Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Laat je ogen testen, het verklaart misschien de hoofdpijn
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 01 mei 2012 @ 11:12:

Laat je ogen testen, het verklaart misschien de hoofdpijn

Mijn ogen heb ik ongeveer 2 a 3 weekjes geleden laten testen..maar het verschil was volgens de oogarts dusdanig klein dat dat geen hoofdpijn kon veroorzaken, maar het is bekend dat ik last van spanningshoofdpijn en migraine heb..dus het is altijd uitzoeken wat het wanneer is..

maar vandaag voel ik me wel beter.. Emotioneel kan het beter maar voel me niet zo slecht als gisteren.

Maar goed ik ga ervandoor
Oh ik ben zo moe nu...

Moest wat dingen kopen in de stad. Ben nu thuis en helemaal gesloopt.

Het is hier redelijk rustig trouwens, op topic. Voor iedereen een dan maar.
En nog steeds rustig

Ik ben beetje plannetjes aan het maken om mijn huis te restylen. Nouja... te stylen eigenlijk

Misschien moet ik beginnen met de wc morgen, dat is het minste werk. Toiletrolhouder kopen (of hoe heet dat, zo'n stok waarop je ze opstapelt) en wat leuke dingen aan de muur hangen. Het is nu gewoon een kaal wit hok.

In de huiskamer misschien een bank erbij maar dan moet ik wel eerst even ruimte maken.

Maargoed de was is min of meer weggewerkt, de meeste folders/kranten zijn opgeruimd, afwas is te overzien... misschien is het ook wel zo klaar.
Sorry Moon, ik was druk met de administratie vandaag. Gaat wel weer hoor, ben beetje sip/negatief maar dat komt wel weer goed. Ik ga nu douchen en naar bed. Veel plezier met je huis stylen!
Chooooc

Ben blij om je te lezen en om te zien dat je gewoon met je dingetjes bezig bent.

Ja het moet een huis worden waar mensen zich welkom kunnen voelen. Dat wil ik. Niet meer zo'n zooi.

Zat net al even te kijken naar mooie posters. Vroeger (jaar of 10 geleden) kon ik heerlijk in de expo staan, posters bekijken.

Ik ben denk ik iedere verhuizing minder moeite gaan doen voor mijn kamer/ huis.

Maar ik heb al mooie posters gezien!
@ Choc,

wat fijn dat je toch genoeg dingetjes kan blijven doen..ondanks je stemming.

EN voel je je fysiek al wat beter? En hoe gaat het met manlief ??

@Moon

tja, het verhuizen neemt ook veel geld in beslag en logisch dat je dan ook naarmate je meer verhuisd minder moeite ervoor doet.

EN dingen uitzoeken is super leuk...

Hier is het vandaag wel een redelijk dagje Ben voeding wezen brengen naar het dierenasiel die we hier hadden liggen. Ook ben ik naar de bank geweest.

En ben aan het rekenen hoe ik het kan doen met het abbonement voor het zwemmen, want financieel is het vrij lastig, dus waarschijnlijk zou ik dan van mijn spaargeld moeten halen..maar zit deze maand krap, maar ik wil toch echt deze maand starten, om op zijn minst wat meer beweging te krijgen en sportschool ga ik niet lang uithouden...

Maar financieel gezien is het zo lastig..soms heb ik een hekel aan deze situatie..

Maar goed nu is het bedtijd..en even ontspannen..
Wel lekker als je kunt zwemmen Straw. Is het binnen of buiten?

Ik hoop dat het lukt.

Dingen uitzoeken is idd leuk maar ik heb me mede door het geld laten weerhouden.

Maar ja ik moet er nu gewoon even in investeren. En als het wat leuker aangekleed is en ik vaker mensen hier kan vragen... hoef ik weer minder vaak 'de hort op'. Dus uiteindelijk bespaar ik dan.... toch?
Goed: vrienden over de vloer gehad

Slecht: werkelijk niets uitgevoerd vandaag overdag en helaas moest dat wel - rotgevoel..
@Chitchat

Ach, die 2 goede en slechten punten van vandaag hebben wel samenhang. Want doordat je vrienden over de vloer had kon je ook moeilijk veel dingen tussendoor gaan doen..

@moon,

Dat is wel waar, wat je zegt. Hoewel je voor weinig geld ook wel leuk huisje kan maken door middel van kringloop, marktplaats enz.
Mogguh.

Ik heb weer minder dan zes uur geslapen. Dacht dat het weer wat beter ging met slapen maar helaas....

Ben niet echt happy.
@moon

hoezo slaap jij zo weinig? En mischien is het handig om overdag ergens een dutje in te lassen, mischien dat dat ervoor zorgt dat je je toch wat beter gaat voelen gedurende de dag?

Hier wel ok geslapen, trouwens beter dan ok, maar dat zorgt er weer voor dat ik weer wakker word met hoofdpijn..als ik te weinig slaap voel ik me niet goed, en bij teveel slapen ook niet.

Straks ga ik even de fiets pakken want het is echt heerlijk weer,maar ik voel me raar, niet echt down, maar een beetje sip en snel geirriteerd..

Maar ik ga maar even de straat op proberen uit te waaien en kijken of het fietsen wat helpt
Ja wist ik maar wat ik eraan kon doen. Pillen helpen ook maar deels, dan ben ik ook gewoon vroeg wakker.

Overdag kan ik ook niet slapen, meestal.
quote:Moonlight82 schreef op 02 mei 2012 @ 10:57:

Ja wist ik maar wat ik eraan kon doen. Pillen helpen ook maar deels, dan ben ik ook gewoon vroeg wakker.

Overdag kan ik ook niet slapen, meestal.En als je ervoor zorgt dat je aan het einde van de dag helemaal kapot, bekaf bent..slaap je dan beter?
Nee nog slechter. Zondag en maandag was ik wel redelijk kapot maar dan duurt het s avonds nog langer voor ik slaap.

Vriendin van me raadde me aan om te gaan sporten en dat is denk ik wel een goed idee. Alleen als ik zo gaar ben is de stap om daadwerkelijk te gaan wel groter.
Heb toch even liggen relaxen, was niet echt weg maar sliep wel bijna.

Ben nu helemaal gaar... Maar gelukkig is mijn stemming wel weer een stuk beter. Zon schijnt ook nu.
@moonlight

wel balen dat als je op bent je dan nog slechter slaapt. Ik val dan gelijk in slaap maar heb dan de volgende dag wel hoofdpijn.

Misschien dat sporten inderdaad helpt.

Ach is ook handig, denk goed genoeg relaxen om weer even verder te kunnen. En tja ik denk liever gaar zijn met een redelijke stemming dan andersom..

Hier uiteindelijk wel een redelijke dag, heb 2 shirts besteld die ik echt super gaaf vind. Die me echt doen denken aan mijn jeugd..:)

En verder nog even iets bij iemand gaan brengen

Morgen blijven we waarschijnlijk thuis, moet nog even wat boodschappen gaan doen en proberen echt wat voor school te doen...maar ik heb er absoluut geen motivatie voor
chooc. Blij je weer te lezen.

Een dikke knuf voor iedereen die het nodig heeft.

Hier erg wisselende stemmingen pffft
Hier gaat het momenteel redelijk, IK "moet " even niks .
Mogguh. Leuk hier weer wat meer mensen te zien.

Ik ben vannacht vaak wakker geweest. Voel me nu redelijk uitgerust maar zal straks wel weer inkakken.
Begin wel te twijfelen of mijn weekendplannen misschien een beetje aangepast moeten worden. Ik zou hard gaan feesten aan de andere kant van het land en daar blijven slapen.

Moet even kijken. Kan ook besluiten wat vroeger te gaan en niet te blijven slapen. Of juist wat later dat de dag minder lang is. Of het hele tripje skippen....

Nouja ik heb nog twee nachten. Misschien trekt het nog bij.
@ Andersnogiets

@bankje

Geniet ervan! Heerlijk toch even niks moeten

@Moonlight,

hmmm..ik zou zeggen wacht even af, en kijk hoe je voelt de dag van het feest...en dan een besluit nemen..

Hier net ontbeten en nog half slaperig...straks maar wat boodschappen doen en verder niks...beetje in huis hangen
Gaat lekker. Ik heb een nieuwe apotheek, had dinsdag recept gebracht en gisteren na vieren kon ik t ophalen. Ben vanochtend geweest maar ze hadden 1 medicijn niet op voorraad, terwijl dat nu op is.

Was ook te moe om er moeilijk over te doen en dat had waarschijnlijk niks opgelost.
iedereen.

Ik ben er nog en lees af en toe even bij.

Ik ben deze week door een diep emotioneel dal gegaan (van drie dagen :-)). Nu gaat het wel weer, maal fysiek gaat het nog erg slecht dus ik hou even pauze van het forum. Tot snel!

voor iedereen die het nodig heeft.
Dank je, jij ook een knuffel.

Oh ik hoop zo dat ik vannacht een beetje normaal kan slapen. Kan iemand me anders een klap met de rubberhamer komen geven?

Mijn weekendplannen heb ik een beetje op losse schroeven gezet. Ik loop in huis ook nogal achter met van alles en weet niet of het slim is om te gaan. Ook omdat ik dan van vriendin afhankelijk ben tot hoe laat zij wil blijven, omdat ik in principe bij haar slaap.

Nou ja ik kijk nog wel even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven