goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja het is best interessant eigenlijk. Vooral dit stukje op de site:

Wat is nondualiteit / advaita?

Stel je toch eens voor dat alles gewoon gebeurt en dat jij je nergens druk over hoeft te maken. Dat alles wat je doet en de keuzes die je maakt, ook allemaal vanzelf plaatsvinden. Dan heb je dus nooit iets fout gedaan en kun je schuldgevoel, angst, stress en frustratie voortaan laten voor wat ze zijn. Lijkt je dat niet heerlijk?

Dit klinkt allemaal misschien utopisch, maar het is de zienswijze van o.a. Boeddha, Spinoza, Albert Einstein en Ramana Maharshi.

Nou dat lijkt me heerlijk inderdaad!
Dat lijkt me ook heerlijk yellow, ik had dat stukje net al gelezen. Ga me er morgen eens verder in verdiepen
Lijkt me juist eng. Dan ben je ergens aan overgeleverd. Welke keuze je dan ook wil maken. Ik denk dat als je dit sterk geloofd je ook de verantwoording over eigen daden niet meer kan/wil nemen.
Als je een aantal van die uitzendingen beluisterd hebt, wordt het wel duidelijker yellow. Ik vind het echt interessant. Je bent een onderdeel van het geheel wat uit dezelfde energie bestaat. Alles is projectie. Een spel van het ego. Er bestaat ook geen vrije wil volgens die theorie. Voor jij iets zegt of antwoordt is het al een zoveelste seconde in je hersenen geformuleerd. Ik kan het zo 123 niet uitleggen. What the bleep do we know zou je eens moeten zien.

Jaja chat is zoekende
Ik heb hoop ik niks verkeerds gezegd? Iedereen valt stil haha.

Trusten maisjes xxx
Tuurlijk niet Chat, lekker slapen meid
Nee hoor Chat, je hebt niets verkeerds gezegd hoor!!!

Slaap lekker in de caravan!

Ibi, ja ik snap wel wat jij bedoelt. Ik denk dat het voor mij wel iets relativeert dat ik soms gewoon bij bepaalde dingen die gebeuren een gevoel krijg. Dat ik daar niets aan kan doen, dat dat zo voelt. Wel hoe ik dan met het gevoel omga. zoiets?
ja dat we wel zelf blijft reflecteren over je eigen daden en niet zegt: tja zo is het nou eenmaal voor mij bepaald.

Zo heb me naar boven gesleept. Heb rapportage gekeken over 2 moordenaars maar nu kwam een autopsie en daar had ik geen zin in.
ow truste chat! Sorry reageer weinig op jullie geloof ik. Doe ik niet express maar voel me een beetje vreemd vanavond. Alsof ik er niet helemaal ben. Teveel pillen ingenomen gevoel hoewel ik natuurlijk niks geslikt heb.
Zijn niet echt ontspannende dingen om naar te kijken ibi voor je gaat slapen. Of kun je daar wel tegen?
Voel je niet schuldig hoor Iebs. Misschien moet je idd ontspannendere dingen kijken voor het slapen gaan. Ik kan ook nooit tegen dat soort programma's. Eens met Mika dus
nou rapportage vind ik altijd wel "leuk" om te kijken. Bij de autopsie gedoe tv. gauw uitgezet. In de slaapkamer hangt wel een tv maar kijk ik vaak niet op. Ben wel ontspannen nu is meer alsof het me allemaal niks meer kan schelen. Ook niet zo goed dus. Hoop dat ik snel in slaap val zal het wel nodig hebben.
Ik ben "fan" van de 2e wereldoorlog, verslind boeken erover. De laatste jaren valt het mee maar ik heb een periode gehad dat ik snachts droomde dat ik in een kamp zat of dat ik geëxecuteerd werd door de duitsers. Was best wel heel eng. Ben toen maar een periode romans gaan lezen.
haha ja dat lijkt me dan verstandiger.

ik ga nu echt proberen te slapen. Truste dames en tot morgen!
Slaap lekker iebs
Slaap lekker iebels

Ja Mikhah, dat is niet goed als je zo naar gaat dromen daarvan hoor

Droom je nu van brandende dijen en vurige lendenen (dat staat toch altijd in bouquette reeks boekjes)
Ik lees nu misdaad romans, Indridason vind ik erg goed op dit moment

De periode van vurige lendenen ligt al jaren achter mij
Lieve yellow ik ga naar bed moet mijn Indridason ff uitlezen. Lekker slapen voor straks
Ik was even aan het opruimen en naar slaapkamer aan het verhuizen tanta Mikhah

Veel plezier met je boek zo, tot morgen lieve tante,

Slaap lekker voor iedereen
ow heb ineens enorme buikpijn grrr. lig nog niet te slapen dus helaas
Oh da's shit iebels! Heb je misschien iets verkeerds gegeten ? Heb je wel gegeten...?
Ow sorry zie je reactie nu pas. Heb aardbeien op als maaltijd dus dat zal het niet zijn. Is denk ik combi van paar dagen niet poepen en beginende menstruatie.

Zus huilend opgebeld heb ik net mee opgehangen. Heb warme handdoek op buik gelegd op haar advies en ga weer proberen te slapen. Hopelijk slapen jullie allemaal wel al!
ben gister in slaap gevallen. Hoofdpijn is voor nu wel weg. Chat, dat klinkt idd interessant. Als puber heb ik me in allerlei geloven verdiept en toen een soort mix gemaakt waar ik achter sta. Merk dat dat prima werkt en ben sindsdien niet meer zoekende.

Fijne dag vandaag!
hallo dames! Net voor de tweede keer wakker geworden dus moet bed nog uit. Viespeuk is weer terug in div. topics bah!
Ik ben hem nog niet tegen gekomen ibi, maar maak je er niet zo narrig om

Hoe is het met jou? Je had buikpijn vannacht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven