goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
zondag 10 juli 2011 om 23:26
Ja het is best interessant eigenlijk. Vooral dit stukje op de site:
Wat is nondualiteit / advaita?
Stel je toch eens voor dat alles gewoon gebeurt en dat jij je nergens druk over hoeft te maken. Dat alles wat je doet en de keuzes die je maakt, ook allemaal vanzelf plaatsvinden. Dan heb je dus nooit iets fout gedaan en kun je schuldgevoel, angst, stress en frustratie voortaan laten voor wat ze zijn. Lijkt je dat niet heerlijk?
Dit klinkt allemaal misschien utopisch, maar het is de zienswijze van o.a. Boeddha, Spinoza, Albert Einstein en Ramana Maharshi.
Nou dat lijkt me heerlijk inderdaad!
Wat is nondualiteit / advaita?
Stel je toch eens voor dat alles gewoon gebeurt en dat jij je nergens druk over hoeft te maken. Dat alles wat je doet en de keuzes die je maakt, ook allemaal vanzelf plaatsvinden. Dan heb je dus nooit iets fout gedaan en kun je schuldgevoel, angst, stress en frustratie voortaan laten voor wat ze zijn. Lijkt je dat niet heerlijk?
Dit klinkt allemaal misschien utopisch, maar het is de zienswijze van o.a. Boeddha, Spinoza, Albert Einstein en Ramana Maharshi.
Nou dat lijkt me heerlijk inderdaad!
zondag 10 juli 2011 om 23:41
Als je een aantal van die uitzendingen beluisterd hebt, wordt het wel duidelijker yellow. Ik vind het echt interessant. Je bent een onderdeel van het geheel wat uit dezelfde energie bestaat. Alles is projectie. Een spel van het ego. Er bestaat ook geen vrije wil volgens die theorie. Voor jij iets zegt of antwoordt is het al een zoveelste seconde in je hersenen geformuleerd. Ik kan het zo 123 niet uitleggen. What the bleep do we know zou je eens moeten zien.
Jaja chat is zoekende
Jaja chat is zoekende
maandag 11 juli 2011 om 00:00
Nee hoor Chat, je hebt niets verkeerds gezegd hoor!!!
Slaap lekker in de caravan!
Ibi, ja ik snap wel wat jij bedoelt. Ik denk dat het voor mij wel iets relativeert dat ik soms gewoon bij bepaalde dingen die gebeuren een gevoel krijg. Dat ik daar niets aan kan doen, dat dat zo voelt. Wel hoe ik dan met het gevoel omga. zoiets?
Slaap lekker in de caravan!
Ibi, ja ik snap wel wat jij bedoelt. Ik denk dat het voor mij wel iets relativeert dat ik soms gewoon bij bepaalde dingen die gebeuren een gevoel krijg. Dat ik daar niets aan kan doen, dat dat zo voelt. Wel hoe ik dan met het gevoel omga. zoiets?
maandag 11 juli 2011 om 00:28
nou rapportage vind ik altijd wel "leuk" om te kijken. Bij de autopsie gedoe tv. gauw uitgezet. In de slaapkamer hangt wel een tv maar kijk ik vaak niet op. Ben wel ontspannen nu is meer alsof het me allemaal niks meer kan schelen. Ook niet zo goed dus. Hoop dat ik snel in slaap val zal het wel nodig hebben.
maandag 11 juli 2011 om 00:28
maandag 11 juli 2011 om 02:35
Ow sorry zie je reactie nu pas. Heb aardbeien op als maaltijd dus dat zal het niet zijn. Is denk ik combi van paar dagen niet poepen en beginende menstruatie.
Zus huilend opgebeld heb ik net mee opgehangen. Heb warme handdoek op buik gelegd op haar advies en ga weer proberen te slapen. Hopelijk slapen jullie allemaal wel al!
Zus huilend opgebeld heb ik net mee opgehangen. Heb warme handdoek op buik gelegd op haar advies en ga weer proberen te slapen. Hopelijk slapen jullie allemaal wel al!
maandag 11 juli 2011 om 07:11