goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
vrijdag 5 augustus 2011 om 22:50
zaterdag 6 augustus 2011 om 02:33
quote:Chatterly schreef op 05 augustus 2011 @ 11:18:
Mikaatje, welke ereader heb jij nou? Ik wil er eentje voor mn verjaardag vragen, niet te duur. Lijkt me heerlijk om boeken te downlooien.
Sorry chat ben vandaag niet op viva geweest.
Ik zal een link plakken van de reader die ik heb.
reader
Hieronder nog een link van de website Kieskeurig, kun je kijken welke de beste koop is of het goedkoopst. Veel snuffel plezier
kieskeurig
Ik ben er tot nog toe heel tevreden mee, maar hier op viva staan ook onderwerpen over e-readers. Maar die hebben het meest een dure bebook of een sony die natuurlijk wel beter zijn.
Ga nu naar bed, gaaaap
Mikaatje, welke ereader heb jij nou? Ik wil er eentje voor mn verjaardag vragen, niet te duur. Lijkt me heerlijk om boeken te downlooien.
Sorry chat ben vandaag niet op viva geweest.
Ik zal een link plakken van de reader die ik heb.
reader
Hieronder nog een link van de website Kieskeurig, kun je kijken welke de beste koop is of het goedkoopst. Veel snuffel plezier
kieskeurig
Ik ben er tot nog toe heel tevreden mee, maar hier op viva staan ook onderwerpen over e-readers. Maar die hebben het meest een dure bebook of een sony die natuurlijk wel beter zijn.
Ga nu naar bed, gaaaap
zaterdag 6 augustus 2011 om 11:57
zaterdag 6 augustus 2011 om 12:06
zaterdag 6 augustus 2011 om 13:51
Vervelend yellow, maar wel herkenbaar. Zo begon mijn ochtend ook. Vriend heeft altijd moeite met wakker worden, dus toen ik om half 11 tegen hem ging praten was hij meteen chaggie. Dus ben opgestaan, was gedaan, afwas, hele huis schoongemaakt en nu klaar. Vriend is inmiddels bijgetrokken, dus gaan zo naar de stad.