goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
quote:_yellowlove_ schreef op 10 juli 2011 @ 22:31:

Wat een mooie foto iebs, hij ziet er uit als een echte bakker met die kleding aan!

Zal ook wel moeilijk zijn om die foto's weer te zien he.. Ja ze had een reactie gestuurd en ik dacht eerst tekst te zien en daarna evt. foto''s maar zag de foto's gelijk staan was wel ff slikken. Ik haal hem weer weg hoor.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor het compliment Chat. Het forum is nog stees heel belangrijk voor me, maar overdag moet ik gewoon dingetjes doen, anders voel ik me zo alleen thuis. Vind het wel fijn dat dat een beetje lijkt te lukken.
Zo die doos is opgehaald gelukkig! Kan ik zo ook richting bed das wel zo fijn.
Groot gelijk yellow. Waarom zou je geen dingetjes doen? Je bent immers veel te jong om achter de geraniums te zitten! Juich het alleen maar toe. Zoon zit ook vaak thuis achter computer of playstation, is ook niet goed. Maar tegenwoordig gaat het beter. Gaat in t weekend uit, heeft motorrijles en sport. Jullie moeten wel onder de mensen blijven!
kan ik me voorstellen yellow. Merk dat ik toch wel erg afhankelijk ben aan het forum. Zoals gisteren die viezigheid en chaos dan kan ik echt wel janken. Tja das natuurlijk niet best he.

Sanne, ja erkennen of ontkenning kan natuurlijk een eerste stap zijn. Denk dat jullie het wel bespreekbaar moeten blijven houden maar voorkom dat dit het enige is waar jullie over praten he.
chat mijn neef is zo opgebloeid sinds hij motor rijd. Heeft veel kenissen via een motorforum waarmee hij samen gaat touren. Doet nu ook vrijwilligerswerk bij motorrijden voor kika of iets dergelijks. Hele wereld op zich hoor dat motor rijden!
Sanne, ik hoop dat jullie eruit komen. Het is voor hem denk ik ook lastig omdat het iets nieuws is wat hij nog nooit ervaren heeft (begrijp ik uit je verhaal)

Ja chat, gaat het beter met zoonlief? Fijn

Ibi, ik moet eerlijk zeggen dat ik blij was dat ik pas laat al die topics zag, word daar anders ook pisnijdig om. Ben ook best afhankelijk van het forum, denk wel te snappen wat je bedoelt.. Maar straks hebben we een meet, dat is een soort forum, maar dan in het echt. Is toch een soort stap, naar minder afhankelijk ofzo?
Jee ibi das ook nog laat om een doos op te halen, lig je nu lekker in je bed?

Yellow je hebt de laatste tijd genoeg spanning gehad met je studie nu is het tijd voor ontspanning, toch?

Jammer iebs dat ik de foto niet heb gezien film is nog niet afgelopen. Maar Patrick stond er vast heel leuk op

Sanne de 1e keer dat ik depressief was wilde ik er ook niet aan. Is hij al eens naar de Huisarts geweest?
Wat gaaf ieb. Man heeft ook altijd motor gereden en kon daar ook altijd zn ei in kwijt. Zoon vindt het ook geweldig.

Als jullie iets interessants willen beluisteren... Ik ben hier helemaal weg van. Rechter kolom. Ik heb ze allemaal op mn iphone staan en luister er graag naar. Leerzaam en geruststellend!

http://www.a-dvaita.nl/

patrick kicken en paul smit over nondualisme. Ik denk dat yellow het wel kan waarderen.
Misschien ben ik er wel gemakkelijk in maar die topics klik je dan gewoon niet aan? Ik heb me er niet druk om gemaakt
het vervelende was dat die troll ranzige plaatjes zat te posten op hele gewone topics was moeilijk om hem heen forummen en mijn blokeerknop was overbelast.

Nee lig nog niet in bed maar nog ff op de bank ga zo.

