goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
zondag 31 juli 2011 om 19:42
Mijn logeetje is gearriveerd, het is een uberschattig hondje, Pip en hij blijft hier een week logeren . Mijn 4 katten zijn naar buiten gevlucht en willen niet meer binnen komen. Maar dat gaat helemaal goed komen als ze honger hebben komen ze wel.
Het is een Cavalier King Charles Spaniel, ik kan geen plaatsjes plakken maar wel een link geven.
Link
Het bovenste plaatje lijkt sprekend op Pip
Het is een Cavalier King Charles Spaniel, ik kan geen plaatsjes plakken maar wel een link geven.
Link
Het bovenste plaatje lijkt sprekend op Pip
zondag 31 juli 2011 om 19:45
Chooc ook al zo goed bezig geweest! Lekker gevoel als je alles hebt opgeruimd. Ennuh baby's zijn leuk
Chooc als je op FB op mijn voor en achternaam zoekt komt het in orde. Als je mijn voor en achternaam weet.
En anders maakt Yellow het wel in orde. Mail Yellow maar.
Yellow hoe is gegaan met je taartworkshop?
Chooc als je op FB op mijn voor en achternaam zoekt komt het in orde. Als je mijn voor en achternaam weet.
En anders maakt Yellow het wel in orde. Mail Yellow maar.
Yellow hoe is gegaan met je taartworkshop?
zondag 31 juli 2011 om 20:40
Leuk een logeetje!!! Veel plezier met het hondje vandaag
Sanne helemaal moe! Hoop dat het wel een voldane moeheid is
Chooc, super van die babykamer, en super dat chocoman nu ook toch wel snel wil beginnen. Een minichoco
Dit is mijn taartje geworden, hij is niet zo heel mooi, maar wel leuk, en volgende keerga ik het nog beter doen!
taartje
Sanne helemaal moe! Hoop dat het wel een voldane moeheid is
Chooc, super van die babykamer, en super dat chocoman nu ook toch wel snel wil beginnen. Een minichoco
Dit is mijn taartje geworden, hij is niet zo heel mooi, maar wel leuk, en volgende keerga ik het nog beter doen!
taartje
zondag 31 juli 2011 om 22:12
zondag 31 juli 2011 om 22:14
zondag 31 juli 2011 om 22:19
zondag 31 juli 2011 om 22:39
mijn zus zou reserveren en heeft dat jammer genoeg vandaag dus pas gedaan. Kreeg de indruk dat ze het wel erg graag daar wilde doen want die is dicht bij hun. Nou ja dan een andere keer. Vindt het niet zo heel erg morgen overdag naar het wijkcentrum als vrijwilliger en dinsdag midgetgolven en pannenkoekenboot genoeg in het vooruitzicht dus!
zondag 31 juli 2011 om 22:41
Nee, katten werken anders van binnen.
Hij gaat er niet dood aan ofzo (die hond) maar dan gaan ze heel veel drinken omdat het te zout is. Katten hebben meer zout nodig dan hondjes.
Als hij een jaar lang ofzo kattenvoer zou krijgen ipv hondenvoer, dan zou hij idd echt ziek worden ivm nieren (die kunnen dat teveel aan zout dan niet meer aan) , maar een keertje is niet zo erg hoor, echt niet, maar het is makkelijk op te lossen door de bakjes hoog te zetten van de katten .
Hij gaat er niet dood aan ofzo (die hond) maar dan gaan ze heel veel drinken omdat het te zout is. Katten hebben meer zout nodig dan hondjes.
Als hij een jaar lang ofzo kattenvoer zou krijgen ipv hondenvoer, dan zou hij idd echt ziek worden ivm nieren (die kunnen dat teveel aan zout dan niet meer aan) , maar een keertje is niet zo erg hoor, echt niet, maar het is makkelijk op te lossen door de bakjes hoog te zetten van de katten .
zondag 31 juli 2011 om 22:53
Ik heb gewerkt bij mensen die katten en honden hadden. Bakjes altijd hoog moeten doen hierom. Heb het nog eens opgezocht toen (eigenwijs, wnat ik dacht ja ja het zijn toch allebei kleine beestjes volgens mij doen jullie gewoon moeilijk) het klopt idd wel. Maar echt hoor, als hij een week lang dat katteneten zou eten, gebeurt er niet veel, misschien diarreetje, maar hij wordt niet echt ziek ofzo. Geen zorgen maken!
Kom je ook zo rummi, iebs is nog een potje aan het doen, maar dan kunnen we daarna?
Kom je ook zo rummi, iebs is nog een potje aan het doen, maar dan kunnen we daarna?
zondag 31 juli 2011 om 22:54