Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Ja veel plezier bij je buurman. Ja ik denk dat we hetzelfde bedoelen en jij zei laatst ook iets waardoor ik de indruk kreeg dat je vrienden er niet altijd voor je zijn.

Die van mij hadden het best gewild hoor, voor me klaarstaan. Maar we begrijpen elkaar op een aantal punten gewoon niet goed en ik ging daardoor die punten steeds meer vermijden. En dan blijft er steeds minder over...

(wat ik jou, Chooc, ook al vertelde laatst over hun visie op relaties en seks bijvoorbeeld - heel anders, maar dan denk ik: Dan deel ik dat wel met iemand anders. Maargoed zo ging het met alles)

De vriend met wie ik vandaag op stap was die weet nu al meer van me dan die meiden na een paar jaar. Aan sommige mensen vertel je de dingen gewoon makkelijker.
Ben trouwens wel opgelucht. Deze vriend ken ik nog niet zo lang en we kunnen goed praten.... maar ik dacht dat ik misschien gevoelens voor hem had gekregen. En aangezien hij getrouwd is en kinderen heeft leek me dat niet zo handig.

Maar gelukkig was het vandaag weer gewoon vriendschappelijk. En daar ben ik heeel blij om want anders hadden we misschien geen contact kunnen houden.

Nouja dat moest ik even kwijt. Zat te twijfelen of ik het zou opschrijven maar waarom ook niet
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal..

@choc

tja heel confronterend is het. Ik kan het vergelijken met toen ik van mijn autisme te horen kreeg. Ik stond ook even met de mond open(bij wijze van spreken). En het moest echt even bezinken.

Maar aan de andere kant is het alleen maar beter, want doordat je weet wat er mis is kan je er rekening mee houden..

@moon

Klinkt fijn dat van die vriend. Het is altijd enorm fijn om op zijn minst 1 iemand te hebben die er is en van je af weet.

Hier een drukke dag, thuis heel druk bezig geweest, met de stofzuiger enz. Voor de lunch mezelf verwend met turkse pizza. En gedouched en nu zij we hier thuis oppas voor een hond. Een grote zwarte labrador.

Een bekende is tot de 25e op vakantie en de persoon die hond ging verzorgen had op laatste moment afgezegd ivm. slechte hartconditie kat en risico op hartaanval. En die persoon vertrekt om 6 uur 's ochtends. En ma is dol op honden en ik vind ze ook wel leuk. DUs ik heb tijdelijk een maatje erbij. En het is wel vermoeiend..hoor..net uitgelaten.

Verder tja, wel redelijk op sommige zware momenten vanwege mijn ooms dood..maar goed het gaat wel redelijk.
Ja kan me voorstellen dat het verdriet om je oom niet zomaar over is Straw... dat zal nog een tijd duren.

t Handige van een goede vriend is ook dat je andere mannenzaken (dating enzo) kunt bespreken en dan mannen-advies krijgt. Niet alleen de vrouwenkant.
quote:Moonlight82 schreef op 16 juni 2012 @ 23:17:

Ja kan me voorstellen dat het verdriet om je oom niet zomaar over is Straw... dat zal nog een tijd duren.

t Handige van een goede vriend is ook dat je andere mannenzaken (dating enzo) kunt bespreken en dan mannen-advies krijgt. Niet alleen de vrouwenkant.Inderdaad, hé zo'n mannenvriend. Ik heb er 2 waarvan 1 toevallig homo is, dus met hem kan ik echt van alles bespreken..
Haha, heel handig idd
Zo.... ben wel wakker maar ook weer niet. Zou best nog ff willen slapen maar helaas lukt dat niet vanzelf.

Volgens mij wordt dit een beetje een hangdag. Heb nog een boek liggen en een haakcursus... misschien kan ik daar iets mee
ja, homoseksuele vrienden kunnen inderdaad handig zijn.

Hier ook al vanaf kwart voor 9 wakker toen ging mijn ma met de hond wandelen.

En dus daarstraks rustig ontbeten, en de hond is een groot beest maar lief en rustig. Net even in de tuin een rondje laten lopen aan de lijn, omdat ze anders alle tuinen in kan. En toen heeft ze een tak van een boompje gehaald.

Straks weer even wandelen....
Ik ben net weer in bed gekropen met een tijdschrift en een muziekje. Ik kom wel tot rust zo.

Chooc, wat ik me afvroeg, mag je je nu wel ziekmelden op je werk? Ik kan me voorstellen dat het even tijd kost om je in te stellen en te leren prikken e.d.

Omdat je nu wel een duidelijke diagnose hebt bedoel ik.
Ik weet het niet Moon. Ik heb morgen een dienst van 2 uur, die ga ik gewoon doen. Dan dinsdagochtend naar huisarts en vragen hoe het nu verder moet. Ik hoop dat ik rustiger aan mag doen iig. We zullen zien
Gelukkig maar twee uurtjes. Succes alvast bij HA.

Ik heb net een boek gelezen. Nouja, boekje, ik had het kado gekregen. Zo even kijken wat ik nog meer te lezen heb. t Is wel rustgevend
@choc,

ach wel handig dat het maar 2 uurtjes zijn. En ook fijn dat je snel naar de arts kan ...

@moon, geniet van de rust..ook namens mij, want dit dier is super lief, maar druk..en groot dus ook vrij bruut. En ze word helemaal hyper bij het zien van onbekenden.

Dus tja wel vroeg wakker vandaag. Net ook hele hoop aan schoolwerk gedaan. 3 van de 4 verslagen die deze week ingeleverd moeten worden heb ik zowat af. En van 2 ook al spellingscontrole gedaan.

Maar ga zo maar even kijken of ik een dutje kan doen
bah, net een nashoch gehad. We waren aan het wandelen met die hond, en als eerste ging hij terwijl aan de lijn was het water in..

En daarna kwam hij eruit en de halsband zat net ietsjes te los en shoot los en toen werd ze helemaal gek en ze liep al met een stok in haar bek en dacht we hem probeerder af te pakken dus ze rende steeds verder weg.

Uiteindelijk heeft ze de stok neergelegd en ben ik erop gaan staan en in haar nekvel gepakt en de halsband goed strak gezet. En we hebben een extra halsband geleend van één van de buren. Dus nu zit ze aan 2 lijnen voor het geval van. En op het moment zelf was er niks aan de hand, en bleef ik vrij kalm.

Maar net schoten er wat tranen uit..puur uit schock omdat ik net pas de zenuwen voelde.

Morgen weer half dagje school, een verslag dat binnen 1 week verbeterd moet worden voor een voldoende.

Maar nu slapen, want door de shock ben ik nu kapot.
Heftig met de hond. Is het een leenhond/logeerhond? Ik heb dat even gemist.

Ik heb vandaag mijn dekbed in de was gegooid dus ga in mijn slaapzak slapen. Dekbed is nog lang niet droog.

Verder is de voetbal weer klaar. Vind het niet zo erg... als het goed gaat heb ik het idee dat ik de gezelligheid moet opzoeken omdat het anders zonde is. En ik heb nu niet echt een vaste groep waarmee ik zou kunnen kijken. Eerste wedstrijd wilde ik nog met familie zien maar toen was ik op de dag zelf te moe. Verder geen moeite meer gedaan.
het gaat inderdaad om een logeerhond, ze blijft t/m de 25e dan komen haar baasjes terug van vakantie.

En inderdaad de schrik was groot.

haha..balen van je dekbed..mischien haardroger een beetje in de buurt houden..dat scheelt weer wat.

Verder vind ik het van het voetbal ook niet al te erg..aan de ene kant jammer voor oranje. Maar van dat hele oranje gebeuren en geschreeuw vind ik het niet zo erg
Blech, voel me niet zo goed. Werd om 8 uur wakker en buiten was nog min of meer donker (althans zo leek het). Heb nog een dosis van mijn medicatie voor de nacht genomen en ben weer gaan slapen.

Voorheen deed ik dat vaker (andere medicatie), nu al lang niet meer gedaan.

Maarja nu voel ik me natuurlijk helemaal niet wakker. En moest de receptenlijn bellen voor een herhaalrecept maar dat kon maar tot 11 uur. Ik dacht 12. Nouja zo mijn SPV maar even mailen, misschien kan zij het regelen.
@moon,

Balen dat je je niet zo goed voelde. En is dat wel handig die medicatie 's ochtends vroeg in te nemen?

En nog gelukt met het herhaalrecept?

Hier wel een lekker dagje. 's ochtends een uur of 10 gaan wandelen met de hond. Die vandaag in een rustige bui is. In het park een beetje met stokjes gegooid en daarna naar huis omkleden en naar school.

Op school rustig gewerkt aan wat verbeteringen voor een verslag, wat nu wel de goede kant op gaat en maandag ingeleverd moet worden.

Ook even bij de bieb wat boeken teruggebracht, en naar huis. Hond even buiten laten plassen en daarna schoolwerk tot nu. En nu lekker uitrusten..en niksen.

Trouwens het wandelen met de hond voor het slapen is wel goed voor me, slaap heerlijk 's avonds
Nee het is niet volgens voorschrift. Maar als ik me echt rot voel en heel graag nog paar uurtjes wil slapen dan doe ik dat soms. Het is ook weer niet zo dat ik dan over de max dosering heen zit, er zijn mensen die 6 x mijn dosering slikken, op een dag.

Maar het is niet hoe het hoort idd.

Lekker dat het wandelen met de hond je zo goed doet. Ik zou ook een parttime hond moeten hebben Alleen wandelen voelt zo kaal, s avonds.

Ik moet zo even iemand bellen van MP. Hij verwacht me vanavond om iets op te halen maar het gaat niet lukken omdat broer geen tijd heeft. Zo'n hekel aan zulke telefoontjes plegen. (eigenlijk sowieso aan bellen)
Morgen één belangrijk thing to do:

- naar buurman en babbelen over internet.
Sorry dat ik zomaar binnen val maar ben zo enorm verdrietig. Heb net een kaars gemaakt voor Patrick met kleine foto's van onze bruiloft. Morgen zouden we 3 jaar getrouwd zijn. Het voelt zo fout. Ik had een man, een kinderwens, een toekomst. En nu kan ik alleen maar huilen. Hij was en is mijn alles. Ik hou nog zoveel van hem.

Ieb

Huil ff flink. Ik wou dat ik iets voor je kan doen, ik voel het gewoon door het scherm heen.
Woonde je maar dicht bij me.. Dan zou ik je een dikke knuffel geven en zou ik samen met je huilen. Ik zou willen dat ik iets positiefs of moois voor je kon schrijven maar dat lukt me niet.

Het leven is oneerlijk..
Jullie zijn lief dank je wel. Een IRL knuffel zou fijn zijn maar digitaal is alvast wat. Thanks.
Heel veel sterkte vandaag met je trouwdag. Het zal altijd een speciale dag blijven, een speciale datum. Mooi dat je een kaars voor hem gemaakt hebt.
@strawberry, je post klinkt rustig en stabiel. Lekker hè, zo'n dag. Daar kan ik ook soms helemaal van opknappen.

@moonlight82, strawberry

Hond lijkt me ook leuk. Altijd leuk als ze enthousiast zijn als je thuiskomt. Maar ja, het werk hè. Zijn ze te lang alleen. Een hond op afroep en iemand die hem uitlaat bij slecht weer..:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven