Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Alle reacties Link kopieren
Sterkte aardbei en hoop dat je goed kunt slapen
Lieve Yellow Thnx for calling babe
Graag gedaan chokie

Voor strawberry een dikke knuffle. Ik hoop dat je morgen iemand kunt spreken van de hulpverlening
Zo en nu ga ik tipsy naar bed. 2 roseetjes wiehoe!
quote:_yellowlove_ schreef op 12 oktober 2011 @ 22:24:

Oh het gaat over verouderde grammatica? Dat is iets anders dan uitspraak.

Merk je niet iets als je het leest? Dat een zin 'raar' voelt?

Het ding heet Engelse spraakkunst, dus doet me t eerste aan uitspraak denken. Zal later deze maand eens kijken of het raar leest.. Heb ook 2 boekjes uit zo'n serie I always get my sin en een keer voor een vriendin zinnen beoordeeld (zij studeerde ook Engels) en dan bleken er ook kloppende zinnen te zijn die de proefpersonen inschatten als iets ala i always get my sin.

Gok dat het iets te vroeg/snel is om morgen te proberen het boekje te beoordelen..

Morgen personeelsuitje in de stad van mijn tante. Benieuwd hoe ik dat vind... Mag er waarschijnlijk geen werkuren voor schrijven (en dus geen treinkaartjes inleveren), maar wel uitslapen, lunch, koffie en avondeten. Voor overmorgen nog niet bedacht hoe laat ik naar mijn werk ga. Mijn verlofuren zijn vrij schaars, dus daarom nam ik vandaag niet vrij.

Of ik op weg naar het uitje in Utrecht het Aboriginal Art Museum induik verzin ik morgenochtend nog wel... (weet al zolang dat het museum er is maar nog nooit geweest.....)
allemaal. Hier is het 5 uur 's ochtends, maar moet zo opstaan om drijvende markt te bekijken, dus kort berichtje van mij.

@ Aardbei Zo'n bericht komt altijd hard aan. Hoop dat ze nog wat kunnen doen. Sterkte!

@ watervrouw Ik heb 4 maanden door Australië en nieuw-Zeeland gebackpacked, dus kom maar op met je vragen. Ken t Aboriginal museum trouwens ook.

@ choco. Vervelend dat je die vriendin mist. Begrijp ik het goed dat jullie elkaar nog wel zien en spreken, maar minder vaak?

@ lieve yellow. Jij verdient gewoon een leuke nieuwe vriend die ziet hoe fantastisch je bent. En dan vergeet je ex.

@ alle anderen:

Chat komt helemaal niet meer langs hè...
Hey San!

Nee zie en spreek haar niet meer. Alleen dus afgelopen week op facebook (na ruim 3 jaar..)

Zo, man heeft me gewoon dronken gevoerd

Toen ik naar bed ging, bonjourde hij de visite naar huis en besprong me. En later zei hij dat ie dat vaker moet doen. Echt een man

Maargoed, lekker gehuild, gesext en uitgeslapen. Nu koffie en een peuk en daarna chocoladevlokken op een cracker. Ik ben zo snel tevreden
Jeetje chooc! Oppassen met die man van je.

Ik geloof dat ik nog niet helemaal snap waarom jullie 3 jaar geen contact hebben gehad. Of heeft dat te maken met dezelfde reden als het 'moeizame' bezoek aan yellow's huis? Wel leuk dat jullie nu weer contact hebben! Goede vriendschappen zijn veel waard.
Nee Sanne, we zijn uit elkaar gegroeid. Man heeft een hekel aan haar en daarom zie ik haar niet meer. Zij heeft haar vriend leren kennen, kindje gekregen en dan groei je makjelijk uit elkaar.

Ach, het was ff een dipje. Het gaat weer goed hoor
Wil iemand mij een schop onder mijn kont geven en volgen op het forum en dan bij elke post zeggen dat ik behoor te studeren/
Sorry, moet vakantie vieren
He bel ik daarstraks naar de psych is ze nog ziek. Dus dat word afwachten tot volgende week.

Op dit moment zit ik erdoorheen. Heb helemaal geen zin meer. En mijn ma wil dat ik straks mijn pa ga helpen dingen uit zijn kamer weg te doen...en ik haat het als ik alleen ben met hem.

Want hij moet altijd ovee stomme onderwerpen praten waar ik een hekel aam heb. En stiekem kan ik niet wachten tot hij weg is

En ik irriteer me echt aan alles...
Ego bericht:

Vandaag afscheid genomen van clienten van me en mijn exit gesprek gehad. Morgen de laatste dag, telefoon en sleutels inleveren en dan is het helemaal voorbij

Voel me er erg somber en verdrietig onder. Vandaag ook weer echt zo'n moment dat ik dacht: ow ik moet Patrick even bellen. Om vervolgens me nog verdrietiger te voelen en stom bovendien ik moet inmiddels beter weten. Vanavond nog een kaartje maken voor de leefgroep waar ik gewerkt heb. Heb een vaasje met wat kleine nepbloemen gekocht voor de groep en doe die kaart eraan hangen.

Blijf wel thuis knutselen ipv. naar de knutselclub te gaan heb ik echt geen zin in.
Iebsje toch

Heel confronterend zo'n dag, met weer afscheid nemen

Oh liefje toch, kan me zo goed indenken dat je dan zo graag Patrick wilt bellen zodat hij je kan helpen...

het zit je potverdorie allemaal niet mee, ik vind het echt heel erg voor je.

Lief van je dat je wat voor die groep gaat maken. Ik hoop dat morgen snel voorbij is, dan ben je er ook maar 'vanaf'' (als je begrijpt wat ik bedoel)

@Straw, wat kut dat je psych er niet is. Maar als je je echt rot voelt, moet er ook iemad zijn op dat kantoor waar je dan wel mee kunt praten hoor als het echt niet gaat. Hoopd at je toch niet iets van gezelschap aan je vader hebt
@ Ibi, wel lastig afscheid nemen. Maar zie het van de positieve kant, je doet nu een hele stap vooruit in je ontwikkeling.

En tja, over dat "patrick" moment weet ik niet goed wat te zeggen. Behalve je een dikke knuffel en zoen te geven...en uiteraard een aai over je bol.

En goed dat je blijft knutselen, dat kan net een soort van bezigheidsterapie zijn.

@Yellow, er is wel iemand waar ik mee kan praten. Maar aangezien de spanning toch al wat minder is. En ik kijk morgen wel weer aan, want ik kan dan toch pas volgende week terecht, en voor die vrijdag staat er al een gesprek gepland.

En vergis ik me of typte je vanaf je mobiel..aangezien je zegt dat je hoopt dat ik toch niet iets van gezelschap aan mijn vader hebt...LOL.

Ik snap wel wat je bedoeld, en tuurlijk vind ik het wel leuk en gezellig. Maar het is ook heel moeilijk, want mijn dagelijkse leventje word compleet verstoord en eer ik eraan begin te wennen is hij weer weg. En die omschakelingen kosten mij nu eenmaal veel moeite. En ik zit met het karakter van mijn ma en het nieuwe karakter van mijn pa welke spanningen veoorzaken. Hier ga ik zo wat eten, heb net het voorwoord en een deel van de inleiding voor het eindrapport van het projectgeschreven. Daarna nog een klein stukje over problemen die we zijn tegengekomen. En dan ben ik er denk ik vanaf!!!!!!!

En morgen ochtend les van half9 tot 10.10 en dan is het vakantie!
Ibi ik wens je heel veel sterkte morgen met je laatste dag ik hoop dat je gauw een nieuwe baan vind.

Yellow meis ik mis jou ook, we moeten snel eens weer rummi spelen en kletsen op FB

Ik reageer hier niet zoveel meer ik heb er moeite mee om die nieuwe verhalen te lezen. Ligt niet aan jullie en wil ook anderen er niet in belemmeren hier te schrijven.

Ik kom hier af en toe wel even binnen wippen om te zien of het nog goed met jullie gaat Tantie is watching you

Een knuf voor jullie allemaal
Tante niet weggaan. Ik wil een rummidate maken!!!
ibi

Vandaag hele dag bedrijfsuitje. Aboriginal Art Museum komt nog wel een keer.

Helaas nog geen mail van de steenhouwer, dus weet niet of de steen idd voor zijn geboortedag geplaatst wordt..
@ibi. Wat is de tijd snel gegaan! Ik hoop dat je een mooie laatste dag hebt. Wat doe je ook lieve dingen. En dan snel weer een leuke

Nieuwe uitdaging.

@Mika. Ik snap wat je bedoelt, maar jammer dat je wat meer naar de achtergrond verdwijnt.

Hoe gaat het bij jou Yellow?

Wij zitten nu op een prachtig eiland, helaas in de stromende regen. Gelukkig hebben we 3 dagen, dus goede hoop nog voldoende zon mee te pakken.
Yellow ik ben ook niet weg, ik schrijf hier niet zo veel meer mee. Zet maar een date op FB of hier dan lees ik het wel.

Fijne dag allemaal
yeeyyy....het is vakantie!!!!!!

Even deze vakantie hard werken aan 2 schoolvakken en vandaag even een stukje voor het project afronden.

En dan ben ik klaar :D
Ego-post

Net ingewikkeld gesprek met vriend gehad... Vakantie is hartstikke leuk, maar tussen ons loopt het soms beetje stroef. Dus maar gesprek aan gegaan en eerlijk aangegeven dat ik ondertussen graag kinderen wil, maar dat ik twijfel of ik ze met hem wil. Natuurlijk rotboodschap, maar wil ook eerlijk zijn en had gehoopt op een gesprek over het hoe en wat nu dan. In plaats daarvan reactie: prima. En meneer gaat verder alsof er niks is gebeurd.

Weet niet meer zo goed wat ik nou moet. We zijn maatjes, dat zeker. Maar is hij nou 'mijn man'? Moet er niet aan denken zonder hem te zijn, maar twijfel ook al jaren aan of dit het nou is. En kan er dus met hem niet over praten. ;-(

Zou er bijna apart item van maken, maar mensen roepen hier zo snel 'dumpen' en zonder reden of advies zit ik daar niet op te wachten.
Tja ik weet niet echt goed wat te zeggen op je post.

Ik dat het voor hij misxhien tijd nodig heeft om zich de boodschap te realiseren, want zoiets heeft natuurlijk wel effect op iemand zijnde man of vrouw.

Dus laat het onderwerp even zo en probeer over een paar dagen erover te praten. En probeer voor jezelf heel duidelijk te hebben waarom je dit denkt. Dan kan je het duidelijk aan kaarten en kijken of jullie er samen wat mee kunnen.

Dus aan de issues die ervoor zorgen dat jij twijfels hebt werken.

En als hij aangeeft dat hij er niks mee kan en het compleet aan jou overlaat dan houd het op bepaald moment op.

Nogmaals dit is mijn visie ik ben absoluut geen relatie expert!
Zit nu aan vergadertafel te wachten op de rest. Voel dat ik moet janken maar probeer te stralen gaat ze niks aan hoe ik me echt voel.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 14 oktober 2011 @ 14:34:

Zit nu aan vergadertafel te wachten op de rest. Voel dat ik moet janken maar probeer te stralen gaat ze niks aan hoe ik me echt voel.Hoop dat de vergadering snel voorbij vliegt ibi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven