goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
zondag 7 augustus 2011 om 11:59
zondag 7 augustus 2011 om 12:04
Niet alsnog gefeliciteerd hoor, hij is NU jarig!
Maar elk jaar gaat hij op zn verjaardag naar een concert van een stomme japanner Ben ik altijd zo aalleenig..
Maar dit jaar is dat niet erg!
Ik ga vanmiddag naar buurman, daar in bad liggen, soep en salade eten, filmpie kijken en superstoned worden! Op zijn bank! Relaaaaxed!
Ik ben trouwens wakker.. Kreeg maagzuur vd honger dus hang op de bank..
Maar elk jaar gaat hij op zn verjaardag naar een concert van een stomme japanner Ben ik altijd zo aalleenig..
Maar dit jaar is dat niet erg!
Ik ga vanmiddag naar buurman, daar in bad liggen, soep en salade eten, filmpie kijken en superstoned worden! Op zijn bank! Relaaaaxed!
Ik ben trouwens wakker.. Kreeg maagzuur vd honger dus hang op de bank..
zondag 7 augustus 2011 om 15:29
Man is toch gek op alles dat japans is mika. En zo gaat hij elk jaar naar Dir en Grey. Die spelen elk jaar 7 augustus. Sukkels
Zo. We hebben de afwas gedaan, beddegoed gewassen, wc schoongemaakt en gestofzuigd en gedweild. Heerlijk Mijn huis is weer schoon!
En nu lig ik op pyama op de bank m&ms te vreten. Man is net weg. Ik ga lekker ff forummen!
Zo. We hebben de afwas gedaan, beddegoed gewassen, wc schoongemaakt en gestofzuigd en gedweild. Heerlijk Mijn huis is weer schoon!
En nu lig ik op pyama op de bank m&ms te vreten. Man is net weg. Ik ga lekker ff forummen!
zondag 7 augustus 2011 om 16:59
Ik ga patatjes kopen, met satesaus Yellow Nu kom je vast je nest wel uit
Heb mijn dochter gevraagd wat DIr en Grey is, want van Japans heb ik geen verstand. Is dus een Japanse band. Zij vind ze een beetje goed. Zij houd ook van alles wat Japans is Chooc
Ik heb vanmiddag tv gekeken of de helft geslapen, ben luiiiiiiiiiiii
Heb mijn dochter gevraagd wat DIr en Grey is, want van Japans heb ik geen verstand. Is dus een Japanse band. Zij vind ze een beetje goed. Zij houd ook van alles wat Japans is Chooc
Ik heb vanmiddag tv gekeken of de helft geslapen, ben luiiiiiiiiiiii
zondag 7 augustus 2011 om 17:09
zondag 7 augustus 2011 om 18:30
Klinkt gezellig Sanne, high tea heb ik nog nooit gedaan maar lijkt me leuk om een keer te doen
Yellow hoe kom jij opeens zo verstandig, zelf koken op zondag
Is heel knap van jou dat je de verleiding van patatje oorlog en berehap met satésaus kunt weerstaan. Was zo lekker en ze hebben hier zulke lekkere satésaus, mmmjjjmmjjjummm
Chooc veel plezier met je film
Yellow hoe kom jij opeens zo verstandig, zelf koken op zondag
Is heel knap van jou dat je de verleiding van patatje oorlog en berehap met satésaus kunt weerstaan. Was zo lekker en ze hebben hier zulke lekkere satésaus, mmmjjjmmjjjummm
Chooc veel plezier met je film