Ik zal morgen eens luisteren chat!
Ik klik ze ook niet aan. Het is sowieso niet mijn ding om te reageren op topics waar ik niks mee heb of om een ander terecht te wijzen. Ik vind het ook altijd zo stom dat mensen er als de kippen bij zijn om te zeggen dat iets hier niet mag: Dit is een oproep, dit hoort op het prikbord!

Heb je dan niks beters te doen?
Ik luister nu waar zijn we bang voor chat.
Chat dat komt omdat wij al ouder en wijzer zijn

Film is afgelopen was heel mooi
Ik ging wel vandaag op wat topics klikken, met hele normale titels (en To had elke keer andere nick ) en dan is het wel schrikken

En chat, ik vrees dat ik idd niets beters te doen heb hahaha ik word schijtziek van die enquetes, vooral als het topic dan heel leuk heet, en dan klik ik enthousiast, moet ik weer een enquete invullen
Ongedwongen sfeer tussen die twee he yelliow? Ik vind ze zo goed!

Nondualiteit trekt me. Iets is niet goed of fout, iets IS. Allemaal spelletjes van het ego. Het ego wat altijd aandacht wil...
quote:_yellowlove_ schreef op 10 juli 2011 @ 23:09:

Ik luister nu waar zijn we bang voor chat.Ik ben wel niet chat maar ik snap hem niet en ben natuurlijk weer eens nieuwsgierig
Oh maar een enquete vul ik gerust in hoor. Ik zou nooit zeggen dat het hier niet mag. Als je daar iemand mee kan helpen. Kan mij dat nou schelen.
Yellow luistert naar die link die ik gaf mika

http://www.a-dvaita.nl/. Staan tal van onderwerpen
Dan moet je op die link drukken Mikhah, ik luister nu een stuk dat zo heet (waar zijn we bang voor)

Chat, ja, dan ben jij anders dan ik?
quote:_yellowlove_ schreef op 10 juli 2011 @ 22:48:

Sanne, ik hoop dat jullie eruit komen. Het is voor hem denk ik ook lastig omdat het iets nieuws is wat hij nog nooit ervaren heeft (begrijp ik uit je verhaal)

Ja chat, gaat het beter met zoonlief? Fijn

Ibi, ik moet eerlijk zeggen dat ik blij was dat ik pas laat al die topics zag, word daar anders ook pisnijdig om. Ben ook best afhankelijk van het forum, denk wel te snappen wat je bedoelt.. Maar straks hebben we een meet, dat is een soort forum, maar dan in het echt. Is toch een soort stap, naar minder afhankelijk ofzo?ja ben daarom ook wel van de meets anders blijft het "alleen maar internet" nu is het echt een onderdeel van mijn sociale contacten.
quote:Chatterly schreef op 10 juli 2011 @ 23:14:

Oh maar een enquete vul ik gerust in hoor. Ik zou nooit zeggen dat het hier niet mag. Als je daar iemand mee kan helpen. Kan mij dat nou schelen.

ikke niet. Al is het maar omdat de ervaring leert dat de enquete's zo enorm slecht of onduidelijk geformuleerd is dat het gewoon onbezonnen werk is. Vind je je ook zo makkelijk ervan af maken om hier een enquete te gooien en ook nog eens de regels niet te lezen. Een enquete op het prikbord probeer ik regelmatig wel in te vullen.

Maar ja het is ook echt zo dat ik niks beters te doen heb.
Ik ben ff de draad kwijt yellow. Jij anders dan ik?
quote:Chatterly schreef op 10 juli 2011 @ 23:15:

Yellow luistert naar die link die ik gaf mika

http://www.a-dvaita.nl/. Staan tal van onderwerpen Ga ik morgen luisteren anders moet ik nu koptelefoon aansluiten heb ik geen zin in
quote:Chatterly schreef op 10 juli 2011 @ 23:22:

Ik ben ff de draad kwijt yellow. Jij anders dan ik?

over het reageren op enquetes, ik ben daarin anders dan jij, dat bedoede ik

Ik ben meer een iebels daarin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven