plezier met je film
High tea is leuk en relatief goedkoop Mika. Je bent de hele middag onder de pannen voor zo'n 15 tot 25 euro.

Heb toch nog trek dus vriend maakt patat met pindasaus.
Hahaha ik heb mijn vriezer bekeken, en ik heb vegaschnitzles met satesausvulling gevonden en aardappeltjes en groentes. En berehap eet ik natuurlijk niet he

Sanne ook aan de patat. ZOndag patatdag!
Oja yellow je bent een vega, was mijn geplaag met die berehap voor niets

Krijg ik vanavond met rummi zeker een dubbele dosis tomaten
Juist. Jij snapt nu hoe het werkt!
Patatjes waren héérlijk. Zo douchen en dan instaleer ik me op de bank voor een filmpje. Ben ongesteld met fikse hoofdpijn, dus verdien t wel, vind ik. :-)
Yellow ik kan vanavond geen rummi spelen, sorry meid

Sanne ik vind dat je het hebt verdient, veel plezier met de film
Hoii lieve schatten. Ik heb ook lekker patatjes gegeten met mosselen. Mmmmm dat was erg lekker.

Alles goed met jullie?

Ibi, ik hoop dat je een leuk knutselweekend gehad hebt!
Ik ben heerlijk in bad geweest, mn frisse beddegoed erop gedaan (en dus aan Iebs gedacht ) en nu ga ik slapen. Trusten patatterettes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven