Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Alle reacties Link kopieren
@moon, uiteindelijk nog naar die verjaardag of bbq geweest??
Nee ben helemaal nergens heen geweest.... Zoooo moe.

Ik ging voetbal kijken maar vond zelfs in de stoel zitten nog te vermoeiend. Ik heb een slaapmatje gepakt en ben voor de TV gaan liggen... (bank ligt niet zo lekker)

Vannacht wel goed geslapen, tot half 10 en voel me nu beter. t Is mooi weer hier, misschien kan ik zo een stuk fietsen, misschien naar strand.
quote:_strawberry_ schreef op 09 juni 2012 @ 22:55:

@moon,

Verder tja, inderdaad ik kan onmogelijk zeggen van ik vlieg ff voor het weekend want alleen reistijd vult het weekend en het ontieglijk duur. En ik ga nu al in juli, dus ik hoop dat ik op tijd ben. Maar de situatie ziet er pikkedonker uit...want ze hebben alle medicatie moeten stopzetten, incl. insuline, enz. want hij is ook diabeet en heeft hartproblemen..dus afwachten ..en afwachten en als zijn lichaam sterk genoeg is kan hij nog even door. Maar toch heb ik zo mijn zwakke momenten waarop ik genoeg traantjes laat..

Heftig met je oom. Ik had nog niet begrepen dat hij in buitenland verblijft.

Nee kan me voorstellen dat je geen zin had in alle voetbalgedoe. Goed dat je voor jezelf hebt gekozen.

Heb je goed geslapen uiteindelijk?
hahaha..wat slim om een slaapmatje te pakken. En geniet van het weer, zolang het nu duurt zou ik zeggen.

Hier ben ik doodmoe, heb op zich wel redelijk geslapen, behalve 2x dat ik zwemmend in het zweet wakker werd. Waarschijnlijk lichte koort gehad. En ben nu strontverkouden, loop de hele ochtend te snotteren en moe.

EN met mijn oom gaat het ook niet beter nu is hij buiten bewustzijn en met hartkloppingen die niet ergen kunnen.

Maar goed, straks ga ik zowieso even naar buiten, richting centrum kijken of ik talkpoeder kan vinden..want ik loop me rot te zoeken en zie alleen hele dure van zwitsal..

maar nu ga ik eventjes liggen..
Gelukt met de talkpoeder?

Ik heb gefietst. Ijsje gehaald in het centrum, toen naar strand gefietst, daar ff gelopen en toen weer terug.

Nu even bijkomen
Hmmm.... vanavond een leuke film in de bios. Ben nog nooit alleen naar de film geweest maar ik zou het kunnen proberen.

Iig ff douchen dan zo want ik heb overal zweet en zonnebrandcreme.
hahaha..lekker is dat hé ..zweet gemengt met zonnebrandcreme.. :P.

Hier met ma centrum afgestruind op zoek naar talco poeder..maar niet kunnen vinden. Wel meer dan 10 pauzes moeten nemen omdat ik binnen de kortste keren buiten adem was..en heb 3 pakjes zadoekken opgebruikt..haha. En liet constant iedereen schrikken met mijn genies..hahaha.

Maar kwam terug heb een ander t-shirt en broek aangedaan en op bed gaan liggen en binnen de kortste keren werd ik wakker na 1 uur te slapen..haha

En mijn oom ligt nu in de coma en de kans is nu ongeveer 99.99% dat hij overlijdt...want hij had gisteren enorme hartkloppingen..maar aan de ene kant verdient hij het wel, hij heeft al genoeg geleden. En dit is de 4e keer dat hij op sterven ligt.

Maar ik irriteer me wel aan zijn dochter die super vervelend is, en nu zichzelf loopt op te hemelen ed. maar ze deed niks anders dan ruzie maken met mijn oom en hem vernederen enz. En nu..is het papa ik hou van je enz...enz. Maar goed, die nicht heeft zowieso dingen gedaan die ik niet vind kunne, vroeger toen mijn oom op sterven lag wilde ze niet dat mijn oma hem ging bezoeken omdat zij voorrang had omdat zij zijn dochter is...wat ben je dan stom bezig!!!!

Verder alleen, naar de film gaan is ook wel fijn soms, niemand die je afleid of tegen je praat, en lekker beetje apart zitten en heb je lekker de ruimte..en niemand die je stoort..heb het wel eens gedaan, maar doordat ik alles download ga ik bijna nooit..
Niet leuk van je oom... Hoe voel je je eronder?

Ik ga niet vanavond naar de film. Omdat ik niet heel veel zin heb en eigenlijk ook geen geld... Dan kan ik beter een keer gaan als ik het echt heel leuk vind.

Ik ben net bij de buurman op bezoek geweest. Hij belde aan ivm het internet dat geregeld moet worden. Heel aardige vent. Bij vorige buren kwam ik nooit binnen dus ik was er voor het eerst. Zelf nog beetje overdonderd dat ik zomaar bij een vreemde een drankje heb gedaan, ben meestal nogal terughoudend. We hoeven ook niet de deur bij elkaar plat te lopen maar t is prettig om te weten dat er iemand is.
tja, dat van mijn oom. Uiteraard voel ik me super verdrietig en ook lichtelijk boos erom. Maar aan de andere kant heb ik zoiets van ga maar, en rust, zodat hij niet hoeft te lijden. Want vandaag was mijn ma met hem aan het praten tenminste zij sprak tegen hem en de morfine moest worden aangevuld en toen kreeg hij opeens last van pijn. En voor zover ik kan merken is dat een hel.

En dat hoeft hij van mij niet door te gaan. Dus aan de ene kant ben ik rustig en leg ik me erbij neer, maar aan de andere kant voel ik me er gewoon k*t door en wil ik niks.

Toen ik zag dat ik een voldoende had, had ik ook zoiets van liever had ik een dikke onvoldoende gehad maar dat mijn oom gewoon verder zou leven.

Verder, tja zonder geld naar de film gaan is niet leuk..en inderdaad je moet vooral een film kiezen die je heel leuk vind.

Verder wel fijn van de buurman, je weet in ieder geval dat hij openstaat en dat als bijvoorbeeld zonder gas, licht enz zit je even bij hem kan aankloppen..

Dat soort buren zijn zeer waardevol want die zie je bijna nooit..
Zo...ik heb denk ik wel 10 uur geslapen. Ben echt aan het inhalen.

Moeilijk van je oom. Is het de broer van je moeder? Lijkt me ook raar dat je weet dat er een begrafenis (of crematie) aan komt maar je hebt geen idee wanneer precies.

Ik ga straks even naar de Aldi. Doe altijd mijn boodschappen bij een duurdere super maar dat zit er nu even niet in. Stom eigenlijk dat ik nooit naar de Aldi ga, die zit gewoon waar de andere winkels ook zitten.

Verder ff kijken wat ik vandaag ga doen. Heb nog een berg was liggen....
Inmiddels zal de begravenis een dezer dagen zijn, aangezien mijn oom vannacht is heengegaan. En wat een kutnacht zeg. Sorry voor het taalgebruik. Maar viel gisterenavond in slaap met een heel raar gevoel en op bepaald moment net alsof mijn oom naast me zat.

Later rond 3 uur werd ik wakker en kon niet meer slapen, rond 4 uur maar ff pc aangedaan en wat rondgesurft en toen kwam ik erachter via facebook dat hij heengegaan was...dus niet veel meer geslapen, tussen 6 en 10 weer geslapen..maar heb nu barstende koppijn, ben moe. En ook nog verkouden

Balen dat ik geen afscheid heb kunnen nemen, maar het is beter zo, hij had zo'n pijn.. dat wens je niemand toe.
Gecondoleerd Straw
Dankjewel moon.

Ik moet even mijn ei kwijt en ben niet echt in staat verder te reageren.

Want ik voel me nu gewoon schuldig, mijn oom is dood. En het lijkt net of het me niet veel doet...ik kan niet echt huilen, maar laat af en toe een traantje,..terwijl ik toch super veel van die oom hield..

maar vooral mentaal is het gewoon kut, want mijn hoofd zegt dat ik niks meer wil, ik wil niet naar school ik wil niks doen. Maar tegelijk voel ik die behoefte wel om bezig te zijn...

het voelt gewoon niet eerlijk...tegenover mijn oom...tuurlijk het is mischien omdat ik er wat vrede mee heb. Maar ik zit nu al te denken aan schoolwerk, terwijl ik daar niet mee bezig zou moeten zijn..het is gewoon alsof het me niks doet, alsof er niks gebeurd..en dat voelt niet juist..
Er is op deze pijler een topic over iemand die niet kan huilen bij overlijden oma. Misschien heb je er wat aan.

Ik denk dat je er goed aan doet om bezig te blijven. Misschien een dagje thuis na zijn overlijden en de dag van de begrafenis. Maar voor de rest gaat je school ook door, het is nog maar een paar weken.

Toen mijn (eerste) opa overleed ben ik ook blijven werken en na een maand was mijn contract afgelopen en toen heb ik ff tijd genomen. Voor mij werkte dat wel.

Hier goed geslapen, niet extreem lang maar wel 8 uur. Het is een beetje onbestemd weer hier.

Genoeg te doen hier maar nergens zin in. Althans niet de 'vervelende' taken. Maar ik ga toch maar aan de slag.
@moon, fijn dat je in ieder de nodige 8 uur slaapt. En het weer laat veel te wensen over moet ik zeggen. Hier is het grijs en vies.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel kan huilen maar in dusdanige beetjes dat het niet echt oplucht.Ik zou liever in een keer keihard neergaan en een hele dag huilen. Want nu krijg ik alleen koppijn..

Maar goed, het hoort erbij. Het is eenmaal mijn manier van ermee omgaan. En straks ga ik mischien even naar het zwembad, tegen mijn wil in, omdat ik ook ontspanning nodig heb.

En morgen weer naar school ondanks dat ik geen zin heb..gewoon weer doorgaan en ik weet nu alvast dat ik ergens halverwege juli ene keiharde shock ga meemaken, want dan word het allemaal echt, concreet.
Zo wat waait het hier. Even papier en plastic weggebracht, wat boodschappen gedaan en bij de sportschool langs geweest voor informatie.

Het is een sportschool zonder toeters en bellen met alleen fitness. Stuk goedkoper dan andere scholen. Vond het binnen niet echt mooi maar daar gaat het ook niet om. En misschien wel goed dat het allemaal zo simpel is, anders vind ik het weer moeilijk kiezen met die lessen.

Ik denk dat je je verdriet gewoon maar moet laten komen zoals het komt. Dan maar in kleine beetjes en met hoofdpijn... Weet je al wat je aan doet met de uitvaart?

En heb je nog gezwommen? Iedere keer als je erover schrijft denk ik, ik moet ook weer eens gaan
Spannend hoor fitnessen ik hou dat niet lang uit...

En over mijn oom ik kan onmogelijk naar de uitvaart die os vanavond om 7 uur nederlandse tijd. En 1 uur 's middags daar aangezien hij in zuid-amerika woont net als de hele familie.

Dus ga vanavond een foto in de groep van onze familie op facebook plaatsen waar hij in een elegante pose staat met een gigantische flimlach van de laatste keer dat ik hem zag met een kort afacheidsbericht erbij.

Net wezen zwemmen en het was echt enorm zwaar mede door de irrtante nachteust van afgelopen dagen
Nee dat snap ik, dat je dan niet naar de uitvaart kunt. Maar mooi dat je op jouw manier aan hem denkt.

Ik heb lekker geslapen. Moet vandaag een aantal dingen doen, die ik zo ff in een lijstje zet hier. Ik realiseer me dat ik gisteren wel een beetje hyper geweest ben en met teveel dingen tegelijk bezig ben geweest. Vandaag maar een beetje rustiger doen, ik heb morgen nl een drukke dag en zaterdag ook. Even energie verdelen

- die ene vervelende mail lezen en beantwoorden...

- inschrijving sportschool afronden

- evt soep koken

- verslag vrijw. werk schrijven

Zo dat is even wat moet (behalve de soep). En nu naar de wc... dat moet ook
Haha toch genoeg te doen. En naar de wc gaan moet ook underdaad

Hier al wakker kan nog 30 minuten doorslapen maar datvlukt niet. Ben echt mega moe gisteren rond 2 uur in slaap gevallen en zo vaak wakker geworden.

Straks naar school maar heb er niet veel zin in. Net fotos gezien van de begravenis..en word er toh wel weer verdrietig van, maae de begravenis zag er wel ok uit. Redelijk rustig omdat veel mensen niet konden, zelf mijn andere ooms en tantes hebben zich ziek moeten melden omdat je daar alleen verlof krijgt bij 1e graads familie, en broer/zus telt als 2e graads..

Dat vind ik zo'n onzin...
Wat een rare regeling. En wat rot dat je slecht geslapen hebt, ik hoop dat school je wat afleiding geeft.

Ik had binnen een half uur al wat taken klaar. Ga me nog vervelen zo

Misschien vanmiddag dan toch even sporten of zwemmen. Want verder heb ik niet veel verplichtingen vandaag.
Nog meer voor het lijstje, hoeft niet allemaal vandaag

- winterjassen in de was

- boven stofzuigen

- geel shirt handwas

- oude waterkoker en tosti-ijzer naar kringloop

- tassen naar kringloop

- papier en plastic weg

- wc-rol-standaard kopen

- witte mandjes kopen

Zo is het wel even genoeg anders weet ik straks niet meer waar ik moet beginnen
Haha je hebt genoeg te doen zie ik..

Hier weer terug van school en onderweg naar school en teruge richting huis was ik constant aan het tranen.

En zo'n leeg gevoel...alsof ik er niet ben... En op school ook absoluut geen concentratie en motivatie..

maar het feit weinig geslapen te hebben heeft ook veel invloed denk ik..
@strawberry, gecondoleerd met het verlies van je oom. Sterkte!

Zelf gisteren gehoord dat mijn functie geoutsourced wordt. Contract wordt na 14 jaar bij dit bedrijf beëindigd en overgenomen door nieuw bedrijf. Nog niet bekend wie dat wordt, details enz.

Echt balen zeg!!
Ik weet niet of jullie vanavond voetbal kijken. Zo ja, goede wedstrijd toegewenst!

Ik zie het somber in, maar dat ís soms ook mijn gemoedstoestand, dus hoeft niets te zeggen...:-)
Nou ik heb een prima humeur en zie het ook somber in

Op straat is de euforie ook ver te zoeken volgens mij.

Wat balen van je werk zeg!

Straw, weinig slapen kan idd maken dat je je zo voelt. Hoop dat het snel beter gaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven